Eerste keer Lowlands

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Hallo allemaal,

Zoals de titel al doet voorspellen ga ik dit jaar (samen met mijn vriendin) voor het eerst naar Lowlands. Nu heb ik een aantal vragen;
- Welke dag het het slimste is aan te komen op een camping en welke camping dan volgens jullie het leukst/fijnst is?
- Hoe soepel wordt er met de regels op de camping omgegaan mbt glaswerk, alcohol e.d.? Vorig jaar op Pinkpop was dit namelijk veel soepeler dan ze zelf aangaven op de site.

Als jullie nog andere tips en dergelijke hebben, hoor ik dat ook graag. Alvast bedankt! :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
-Als je zelf een plekje wilt kiezen is het slim gewoon al de donderdag in de middag aan te komen zetten. Kom je gewoon vrijdag ochtend zul je genoeg moeten hebben met de campings die wat verder weg liggen of ergens je tentje tussen proppen. Wij proberen er donderdag zo vroeg mogelijk te zijn als het goed weer is.
-Kies een camping die lekker dicht bij het terrein ligt dan hoef je stukken minder te lopen. Ik zou alleen niet een camping kiezen die tegen het terrein aan ligt dan heb je snachts last van de herrie.
-Over het algemeen is ook Lowlands erg soepel maar om problemen tegen te gaan moet je de sterke drank gewoon thuis even in wat andere flessen overgieten want glas op zo'n terrein is ook gewoon vet gevaarlijk, niet doen dus aub!!
-Koop niet nu al je broodjes, die zijn over enkele maanden zwaar over de datum en niet meer heel erg lekker.
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Bedankt voor je reactie!

want glas op zo’n terrein is ook gewoon vet gevaarlijk, niet doen dus aub!!

Glaswerk was meer met betrekking tot een potje pindakaas oid hoor, geen grote drankflessen ;)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik heb niet zoveel toe te voegen aan wat Wessel zegt.

Ben zelf 8x op donderdochtend gegaan en dat is goed te doen, vorig jaar ben ik pas op donderdag einde van de middag gegaan en toen was het echt al lastig om een goed plekje te zoeken.
Kwa glaswerk valt het inderdaad wel mee, tenzij je echt bij de ingang eruit gepikt en gecontroleerd word.
Dus een potje pindakaas is geen enkel probleem :)
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
Ik heb niet zoveel toe te voegen aan wat Wessel zegt.

Ben zelf 8x op donderdochtend gegaan en dat is goed te doen, vorig jaar ben ik pas op donderdag einde van de middag gegaan en toen was het echt al lastig om een goed plekje te zoeken.
Kwa glaswerk valt het inderdaad wel mee, tenzij je echt bij de ingang eruit gepikt en gecontroleerd word.
Dus een potje pindakaas is geen enkel probleem
1f642.svg

Bedankt voor de reactie, we gaan dus in ieder geval donderdag richting Lowlands, als de vakantie dit toelaat. Nu maar hopen op goed weer en een top editie!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Misschien een handige toevoeging: wij gingen altijd donderdag avond (vrij laat) naar LL. Op die manier waren de langste rijen bij de ingang weg en kun je nog vóór de vrijdagochtend ploeg een plekje zoeken. Hadden we meestal net na middernacht ons tentje staan, nog even een biertje in het LL Café en dan tukkie doen.

Maar wij zaten dan ook altijd op de verste (en rustigste) camping, dus ik weet niet of de populaire campings dan al vol zijn...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Maar wij zaten dan ook altijd op de verste (en rustigste) camping, dus ik weet niet of de populaire campings dan al vol zijn…

Camping 3 ziet voor zessen al goed vol
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
potje pindakaas zou ik thuis laten.
Het eten op Lowlands is geweldig,ik probeer ieder jaar, ieder gerecht maar 1 x te kopen,en dan heb ik vaak nog een heleboel niet geproefd.
En dan laat ik meestal de gewon friet enzo nog achterwege.

Dus gewoon 30 euro extra meenemen en genieten van alle lekkers op lowlands
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
73
53
potje pindakaas zou ik thuis laten.
Het eten op Lowlands is geweldig,ik probeer ieder jaar, ieder gerecht maar 1 x te kopen,en dan heb ik vaak nog een heleboel niet geproefd.
En dan laat ik meestal de gewon friet enzo nog achterwege.

Dus gewoon 30 euro extra meenemen en genieten van alle lekkers op lowlands

Als ik die 30 euro nog 'gewoon' over heb aan het eind van de festivalzomer ga ik dat ook zeker doen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken