Kan me helemaal in jullie hype voor Charlie XCX vinden! Klinkt perfect voor DtRH. Verder zou ik in de categorie indie headliner blij worden van Alt-J en Artic Monkeys (vind het nieuwe werk van Artic Monkeys heel tof, maar de praters zullen wrs hun mond houden bij de AM hitjes). Foals als sub headliner erbij zou met indie-rock denk ik ook goed passen
Lager op het affiche zou Clara Luciana, Metronomy, Slowthai en Beirut leuk zijn. Van de artiesten van Nederlands/Vlaamse bodem mogen van mij Typhoon, Compact Disk Dummies (!), Prins S en de Geit, Elmer (!), Yin Yin, het Gezelschap en Wies langskomen
Daarnaast hoop ik op Chase and Status als grote EDM headliner ! Nia Archives heeft bewezen dat DnB zeker op dit festival kan, en Chase & Status heeft de beste boiler room van afgelopen jaar imo. In categorie Overmono en Weval zie ik graag Flume, Floating Points, Maribou State of Nicolaas Jaar terug komen, en qua techno Ki/Ki of DJ Gigola
En tot slot, Spinvis als special guest zou het festival voor mij perfect maken, ik ben benieuwd naar hoe hoe hij invulling zou geven aan het randprogramma