Down the Rabbit Hole 2025

Marin

Dagopener
14 apr 2021
614
477
Father John misty kunnen we denk ik inderdaad wel met potlood noteren, heeft er ook eerder gestaand geloof ik

Marin

Dagopener
14 apr 2021
614
477
Wensenlijstje voor de komende editie

Nick cave - Charli xcx - FKA Twigs

Father John Misty - Amyl and the sniffers - Skepta- Nijefur Yanya - Clairo - Four Tet - Pixies - black country, new road - Jessica Pratt

(Ik ga heel hard teleurgesteld worden vrees ik😅)

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
466
733
Jamie xx gaat grote zaalshows doen, meer hierover snel. Maakt hem ook ideale headliner voor hier. Tenzij hij en zijn agent trouw blijven aan BKS, die hem al 2x die spot hebben gegund.
Erg benieuwd! Wordt dat een dj set of [live]?

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Strong van London Grammar is dus net zo'n anthem die volledig aansluit bij een hele generatie dertigers.

Band is niet heel vaak te zien geweest op festivals en heeft nieuwe muziek. Lijkt mij een topheadliner voor DTRH.

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.777
7.590
Strong van London Grammar is dus net zo'n anthem die volledig aansluit bij een hele generatie dertigers.

Band is niet heel vaak te zien geweest op festivals en heeft nieuwe muziek. Lijkt mij een topheadliner voor DTRH.
Mij ook, maar wel op de Michael Kiwanuka positie van dit jaar. Met daarachter een meer electro/dans headliner (Jamie XX?).

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
466
733
Jamie xx dus in de AFAS Live
Vergroot dat de kans op een headline spot of verkleint dat het juist?

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
933
1.489
🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.006
4.975
Zit naar dat nieuwe Caribou-album te luisteren. Als die gaat touren in Europa vind ik dat wel een ultieme afsluiter Teddy naam voor mijn gevoel.
Stond in 2017 als Daphni al op DTRH en dat smaakte naar meer voor zowel festival(publiek) als artiest zelf.

• Leuk
Waarderingen: mgbss

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
18
14
Zit naar dat nieuwe Caribou-album te luisteren. Als die gaat touren in Europa vind ik dat wel een ultieme afsluiter Teddy naam voor mijn gevoel.
Komt in Februari ook naar de AB.
Altijd wel een dik feestje met Caribou, raar dat hij nog nooit op DTRH stond.
Op Werchter, Pukkelpop en Core wel al zien passeren.

• Leuk
Waarderingen: mgbss

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
156
218
Ik heb het nieuwe album niet gehoord (noch ken ik meer dan een paar nummers van hem), maar zijn nieuwe is toch best matig ontvangen?

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.181
Ik heb het nieuwe album niet gehoord (noch ken ik meer dan een paar nummers van hem), maar zijn nieuwe is toch best matig ontvangen?
Ik vind het een typische Caribou-plaat met een aantal lekkere dansvloerplaten. Zag wisselende reacties inderdaad: Pitchfork 78 en de Guardian weer een onvoldoende.

• Leuk
Waarderingen: breadant

Gebruikers die dit onderwerp bekijken