Down The Rabbit Hole 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Euhhhh… Ik was net degene die zei dat er geen strubbelingen zijn :). Nooit zelfs. En ook nooit opgevangen.
Maar 2023 is sowieso te vroeg.
Oh shit, foutje dan. Excuus. Ik herinner me nochtans dat men het er toen in het RW-topic toen wel over had.

Ik zou een Arcade Fire wel met potlood durven opschrijven. En Froukje. Als je ziet hoe NL'se groepen en artiesten scoorden dit jaar, maf gewoon. De andere twee headliners, geen idee. Arctic Monkeys gaan natuurlijk weer in de buurt zijn en men kan niet eeuwig iedere keer op BKS staan natuurlijk. Nog 's een vrouwelijke headliner proberen? Lorde?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Arcade Fire, Arctic Monkeys en Lorde zou wel een bizar sterk trio headliners zijn! Niet op de laatste plaats vanuit persoonlijk oogpunt;-)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Voor m'n gevoel zit het dtrh publiek niet te wachten op Arcade Fire. Elektronische act hoop ik op Chemical Brothers of Justice. Tame impala blijft altijd een favoriet van de directeur... Verder zou ik blij zijn met Arctic Monkeys, maar ga me niet aan een voorspelling wagen.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik hoop heel erg op Tyler, Tame Impala of Kraftwerk als headliner. Verder zou ik heel blij worden van Idles, Lil Nas X, BCNR, Yves tumor, Zebra Katz, AJ Tracey, koffee, Turnstile, FKA Twigs.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Arcade Fire lijkt mij ook wel een een hele grote kanshebber ja. Al hoop ik het van godganse hart niet, die hebben hun tijd ook al lang gehad en brengen alleen nog maar meuk uit.

Romy, Oliver en James zien elkaar nog regelmatig, als ik hun insta moet geloven. Die zijn echt nog lang niet klaar met elkaar maar 2023 is idd wellicht te vroeg. Dat zal inmiddels ook al een ZiggoDome formaatje zijn geworden, denk ik eigenlijk.
haha, daar was ik net over aan het twijfelen, is Flume headliner of niet? heeft wel een flinke undercard nodig dan hoor!
Ik denk het eigenlijk wel. Maar inderdaad, daar zou wel een flinke undercard onder moeten. Ik vind de muziek echt top, maar live deed het mij op Lowlands gek genoeg bijzonder weinig. Goede producer is het natuurlijk wel.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik vind WE echt een heel tof album dus zou Arcade Fire zeker toejuichen.

Zou Arcade Fire - Lorde - Tyler the Creator wel een mooi rijtje vinden. :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Afgaande op de podcast wilde het publiek vooral heel graag dansen en losgaan. Dan lijkt mij Arcade Fire een ideale kandidaat
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Toch hebben ze elkaar wel nodig hoor, want Romy, Jamie XX, Oliver Sim of whatever ze ook doen, het is allemaal niet het niveau van The XX
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Arcade Fire, Arctic Monkeys en Lorde zou wel een bizar sterk trio headliners zijn! Niet op de laatste plaats vanuit persoonlijk oogpunt;-)
Ik vermoed dat een BKS voor een Björk zal willen gaan, gezien de geruchten voor Primavera Sound. Gezien de headliners van dit jaar zie ik die twee grote headliners wel komen (hebben ze eerder gedaante Cave en QOTSA) hè én het DTRH is sindsdien alleen maar gegroeid so. Elektronische headliner kan wel, maar wie dan? Zie enkel Flume dan en vind dat, net zoals Disclosure, niet echt een headliner tbh.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Zou Kate Bush niet meer gaan overwegen op te treden na de Stranger Things hype?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik hoop heel erg op Tyler, Tame Impala of Kraftwerk als headliner. Verder zou ik heel blij worden van Idles, Lil Nas X, BCNR, Yves tumor, Zebra Katz, AJ Tracey, koffee, Turnstile, FKA Twigs.
Kraftwerk trekt toch geen volk?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Denk ook Arcade Fire goede kanshebber. Sigur Ros wellicht, al twijfel ik of die heel veel volk zouden trekken als headliner. Wel interessanter dan TWOD denk ik. Tyler zou ook heel tof zijn. FKA Twigs ook een naam die niet mag ontbreken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
En Queens of the Stone age dan? Die moeten ook nog eens terug naar NL komen. Net als The National trouwens, die hebben dit jaar ook geen NL-show gedaan helaas.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Denk ook Arcade Fire goede kanshebber. Sigur Ros wellicht, al twijfel ik of die heel veel volk zouden trekken als headliner. Wel interessanter dan TWOD denk ik. Tyler zou ook heel tof zijn. FKA Twigs ook een naam die niet mag ontbreken.
Als je ziet hoe Wilco de Teddy leeg speelde, dan denk ik dat ook de organisatie volgende keer wel twee keer zal nadenken. Of ze moeten het schip omgooien?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Ik vermoed dat een BKS voor een Björk zal willen gaan, gezien de geruchten voor Primavera Sound. Gezien de headliners van dit jaar zie ik die twee grote headliners wel komen (hebben ze eerder gedaante Cave en QOTSA) hè én het DTRH is sindsdien alleen maar gegroeid so. Elektronische headliner kan wel, maar wie dan? Zie enkel Flume dan en vind dat, net zoals Disclosure, niet echt een headliner tbh.
Die is enorm duur en trekt geen volk, gaan ze niet meer doen zoiets lijkt me.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Even iets anders maar ik had het er net weer met mijn vriendin over dat het leek alsof er deze editie veel meer drugs, en dan met name harddrugs, werd gebruikt ten opzichte van vorige edities. Viel jullie dit ook op? Meerdere keren gehad dat iemand naast me bij een optreden een lijntje stond te snuiven o.i.d.. Daarbij vond ik de security ook vele malen minder dan vorige jaren. Waar in het verleden bijvoorbeeld altijd mijn tassen werden gecheckt hebben ze dat nu geen enkele keer gedaan bij binnenkomst op het festivalterrein
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken