Down the Rabbit Hole 2015

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Ik hoop dat als die Earlybird actie dadelijk afgelopen is ze snel met nieuwe namen komen.

Voor mij hoop ik op een paar van de volgende artiesten, zijn deze realistisch?

- MØ
- Jack Garratt
- St. Vincent
- James Blake
- FKA Twigs
- Tom Odell
- Oscar and the Wolf
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
- Mo, de meeste verwachten die op BKS, vanwege eerder afgezegde optredens. Moeilijk te zeggen. ;)

- Jack Garratt. Speelt tot begin juni in de UK en gaat daarna waarschijnlijk festivals in de rest van Europa spelen. Het zou kunnen, maar het is ook een typische BKS-naam.

- St. Vincent. Ze komt ergens in de week tussen BKS en DTRH naar Europa overvliegen voor een festivaltour, dus een kanshebber.

- James Blake. Erg realistisch! Heeft nog weinig aangekondigd, maar zal dat binnenkort wel doen met een nieuw album. Hij staat volgens veel geruchten op Glastonbury en BKS zal hem ook niet proberen te kapen, want die hadden hem vorig jaar. Anderzijds: het zou ook nog kunnen dat Lowlands zelf hem boekt.

- FKA Twigs. Kans is aanwezig, maar er is nog weinig bekend over haar tourschema. Kan nog alle kanten op: DTRH, BKS, Lowlands, you name it.

- Tom Odell. Zeer onwaarschijnlijk. Doet in deze periode een UK-tour.

- Oscar and the Wolf. Zou kunnen, zou ook op BKS kunnen verschijnen of Pinkpop.


Ik zie het wel gebeuren dat James Blake of St. Vincent deze kans op komt, maar ik zou er nou ook weer niet mijn geld op durven in te zetten.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Jungle (Lijkt net ongunstig, maar mogelijk staan ze op Glastonbury)

Dit schreef ik een paar dagen geleden al, maar nu is bekend dat Jungle donderdag op Rock Werchter staat en wordt het iets aannemelijker dat ze naar DTRH komen. Het is immers om de hoek. ;)

En Oscar and the Wolf staan ook op donderdag op Werchter, dus die kans blijft ook nog steeds staan. ;)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Jungle (Lijkt net ongunstig, maar mogelijk staan ze op Glastonbury)

Dit schreef ik een paar dagen geleden al, maar nu is bekend dat Jungle donderdag op Rock Werchter staat en wordt het iets aannemelijker dat ze naar DTRH komen. Het is immers om de hoek.
icon_wink.gif


En Oscar and the Wolf staan ook op donderdag op Werchter, dus die kans blijft ook nog steeds staan.
icon_wink.gif

Die staan al op Pinkpop.
 

PascalBreda

Randprogramma
1 mrt 2014
235
0
Het schijnt dat BKS morgen met namen komen, kunnen dan veel wegstrepen voor DTRH.

Verder is de line-up van Tinderbox weer mooi uitgebreid:

http://www.tinderbox.dk/en/
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Vanavond dus ook nieuwe namen DTRH, ik weet niet, het werkt voor mij niet echt positief wat ze doen, zie het een beetje als een naaistreek van mojo. Achja eerst maar afwachten wat de namen zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vanavond dus ook nieuwe namen DTRH, ik weet niet, het werkt voor mij niet echt positief wat ze doen, zie het een beetje als een naaistreek van mojo.
Achja, concurrentie moet kunnen. Maar mijn sympathie heeft dit festival nog steeds niet. En dit voelt alsof ze op een avond voordat BKS met namen komt nog even paniekerig met een handje namen komen om mensen over te halen.

 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
Vanavond dus ook nieuwe namen DTRH, ik weet niet, het werkt voor mij niet echt positief wat ze doen, zie het een beetje als een naaistreek van mojo.

Achja, concurrentie moet kunnen. Maar mijn sympathie heeft dit festival nog steeds niet. En dit voelt alsof ze op een avond voordat BKS met namen komt nog even paniekerig met een handje namen komen om mensen over te halen.

Ja concurrentie moet kunnen, maar toch, normaal lijkt het wel alsof festivals elkaars aankondigingen wel respecteren, heeft het hier toch niet echt van weg. Ik hoop inderdaad dat het een wanhopig hoopje namen wordt.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Iggy Pop
FKA twigs
Flying Lotus
Damian Marley
Max Richter
Songhoy Blues
King Gizzard & The Lizard Wizard
JD McPherson
Misun

Shit, dat zijn best aardige namen...
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Mooi schade beperkt hoop dat BKS er morgen dik overheen gaat. FKA twigs al gezien, FlyLo had toch al niet op BKS gestaan, jammer van King Gizzard& The Lizard Wizard
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
zooo Iggy Pop. Wat een naam voor DTRH. De rest van de namen zijn ook niet verkeerd
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Inderdaad, best mooie namen. Maar niks baanbrekends dat BKS nu aan zich voorbij laat gaan vind ik zelf.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Toch jammer dat mensen zich zo op hun teentjes getrapt voelen, omdat een festival nieuwe namen aankondigt. Accepteer het nou gewoon als leuke namen. Vind de negatieve houding van sommigen hier echt storend.

Plus: Dit is waarschijnlijk geen naaistreek van Down the Rabbit Hole, maar een logische keuze. Waarschijnlijk wilden ze hun tweede lading namen bekend maken op de eerste woensdag van februari, net als vorig jaar (zoek het maar op).
Ook logisch, gezien de Early Bird actie van dit jaar. Nieuwe naam na afloop van je korting om geen momentum te verliezen.

BKS is zo onvoorspelbaar als maar kan dit jaar en kondigt aan op die datum te zitten. Paniek bij de organisatie van DtRH: dat was "hun" beoogde datum. Twee aankondigingen op dezelfde dag is naar voor iedereen, een dag na BKS aankondigen is slecht voor DtRH, dus dan maar een dag eerder. Dat is potentieel alleen slecht voor BKS, alhoewel ze er weinig mensen mee zullen stelen. Die mensen zullen toch ook op BKS aankondiging van morgen wachten en dan beslissen.

Maar goed. Los daarvan: goeie namen zonder meer! Nog een paar namen als St. Vincent, Jungle of Django Django en je hebt een droom line up te pakken. Maar zo is het ook al mooi :)

Verbazingwekkend ook dat ze nog geen enkele misser hebben geprogrammeerd. En blijkbaar is Patti Smith geen headliner, maar Iggy Pop is zeer geschikt natuurlijk!

Ze gaan met acts als Flying Lotus en FKA gaan ze ook duidelijk voor experimenteler. Niet erg!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
erbazingwekkend ook dat ze nog geen enkele misser hebben geprogrammeerd.

Wat valt er bij jou onder het begrip 'enkele missers'? Denk dat een festival als DTRH dat zich richt op alternatieve/experimentele muziek in dat opzicht toch weinig fout kan doen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Flying Lotus en FKA Twigs zijn tof. Maar het allertofste zijn de nieuwe namen voor BKS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken