Down the Rabbit Hole 2015

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Er is nog niet eens een datum bekend gemaakt, als je op hun facebookpagina kijkt zie je echter dat ze dit wel van plan zijn, ik denk dus dat ze dit gaan aanpassen aan bands die ze kunnen krijgen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zolang ze niet met The Strokes aan de haal gaan vind ik het goed.

Alt-J vind ik wel een passende headliner, al past die op elk festival wel.
 

Sandervandam

Randprogramma
15 jan 2014
191
0
Ik zou The Strokes hiervoor niet erg vinden, één van de weinige festivals die niet tijdens mijn tentamens/herkansingen zijn en Robbie Williams niet gaan boeken. Of nouja, waarvan het nog niet zeker is dat het tijdens m'n tentamens valt haha.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, er komt dit jaar weer een editie, maar nog geen data bekend, komt binnenkort als ik hun fb moet geloven.

Is voor mij trouwens nu een reele kanshebber geworden om heen te gaan nu Pinkpop zo goed als zeker is afgevallen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
26 - 28 Juni dus. Zelfde weekend als Werchter nu.

+ een nietszeggend filmpje. Met deze hele stijl zou het een goed filmpje zijn voor een psych fest ofzo.
http://vimeo.com/113922402
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, wazig filmpje inderdaad. Kan je vrij weinig mee. Ben erg benieuwd waar DTRH en BKS mee gaan komen. Tot nu toe ben ik persoonlijk niet zo erg onder de indruk geweest van de line-up van BKS, DTRH vorig jaar leek me wel een aardige line-up. En nu ik Pinkpop zo goed als afgeschreven heb is een van die 2 een leuk alternatief om serieus over na te denken.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ja, wazig filmpje inderdaad. Kan je vrij weinig mee. Ben erg benieuwd waar DTRH en BKS mee gaan komen. Tot nu toe ben ik persoonlijk niet zo erg onder de indruk geweest van de line-up van BKS, DTRH vorig jaar leek me wel een aardige line-up. En nu ik Pinkpop zo goed als afgeschreven heb is een van die 2 een leuk alternatief om serieus over na te denken.

Ik had juist precies het tegenovergestelde. Op de Black Keys na vond ik DTRH matigheid ten top en ik hoop dat ze dit jaar toch wat mooiers neer kunnen zetten.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ze hadden toch wel een handvol namen die ik graag had willen zien. Maar verdeeld over drie dagen was het erg mager. En het meeste van die namen die ik wou zien heb ik ergens anders wel meegepakt. (Damon Albarn, Warpaint, Parquet Courts, Foals).

Tot nu toe ben ik persoonlijk niet zo erg onder de indruk geweest van de line-up van BKS, DTRH vorig jaar leek me wel een aardige line-up. En nu ik Pinkpop zo goed als afgeschreven heb is een van die 2 een leuk alternatief om serieus over na te denken.
Als je de lineup van BKS vorig jaar al niet zo goed vond, denk ik niet dat het je dit jaar wel aan zal spreken. Die programmeren (gelukkig) een stuk anders dan DTRH.

Maar ik ben ook echt benieuwd hoe ze o.a. FATM, Alt-J, Kasabian, Placebo en mogelijk nog The Strokes gaan verdelen over de festivals in Nederland.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Van die vijf die je noemt wil ik alleen Placebo zien. The Strokes vind ik niet echt tof, Alt-J boeit me niet zo. Kasabian is volgens mij wel oke, en FATM kan ik te weinig van.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik had juist precies het tegenovergestelde. Op de Black Keys na vond ik DTRH matigheid ten top en ik hoop dat ze dit jaar toch wat mooiers neer kunnen zetten.

Dit had ik dus ook. In het begin dacht je van dit kan nog wel iets worden. Met namen als Black Keys, Foals en Naked & Famous. Maar daarna op Damon Albarn naam geen een grote naam en maar een paar interessante kleine namen.

Van die vijf die je noemt wil ik alleen Placebo zien. The Strokes vind ik niet echt tof, Alt-J boeit me niet zo. Kasabian is volgens mij wel oke, en FATM kan ik te weinig van.

Ik ben ook geen groot fan van The Strokes maar zet even hun liveset van Reading aan. Wat is dat een vette live band.
Alt-J en Kasabian zijn allebei heel erg goeie livebands en FATM heeft 2 top albums afgeleverd. Je hoeft niet alleen te kijken of je het goeie muziek op plaat vindt. Maar ook naar of het een goeie liveband is. Ik luister bijvoorbeeld nooit FF en Muse maar dit jaar ga ik ze toch zeker van dichtbij bekijken.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, dat verbaasde me ook wel. Maar ze zullen niet voor niks zo lang gewacht hebben met het bekend maken van de datum, dus ze zullen wel goed gekeken hebben wanneer ze wat zouden kunnen krijgen en tot de conclusie zijn gekomen dat dat weekend het beste is voor ze. We zullen zien.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ja, dat verbaasde me ook wel. Maar ze zullen niet voor niks zo lang gewacht hebben met het bekend maken van de datum, dus ze zullen wel goed gekeken hebben wanneer ze wat zouden kunnen krijgen en tot de conclusie zijn gekomen dat dat weekend het beste is voor ze. We zullen zien.

Nee klopt, denk dat je daar gelijk in hebt. Voor mij persoonlijk is het jammer. Ik had nog wel naar DTRH willen gaan, maar nu niet. Dat weekend valt verkeerd en als dat niet zo was zou ik liever naar RW gaan. Als ze een weekend later zouden zitten, was ik waarschijnlijk wel gegaan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Als ze een week later zouden gaan dan concurreert Mojo met zichzelf met Pitch en een week eerder zitten ze exact in hetzelfde weekend als BKS. Er was dus niet echt een andere optie. Wat mij betreft is het dan ook een overbodig festival.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Tja, Pitch. Dat spreekt toch een heel andere doelgroep aan dan DTRH heb ik het idee.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik weet het niet, vorig stond bijvoorbeeld Little Dragon wel op beide festivals. Persoonlijk behoor ik wel tot de doelgroep van beide festivals ik ben de afgelopen twee jaar op Pitch geweest en ben ik niet naar DTRH gegaan omdat ik bijna alle (grote) acts al gezien had. Als DTRH en Pitch beide een mooie line-up hebben zou het voor mij een moeilijke keuze zijn (als ze tegelijk zouden zijn).
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
De doelgroep is redelijk verschillend, maar je gaat niet met twee van je eigen festivals in één weekend zitten. DTRH is inderdaad zo'n 'nét niet' festival, en ik merk dat ik ze het ook gewoon niet gun. Als je drie categoriën festivals hebt(groot:pinkpop, iets alternatiever:lowlands en alternatief:BKS) probeert DTRH zelfs dáár nog een gaatje/tussenweg tussen/in te vinden. Complete verkrachting van de festivalmarkt als je het mij vraagt. Mocht het dit jaar weer niet zo'n succes zijn dan vraag ik me ook af hoe lang ze er nog mee doorgaan. Lowlands liep ook al niet zoals het ooit liep...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
en ik merk dat ik ze het ook gewoon niet gun.
haha precies dat heb ik ook, hoe tof ik Lowlands ook vind, dit is gewoon een mislukte ripoff van BKS en LL die er voor zorgt dat BKS sommige namen mist.

LL is vorig jaar wel gewoon uitverkocht, het is gewoon dat de drie jaar daarvoor er een enorme hype was en een angst om geen kaartje te hebben. Als ze gewoon een beetje hun best doen is er geen probleem. Alleen hopelijk zien ze in dat DTRH inderdaad overbodig is en dat ze er geen geld aan moeten verspillen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken