Down the Rabbit Hole 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Eerste namen zijn vandaag bekend gemaakt: The Black Keys, Foals, MGMT, Thomas Dybdahl en The Soft Moon.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lekker hoor. The Black Keys, Foals en The Soft Moon zijn toffe namen.

Ik ga toch voor Best Kept Secret denk ik, of DTRH moet met een naam als Arcade Fire op de proppen komen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Tja, het blijft afwachten waar die komen te staan in Nederland, als ze al komen. Iedereen ging er van uit dat ze op BKS zouden staan maar voorlopig kan het nog alle kanten op.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Vandaag zijn er nieuwe namen bekend gemaakt! Wat vinden jullie er van? en mijn vraag is ook: Waar denken jullie dat het festival heen gaat?
in de persberichten die DTRH naar buiten stuurt wekken ze de indruk dat het een psychedelische/mushroom/stoner festival is. Nu is dit niet echt mijn cup-of-tea maar namen als the Black Keys, Half Moon Run, Thomas Dybdahl, Foals etc spreken mij wel erg aan. Wat denken jullie? Wordt dit 'het oude lowlands'festival of wordt het een stoner/mushroom/space festival? ben benieuwd hoe jullie erover denken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het is gewoon jammer voor de meerdere festivals dat Lowlands nu 2 festivals heeft.
Lowlands heeft zelf mindere namen. omdat er nu een deel op DTRH staat
Best Kept Secret mist een aantal namen doordat DTRH in dezelfde tijd is.

Ik blijf het jammer vinden
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Tussen alle Pukkelpop namen heeft Down the Rabbit Hole ook een heel tactisch moment gekozen om namen uit te brengen..

Rodrigo y Gabriela
Polica
Hozier
Floating Points & Motor City Drum Ensemble
John Wizards
The Bohicas
DeWolff
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Om gewoon nog maar eens in herhaling te vallen: het mag wel duidelijk zijn dat twee festivals in dezelfde categorie op een week tijd niet werkt. DTRH heeft misschien 5-7 interessante namen van BKS afgesnoept, maar zit verder met een ontzettend matige line up.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Blijft natuurlijk een smaakkwestie. DeWolff vind ik wel erg tof, maar goed die kan je gelukkig wel vaak in Nederland zien. De rest ken ik eigenlijk zo ongeveer allemaal niet.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Volgens mij wint BKS de strijd royaal in ieder geval dit jaar, 5-7 interessante namen lijkt me nog hoog ingeschat zo lijkt down the rabbit hole toch meer een 2de lowlands zonder dance te gaan worden dan een 2de bks.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Oef...ik blijf bij elke update twijfelen of ik kaartjes moet kopen. Ook deze update is leuk maar toch mis ik net die ene naam die me overhaalt om te gaan. Het feit dat het BKS festival een week eerder is zorgt ervoor dat het spannend blijft wie van de twee gaat winnen met beste lineup. Ik hoop DTRH maar de concurrentie is moordend
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Mag ik vragen waarom je hoopt dat DTRH wint? BKS heeft vorig jaar een fantastische eerste editie gehad, ben op werchter, lowlands en BKS geweest en ondanks het weer heb ik me denk ik het beste vermaakt op BKS. Wanneer er dan plotseling vanuit lowlands een festival wordt georganiseerd waarbij duidelijk wordt vermeld dat ze geen bks 2 willen worden en waarbij het zou draaien om de nachtprogrammering (gelukkig valt het mee) maar ze beginnen toch voor een deel uit dezelfde vijver te vissen en de nachtprogrammering ontbreekt vooralsnog. Dan lijkt het meer op een festival met een slap vaag verhaal over hipje hoppen of wat het dan ook was. En eigenlijk ziet het eruit alsof ze gewoon bks wilt dwarszitten/ bezoekers afnemen omdat het vorig jaar wel heel succesvol was, maar hoe het er nu naar uitziet alleen het 'eigen' lowlands dwarszit.

Lijkt me toch dat Best Kept Secret dan een grotere gun-factor zou moeten hebben, dat is in ieder geval mijn mening.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Dat ik hoop dat DTRH wint is alleen maar uit eigen belang. Ik heb vorig jaar op BKS een waanzinnig goeie tijd gehad! heb zelfs al kaartjes gekocht voor de editie van dit jaar maar heb ze moeten verkopen omdat ik niet kan in die tijd:( Nu vind ik (vergeleken met vorig jaar) de line-up van dit jaar van BKS minder goed dan die van vorig jaar. Omdat ik wel naar DTRH kan hoop ik dat, omdat ze in dezelfde vijver vissen, dat DTRH gaat winnen. Ook vind ik de namen van BKS wel tof maar er zijn nu een flink aantal indie bandjes die allemaal wel beetje hetzelfde klinken. Dat is niet helemaal mijn ding en daarom vind ik de BKS op dit moment niet zo geweldig als vorig jaar. Maar wat was het vet vorig jaar en vind het heel jammer dat ik er dit jaar niet bij kan zijn! Nu hopen op goeie namen voor DTRH!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+
Temples
tUnE-yArDs
The Veils
De Staat
Courtney Barnett
Uncle Acid and The Deadbeats
Frikstailers
Parquet Courts
La Chiva Gantiva
Driving Decks feat. Boomshakalak Soundsystem, De Tropen en Fox & Mink


Zitten wel een paar leuke namen tussen, maar niet heel speciaal.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Temples is wel gaaf! Maar ik blijf toch echt maar een handjevol namen interessant vinden tot nu toe (Temples, Warpaint, Half Moon Run, The Black Keys, Foals, The Naked and Famous, MGMT en wellicht DeWolff) en Best Kept Secret heeft ongeveer net zo weinig namen die interessant zijn. Benieuwd hoe dat geweest zou zijn zonder DTRH.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Leuk setje namen, had meer gehoopt dat DTRH eens met een batch van 20 namen zou komen maargoed.. Denken jullie dat er een kans is dat Jack White naar DTRH komt?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Waarom moest Lowlands nu eigenlijk nog een festival beginnen, het is toch allemaal inwisselbaar de line-up van lowlands en down the rabbit hole ik vind het alleen maar kut omdat ze er nu nog wat namen hebben staan die ook op bks zouden kunnen staan.
 

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
Line-up is ook niet bijzonder vind ik.
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
39
28
Zeker. Ik ga. Zou mooi zijn als er nog een paar leuke namen bijkomen, maar ik vermaak me toch wel. Over het algemeen sta ik bij Lowlands ook meestal bij de onbekendere bands.

Ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden. Aangezien het van de makers van Lowlands is zal het met de sfeer wel goed zitten. Old Skool LL vibe?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken