DGTL 2024

RubenJS

Dagopener
18 feb 2023
710
1.922

grotepreviewzondag-byinfo@kirstenvansanten.nl-14-scaled.jpg

DGTL 2024​

Datum: 29-31 maart 2024
Venue: NDSM Werf
Plaats: Amsterdam
Land: Nederland
Organisator: Apenkooi
Capaciteit: 22500
Eerste editie: 2013

Alle info:

• Leuk
Waarderingen: davadude en Joszwa

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
169
215
De afgelopen jaren veel van DGTL kunnen genieten, maar als ze willen groeien dat wordt dit de editie dat ze grote verbeteringen en een nieuwe visie moeten doorvoeren.

Ik hoop dat ze komend jaar de stages eens flink gaan verbeteren. De AMP is een broeikas die zonder reden maar twee ingangen heeft en daardoor erg link is tijdens in/uit-stroom bij grote acts, de Generator heeft betere bas nodig en is totaal niet dansbaar door de slechte ondergrond, en de LIVE is geweldig maar altijd te klein voor de acts die er spelen. Ook hoop ik echt dat ze de Modular als voorbeeld gaan nemen (zowel qua geluid, als ingangen, als overdekking) en deze verder aanpassen om meer live acts te ondersteunen (zoals ze met Moderat en Henrik Schwarz hadden gedaan afgelopen jaar). Dan kan DGTL in mijn ogen eindelijk uitgroeien tot een echt breed elektronisch festival dat zich onderscheid van de vele anderen rondom de randstad.

In die zin zie ik ze ook wel echt een stunt uithalen als ze door uitrbeiden naar een hybride/LIVE festival. Zou mij niks verbazen als ze ineens The Prodigy of Justice boeken voor komend jaar, dat zou een giller zijn.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken