Depeche Mode

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Deze band verdient toch zeker een eigen topic.

Volgend jaar zijn de heren eindelijk weer te zien in Europa en komt er bovendien een nieuw album. Diverse presales zijn vandaag gestart (Duitsland en Antwerpen).
Wie is er volgend jaar allemaal bij?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Deze band verdient toch zeker een eigen topic.

Volgend jaar zijn de heren eindelijk weer te zien in Europa en komt er bovendien een nieuw album. Diverse presales zijn vandaag gestart (Duitsland en Antwerpen).
Wie is er volgend jaar allemaal bij?
Ik ga morgen kaarten voor Amsterdam halen. Heb net voor Antwerpen gehaald. Alleen nog geen idee hoe ik daar, en vooral terug naar huis, ga komen. Maar dat zien we dan wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ben er bij in Antwerpen!

Alleen nog maar (zeer) positieve ervaringen gehad met liveshows van Depeche Mode, dus hier moest ik sowieso bij zijn.

Hopen op Stripped, Behind the Wheel, Walking in my shoes, Policy of Truth, Precious ... En laat Martin 'Home' en 'Dressed in black' zingen aub!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik zou eigenlijk heel graag willen, maar ik ga er denk ik toch vanaf zien. Afstand + prijs weegt op dit moment zwaarder ivm mijn eigen tijd en geld. Ik begin het student zijn weer te voelen :(. Ik gok op een uitgebreidere festivaltour 2024 en dat ik ze dan meepak.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Tickets voor Antwerpen en Düsseldorf zijn binnen! Erg makkelijk verkrijgbaar via de presale.
Düsseldorf is voor mij nog niet 100% zeker. Wellicht dat ik die tickets alsnog aan iemand anders verkoop.
Wel een groot prijsverschil; Antwerpen 78 euro voor staanplaatsen en Düsseldorf 103 euro voor staanplaatsen.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
Tickets voor Antwerpen en Düsseldorf zijn binnen! Erg makkelijk verkrijgbaar via de presale.
Düsseldorf is voor mij nog niet 100% zeker. Wellicht dat ik die tickets alsnog aan iemand anders verkoop.
Wel een groot prijsverschil; Antwerpen 78 euro voor staanplaatsen en Düsseldorf 103 euro voor staanplaatsen.
Paypal pre-sale?
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Waarom is de circle in België 195,- en Ziggo 125,- ??

Tweehonderd is me toch wat gortig. ☺️
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik ga morgen voor A'dam!
Was in m'n middelbare schooltijd/tienerjaren behoorlijke DM - fan, daarna 'n beetje uit het oor verloren.
Sta er versteld van dat ik nog zoveel kan meezingen 😊.

Kan iemand mij miss vertellen wat de betere/beste zitplaatsen zijn in de Ziggo (welk vak)?
Alvast bedankt!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik ga morgen voor A'dam!
Was in m'n middelbare schooltijd/tienerjaren behoorlijke DM - fan, daarna 'n beetje uit het oor verloren.
Sta er versteld van dat ik nog zoveel kan meezingen 😊.

Kan iemand mij miss vertellen wat de betere/beste zitplaatsen zijn in de Ziggo (welk vak)?
Alvast bedankt!
Zou zeggen 103/104 of dezelfde, maar dan aan de andere kant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
149
77
Ik ga morgen voor A'dam!
Was in m'n middelbare schooltijd/tienerjaren behoorlijke DM - fan, daarna 'n beetje uit het oor verloren.
Sta er versteld van dat ik nog zoveel kan meezingen 😊.

Kan iemand mij miss vertellen wat de betere/beste zitplaatsen zijn in de Ziggo (welk vak)?
Alvast bedankt!

103 of 110

106 of 107
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
In het Sportpaleis zijn de eerste quasi 20 rijen van de eerste vakken nabij het podium voorbehouden voor VIP tickets.
Toch wel hatelijke tendens en misbruik maken van de die hard fans die kost wat kost toch een goed zicht willen hebben.

Wie kan zoiets betalen?
'Schat, we gaan eens een avondje uit. Wat dacht je van 500 euro voor ons beiden?'
 

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Nog net 3 golden circle kunnen bemachtigen. Alles liep lekker, tot de betaling pagina. Systeem leek vast te lopen, maar na refresh alsnog gelukt.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Volgens mij is er idd al veel weg.
Kon zelf geen zitplaatsen kiezen, maar heb 2 tickets in vak 109 op de 2de rij, dicht bij de trap!!! 🎉
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Dat was veel lastiger dan verwacht. Na aantal keer refreshen toch 2 staanplaatsen kunnen kopen. 🥳
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken