<div class="d4p-bbt-quote-title">
WeckoJ wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
juw wrote:</div><br>
Laten we eerlijk zijn, voor kwaliteit ga je niet naar werchter. Als je kwaliteit wilt ga je naar primavera of roskilde en in iets mindere mate bks ofzo. Staan wel wat sterke namen tussen hoor en ik ga me zeker niet vervelen maar om het nu een kwalitatief goed affiche te noemen denk het niet.
Sorry hoor, maar wat een onzin! Er is juist veel meer kwaliteit op Rock Werchter. Het punt is alleen dat je die bands allemaal al tig keer gezien kunt hebben en bij BKS/Primavera is dat minder maar dat maakt de kwaliteit niet meer op die festivals. Het kan je smaak niet zijn, maar bands als Metallica, Pearl Jam ed hebben toch zeker bewezen dat ze grote bands zijn.
Laat ik het anders zeggen er staat te veel bagger en stubru/ 3fm georienteerde muziek om het een echt kwaliteitsfestival te noemen, het zegt toch al genoeg dat wanneer je een bijvoorbeeld darkside in je whishlist zet hier op de site dat er dan gezegd wordt dat ze noooit geboekt gaan worden. Waarschijnlijk is het ook zo maar als je jezelf een kwaliteitsfestival wilt noemen boek je ze gewoon wel, ze zijn in de buurt en er zijn genoeg mensen die het wèl willen zien, achja waarschijnlijk zijn ze bang voor negatieve reacties van mensen die ze dan weer niet kennen. Maar dat is dus een voorbeeld, voor zo’n namen ga je niet naar werchter want die worden door werchter niet geboekt. Kortom als je echt kwaliteit wilt zul je er iets anders bij moeten doen en dan kom je bij bks, primavera, roskilde, glastonbury enz uit.