De Festivalpodcast

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
574
371

Back in action voor al uw trein-, bus- en fietsritten!

• Leuk
Waarderingen: gerrie, mattman en Brian

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
574
371

Een nieuwe stem, maar minstens zo veel vrolijkheid. ✨ Overrr:

• Alle highlights van Coachella met o.a. Harry Styles en Arcade Fire
  • DGTL: Feest met Paul Kalkbrenner en ellende met Heineken Silver
  • Een dikke pluim voor de stages van Awakenings Easter Festival
  • De ultieme Paaspop-fomo
  • De live uitpluizings van het Pinkpop timetable
  • Aandacht voor FESTEN, de opkomende alternatieve clubnacht voor festivalliefhebbers.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Sunset slot
16 jun 2015
3.397
2.324

Een nieuwe stem, maar minstens zo veel vrolijkheid. ✨ Overrr:

• Alle highlights van Coachella met o.a. Harry Styles en Arcade Fire
  • DGTL: Feest met Paul Kalkbrenner en ellende met Heineken Silver
  • Een dikke pluim voor de stages van Awakenings Easter Festival
  • De ultieme Paaspop-fomo
  • De live uitpluizings van het Pinkpop timetable
  • Aandacht voor FESTEN, de opkomende alternatieve clubnacht voor festivalliefhebbers.
Was weer een fijne aflevering. Pinkpop podia hadden jullie leuk voorspeld, was net bekend bij uitkomen podcast. 3 kleine feedback puntjes. Ik miste nog wat meer festival nieuws, ik miste de mashups (maar misschien kwamen die ook uit de koker van Julia. Bij deze nogmaals sterkte!) en ik vond de terugblik op Paaspop mager. Als eerste echte bandjes festival na corona had ik daar liever iets meer uitdieping in gezien. Maar misschien komt dat ook vooral omdat het mijn eerste echte festival sinds 2,5 jaar was.

Verder weer luisterplezier gehad en fijn dat Twente goed vertegenwoordigd is ;) Keep up the good work 💪

• Leuk
Waarderingen: Joszwa en mattman

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.286
2.472
Was weer een fijne aflevering. Pinkpop podia hadden jullie leuk voorspeld, was net bekend bij uitkomen podcast. 3 kleine feedback puntjes. Ik miste nog wat meer festival nieuws, ik miste de mashups (maar misschien kwamen die ook uit de koker van Julia. Bij deze nogmaals sterkte!) en ik vond de terugblik op Paaspop mager. Als eerste echte bandjes festival na corona had ik daar liever iets meer uitdieping in gezien. Maar misschien komt dat ook vooral omdat het mijn eerste echte festival sinds 2,5 jaar was.

Verder weer luisterplezier gehad en fijn dat Twente goed vertegenwoordigd is ;) Keep up the good work 💪
Je gaat toch niet in de diepte over Paaspop als het festival zelf dat al niet doet?

• Wow
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
574
371

Thanks voor je feedback Brian! De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de mashups wel degelijk klaarstonden maar Julia ze normaal instart en we ze nu compleet waren vergeten. Even wennen wat dat betreft zo met een nieuw duo :). Paaspop was inderdaad mager omdat we er beide niet waren geweest, we zijn nog een beetje aan het kijken hoe we dat in de zomer gaan doen maar ik denk dat belletjes met onze Festileaks reporters wel leuk kunnen zijn voor de dynamiek.

• Leuk
Waarderingen: Brian

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
574
371
Met S04E09 je weekend in

Processierups

Geliefde act
21 jun 2017
1.811
439
Met S04E09 je weekend in

Jos,
Het valt me toch tegen dat jullie geen mash-up van alle artiesten van Le Guess Who? in de podcast hebben gestopt ;)

• On fire
Waarderingen: Brian

Joszwa

Dagopener
Access All Areas
13 nov 2012
574
371

✨ Een gloednieuwe Festivalpodcast, bomvol want wat gebeurt er VEEL! Er valt wat te rectifieren vanaf Primavera, Best Kept Secret had een schitterende zaterdag en vooral de grote Pinkpop evaluatie. En vooruit, ook nog een vooruitblik naar Down The Rabbit Hole. En met veel muziek! En sfeer!

• Leuk
Waarderingen: HollandiaFCB

HollandiaFCB

Support act
24 jan 2016
1.180
1.196

✨ Een gloednieuwe Festivalpodcast, bomvol want wat gebeurt er VEEL! Er valt wat te rectifieren vanaf Primavera, Best Kept Secret had een schitterende zaterdag en vooral de grote Pinkpop evaluatie. En vooruit, ook nog een vooruitblik naar Down The Rabbit Hole. En met veel muziek! En sfeer!
Leuk! Vorige opmerking klonkt wat lullig, maar had vanwege een operatie die nacht ervoor niet geslapen en was dus heerlijk om mee in slaap te vallen. Ben een trouwe luisteraar ;)

• Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken