De albums van 2017

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Gloeilamp wrote:
Mooi jaartje al hoor. Code Orange, Frank Carter & the Rattlesnakes, The xx, Bonobo en Cold Body Radiation hebben al fijne platen uitgebracht. Zeker die eerste twee zijn fantastisch.


Die van Frank Carter is wel minder hard en punky dan zijn vorige plaat. Verder wel lekker.

Ik vond het ook wel jammer dat het wat minder hard was, maar zeker een lekkere plaat hoor!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nieuwe Ty Segall is al te streamen: http://www.npr.org/2017/01/23/510577610/first-listen-ty-segall-ty-segall
Ik verwacht niet dat ie op Spotify verschijnt vrijdag.. Maar is zeker het luisteren waard
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
JB. wrote:
Gloeilamp wrote:
Mooi jaartje al hoor. Code Orange, Frank Carter & the Rattlesnakes, The xx, Bonobo en Cold Body Radiation hebben al fijne platen uitgebracht. Zeker die eerste twee zijn fantastisch.


Die van Frank Carter is wel minder hard en punky dan zijn vorige plaat. Verder wel lekker.


Ik vond het ook wel jammer dat het wat minder hard was, maar zeker een lekkere plaat hoor!

Toffe plaat, vind het geen probleem dat het iets minder hard is.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Romy wrote:
JB. wrote:
Gloeilamp wrote:
Mooi jaartje al hoor. Code Orange, Frank Carter & the Rattlesnakes, The xx, Bonobo en Cold Body Radiation hebben al fijne platen uitgebracht. Zeker die eerste twee zijn fantastisch.


Die van Frank Carter is wel minder hard en punky dan zijn vorige plaat. Verder wel lekker.


Ik vond het ook wel jammer dat het wat minder hard was, maar zeker een lekkere plaat hoor!


Toffe plaat, vind het geen probleem dat het iets minder hard is.

Same here. Blossom was één van de beste platen van dat jaar, maar Modern Ruin is op een andere manier ook ijzersterk. Alleen dat titelnummer is al geniaal. Ik ben ook niet teleurgesteld, beste album dat ik dit tot nu toe gehoord heb dit jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgende maand gaat Ryan Adams een prachtige plaat droppen. Drie eerste singles klinken geweldig! Doomsday had zo op Heartbreaker kunnen staan.
Called it.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Jacle Bow heeft een leuk albumpje seg, heerlijk!
1f642.svg

Ik vond ze eergisteren als voorprogramma misschien zelfs interessanter dan Kaleo zelf. Als het album aanslaat en wat gedraaid wordt op Studio Brussel, hebben we er weer een prima toekomstige Werchterband bij!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Nieuwe single van Mister and Mississippi:



[video]https://www.youtube.com/watch?v=Oj4k3WIISvQ[/video]

6 april nieuw album Mirage!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Iemand al de nieuwe single van ANOHNI geluisterd? De instrumentals zijn gaaf, maar ik moet nog even aan de vocalen wennen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nieuwe Japandroids klinkt ook echt lekker vind ik, nog iemand al beluisterd? Ben ook niet echt thuis met hun discografie, heb wel is 1x hun eerste album opgezet ofso maar daar is het bij gebleven
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Nieuwe Japandroids klinkt ook echt lekker vind ik, nog iemand al beluisterd? Ben ook niet echt thuis met hun discografie, heb wel is 1x hun eerste album opgezet ofso maar daar is het bij gebleven
Prima plaat voor zo tussendoor, maar het is geen Celebration Rock. Wel erg veel zin in hun show in de Melkweg in april.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Prima plaat voor zo tussendoor, maar het is geen Celebration Rock. Wel erg veel zin in hun show in de Melkweg in april.

Yep, hier kan ik me helemaal in vinden. Midden in de plaat weinig interessante songs helaas, wel een sterk begin.

@shotgvn Check Celebration Rock!!! Ik zet zelf eigenlijk nooit hun eerste album aan.

De nieuwe van Cloud Nothings daarin tegen, jongens wat een verassing. Door de eerste singles was ik een beetje sceptisch maar dit is echt weer een sterke plaat. Up To The Surface, Things Are Right With You en Sigh Unseen zijn weer nummers van het bovenste plankje!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
De nieuwe van Cloud Nothings daarin tegen, jongens wat een verassing. Door de eerste singles was ik een beetje sceptisch maar dit is echt weer een sterke plaat. Up To The Surface, Things Are Right With You en Sigh Unseen zijn weer nummers van het bovenste plankje!
Dit.

Ja ben het ook eens, het begin vond ik ook sterk maar tegen het midden/einde idk.. Zal 'm nog wat vaker moeten luisteren voor ie blijft zitten ook en Celebration Rock zal ik meteen es opzetten :')
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Shit, dat nieuwe Cloud Nothings-album is tof! Ik vreesde het ergste na de eerste singles, maar ook die nummers blijken nu goed in het album te passen. Alles bij elkaar brengt Cloud Nothings toch wederom een toffe plaat uit :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vandaag uit;
The Knocks - Testify EP
Big Sean - I decided
Sampha - Process
Elbow - Little Fictions
The Menzingers - After The Party

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Spinvis heeft een leuk album uit zeg, nog nooit naar geluisterd maar zag 'Omnibus' tussen de nieuwe releases staan op Spotify.. Dacht zet 'm is op, wat een leuke verrassing! Sampha heeft ook een leuk album, al is het wel echt weer eentje van 12 in een dozijn.. Die synthpop/lichte electronica invloeden werken voor even maar na een tijdje heb je het trucje wel door. Leuk album maar ook niet meer dan dat hm. Elbow heeft bij momenten leuke tracks maar ik weet 't nog niet zo. Het is wel een album waar je je hoofd moet bijhouden als je ernaar luistert precies. Big Sean's album overtuigde me zoals ik wel had gedacht totaal niet ook al was er precies wel wat hype rond, enige track die me bijbleef was die met Eminem..

Nog iemand wat album's gecheckt de afgelopen week? :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Kan eigenlijk al bijna niet meer wachten op de nieuwe Ryan Adams. Vind alle 3 nummers tot nu toe tof.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
By the way.. nieuwe plaat van Mercy John is ook meer dan een dikke prima! Lekkere roots plaat!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken