Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.144
511
Tsja de entertainment industrie daar kun je boeken mee vol schrijven inzake huwelijken,echtscheidingen enz.

12 nov 2016
704
453
Wat een oen, kon hij niet gewoon normaal met condoom neuken of zijn goedje ergens anders deponeren.

Verder natuurlijk niet best, maar uiteindelijk zijn het onze zaken niet.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.606
7.598
Twee dagen vooraf zonder opgegeven reden. Hopen dat er niet iets ernstigs is.

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.159
2.143
Twee dagen vooraf zonder opgegeven reden. Hopen dat er niet iets ernstigs is.
Je bent geneigd om te denken dat dit met de privé situatie van Dave Grohl te maken heeft alleen vraag ik me af of ze om die reden nu nog kunnen cancelen.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.638
6.844
Hebben ze nu de mogelijkheid tot plaatsing van opmerkingen geblokkeerd op de socials?

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.480
724
Ligt wel in lijn met de geruchten die al een week rondgaan. De band en hun familieleden vormen een grote vriendengroep, waardoor Dave meer dan één vertrouwensbreuk te herstellen heeft.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.638
6.844
Ondertussen, heeft Greenfield de post verwijderd 30.09 met nieuws te komen...

Lijkt me alles geen toeval!

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.638
6.844
toch geen hiatus? tour in 2025?

Hebben ze het silhouet geraakt? 📢

👉🏻 De band onder leiding van Dave Grohl, Foo Fighters, is in onderhandeling om in de tweede helft van 2025 terug te keren naar Zuid-Amerika voor een tournee langs Brazilië, Argentinië, Chili en Colombia.

🎸 Het is waarschijnlijk dat de officiële aankondiging pas in ieder geval de eerste paar maanden van volgend jaar bekend zal worden gemaakt vanwege de persoonlijke problemen waar Dave Grohl doorheen gaat en waardoor hij dit jaar een reeks shows heeft moeten annuleren.

🎫 Blijf ons volgen voor nieuwe informatie!

Gebruikers die dit onderwerp bekijken