Dauwpop 2022

Cootje

Gouden Tip
25 jan 2017
309
52
Heb kaartjes gewonnen voor de vrijdag 😊, dus dit gaat ook m'n eerste Dauwpop worden en ik heb er zin in!!!

Heeft er iemand tips qua overnachting? Camping of AirB&B?
Moet vanuit het Zuiden komen en op en neer karren is niet echt 'n optie...

piep

Playlistbediener
1 feb 2022
21
46
Blokkenschema in de app en online (als je de betreffende dag in drukt)

Brian

Sunset slot
16 jun 2015
3.245
2.064
Ik vind het best wel nare clashes hier en daar. Waarschijnlijk wordt dit mijn route in dikgedrukt (met tussen haakjes mijn clash erachter).

Do:
Meskerem Mees (Son Mieux/Wies) - Wolfmother (Pip Blom) - Mattiel - Bökkers - The Waterboys (The Lounge Society) - Confidence Man - Typhoon (Froukje) - Sports Team (Goldband)

Veel clashes. Vooral de eerste clash vind ik een vervelende tussen 3 die ik wil zien en de laatste ook. Jammer dat er niet iets van dit tijdens Bokkers of Mattiel valt. Jammer dat Maxi Jazz van het affiche is gehaald (gezondsheid problemen). Niet duidelijk gecommuniceerd.

Vr:
Rondé - Kids With Buns - Eefje de Visser - Sylvie Kreusch (Banji/Beachdog) - Minka - Ramkot - De Staat (Meau) - Moss (Pom) - Balthazar - Editors

Hier valt het mee qua clashes. Maar wel weer 3 tegelijkertijd en daarna niks. Ook overlap tussen De Staat, Moss en Balthazar baal ik van.

Maar voor een klein festival vind ik het een programma om trots op te zijn.

piep

Playlistbediener
1 feb 2022
21
46
Inderdaad enkele clashes, maar een lekker dagje:

Son Mieux, WIES, Pist Idiots, Wolfmother (jammer van Pip Blom), Magnetic Spacemen, Mattiel, Outsiders (om Kensington te vermijden), S10, The Waterboys, (Paceshifters), Confidence Man, (Dool), Froukje, Sports Team

Cootje

Gouden Tip
25 jan 2017
309
52
Is er wat te beleven op de Dauwpop camping 's avonds/'s nachts? En hoe is het aanbod van ontbijt?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken