Dauwpop 2020

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kensington als 1ste naam en waarschijnlijk ook headliner, vandaag 20-112019 om 12 uur volgen meer namen
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Kensington als 1ste naam en waarschijnlijk ook headliner, vandaag 20-112019 om 12 uur volgen meer namen

Booooringgg! Maar als organisatie snap ik het ergens wel. Gegarandeerd uitverkocht huis. Gelukkig weet Dauwpop altijd wel wat alternatievere acts te boeken. We wachten 12 uur af!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Booooringgg! Maar als organisatie snap ik het ergens wel. Gegarandeerd uitverkocht huis. Gelukkig weet Dauwpop altijd wel wat alternatievere acts te boeken. We wachten 12 uur af!

Gelukkig wel. Headliner is meestal wel saai maar undercard is altijd vol met variatie.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Best aardige namen in die eerste lichting: Wolfmother, Zwangere Guy, Mark Lanegan, Typhoon, Snelle.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Wolfmother is een vette toevoeging, en vooruit Mark Lanegan ook. Voor de rest een er matige line-up (voor mijn smaak) tot dusver.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Wolfmother, Mark Lanegan en Typhoon zijn leuke namen. Kensington logisch, maar totaal niet mijn ding. Maxi Jazz kan wel eens leuk zijn. En dan wat rappers waar ik niks mee heb. Ik ga maar weer een kaartje overwegen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
373
121
Is iemand vanuit het forum ooit op Dauwpop geweest? Los van de Hollandse bagger zijn er toch aardig wat bandjes die ik wil zien en ben sterk aan het overwegen om erheen te gaan. Hebben mensen hier tips of evt. ervaringen die ze kunnen delen? :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
519
Deze randstedeling is er een aantal jaren geleden ook een keer geweest en kan eigenlijk alles wel beamen wat hierboven staat. Vond dat er een heel ontspannen sfeertje hangt en vooral de kleine podia zijn erg leuk om rond te hangen. Vooral vanwege de afstand daarna niet meer geweest, meer verder was het zeker voor herhaling vatbaar!
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Kan het zijn dat mijn post als reactie op Franzzz verdwenen is? Had net een heel pleidooi getypt waarom hij naar Dauwpop moet :wink:
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
373
121
Kan het zijn dat mijn post als reactie op Franzzz verdwenen is? Had net een heel pleidooi getypt waarom hij naar Dauwpop moet ?
Ik zie niks, dus hup! Overtuig mij! :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
519
Huh? Heel vreemd dit. Ik antwoordde zelf ook op de post van Heemstock, maar ik zie 'm nu niet meer staan (ook niet in het spamfilter). Via de activity wall heb ik de tekst nog wel kunnen redden, dus here goes... (credits dus aan @heemstock).

Check mijn handtekening, een aantal keer inmiddels. Ik woon dichtbij, dus ik kan het fietsend af. Aantal pluspunten:
– Mooi en sfeervolle locatie, namelijk in het bos. Met een groot grasveld in het midden waar de mainstage opgesteld staat. Alle overige podia staan verscholen in het bos rondom. Google op Dauwpop en je krijgt een goede indruk middels de foto’s. Ze besparen niet op aankleding en randzaken.
– Goede sfeer. Nog nooit een ruzie o.i.d. meegemaakt.
– Lekker eten. Ze hebben voor ieder wat wils.
– Dauwpop is altijd al een mix geweest van commerciële en alternatieve muziek. Voor veel mensen uit de regio is het een jaarlijks uitje. Ze proberen de ‘ik luister af en toe radio en vind Kensington en Krezip te gek’ mensen te bereiken (met alle respect voor deze groep), maar ook de alternatieve muziek- en festivalliefhebbers. En die maak je over het algemeen blij met rammelende gitaarbandjes. Deze mix zorgt er de laatste jaren voor dat ze uitverkocht zijn.
– Een keer een gat in het blokkenschema? Geen probleem, er is genoeg te doen. Festivalmarkt, karaokebar, straattheater, Down the glory hole (soort vunzige dj-hok), Fun House rockpodium (dit jaar voor het eerst) of gewoon lekker chillen in het gras. Alles is mogelijk.
– Vind je de headliners niks, het blokkenschema is divers en er speelt altijd wel op een ander podium een act. Ook tijdens de headliner.

Je leest het al: ik ben fan ?
 

manous

Nieuw lid
14 feb 2020
3
0
Ik ga er al jaren heen, zeker een van mijn meest geliefde festivals vanwege de leuke locatie (in het bos), veelzijdige line-up en onwijs relaxte sfeer. Bijna jammer dat het maar 1 dag is..
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Wordt het niet tijd om dit topic om te dopen naar Dauwpop 21?
Er zijn net 14 nieuwe namen bevestigd:

Basement Jaxx (DJ Set), The Waterboys, Froukje, Son Mieux, Kevin, Tusky, Bad Nerves, Dool, Poke, Cho, PACESHIFTERS, TikTok Tammo, The Notwist, PRONK, Magnetic Spacemen, Scram C Baby & Coach Party
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken