Dauwpop 2018

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben zwaar teleurgesteld in de eerste lichting.....als dat zo doorgaat geen Dauwpop voor mij dit jaar.

Kensington, Dotan, Lil Kleine, Boef, Triggerfinger
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Gewoon een kopie van de Paaspop line-up dit.

Trouwens ik ben denk ik een van de weinige die Kensington nog nooit live heeft gezien. En ik ben er niet rouwig om.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De eerste 16 acts voor Dauwpop 2018 zijn een feit:

Kensington / Dotan / Triggerfinger / Lil Kleine / Boef / DJ Paul Elstak / Tusky / Bökkers / Jebroer / Graveyard / CUT_ / The Galaxy / Death Alley / Yungblud / Lady Bee / Bizzey


Nope dat gaat em niet worden dit jaar. @Raskolnikov Dat hebben ze inderdaad echt wel beter gedaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wauw wat k.t. Dat wordt hem niet helaas, want qua locatie en aankleding is het een van de leukste festivals.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
via OOR
https://oor.nl/abo-acties/tickets-voor-dauwpop/
Neem nu een jaarabonnement (€66,95) op OOR en krijg een ticket voor Dauwpop helemaal gratis! Bij twee jaar OOR krijg je zelfs twee tickets!

Op zaterdag 26 mei is het weer tijd voor het leukste festival van Oost-Nederland: Dauwpop. Dit jaar niet op Hemelvaartsdag, maar dat verandert niks aan de insteek: een feestelijke ontmoeting van rockbeesten en dancegeesten. Met o.a. The Hives, Kensington, Triggerfinger, Dotan, de reünie van Johan, Lil Kleine, My Baby, HAEVN, Tusky, Bökkers en ook een zwik rappers en dj’s. Bij een jaarabonnement krijg je een gratis ticket (t.w.v. €55,80), bij twee jaar OOR krijg je twee tickets.

Als abonnee van OOR krijg je iedere maand OOR als eerste op je deurmat, lees je ons prachtige magazine gratis op je tablet, smartphone of computer en ben je automatisch lid van Club OOR, waarmee je gratis naar 300 concerten per jaar kunt!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Voor mensen die wel of niet naar Dauwpop gaan. Op 7 juli is er een 1-daags gratis festival in Almelo. HobNob

De line-up is niet erg goed maar mocht je in de buurt zijn Pace-shifters en Vuur zijn leuke bandjes.

Plus je ziet het pittoresque Almelo www.hobnob.nl
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken