Dauwpop 2017

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Chef'Special, BAZART, Monster Magnet, VANT, Warhaus, Spinvis, Dirtcaps, The Partysquad, MOKSI, PACESHIFTERS, Mental Theo, De Likt, Paul Sinha, Donnie, KEVIN en Yung Internet!

zijn toegevoegd
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Nog best leuke namen met Monster Magnet, VANT, Paceshifters en De Likt. Betere worp dan de eerste poging!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
White lies is dat wat?

Op zich vind ik het wel toffe muziek. Beetje in verlengde van Editors. Behoorlijk bombastisch wel. Heb ze wel eens live gezien, niet heel spectaculair maar zeker wel oke.

Alleen: luister vooral niet naar de teksten. dat is echt Jip en Janneke in het kwadraat, en dan behoorlijk pathetisch.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op zich vind ik het wel toffe muziek. Beetje in verlengde van Editors. Behoorlijk bombastisch wel. Heb ze wel eens live gezien, niet heel spectaculair maar zeker wel oke.

Alleen: luister vooral niet naar de teksten. dat is echt Jip en Janneke in het kwadraat, en dan behoorlijk pathetisch.


Ok tx. Ik ga toch vooral voor Doe Maar en Monster Magnet....de rest bekijk ik wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
http://www.oor.nl/#!/articles/actie_dauwpop_2017_entreeticket_gratis_bij_een_jaarabonnement/action
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
http://www.oor.nl/#!/articles/actie_dauwpop_2017_entreeticket_gratis_bij_een_jaarabonnement/action

hahaha promotiie van het oosten maar qua sfeer en aankleding is Dauwpop echt een fijn festival. Duimen dat het weer meezit
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@Chileera Secret Show komt er ook aan. Daar heb ik al kaarten voor. Ga jij dit jaar nog?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
@chileera Secret Show komt er ook aan. Daar heb ik al kaarten voor. Ga jij dit jaar nog?

Nee, ondanks dat ik het vorig jaar wel van plan was, ga ik dit jaar niet. Ik wou weer samen met mijn pa, maar hij vindt doe maar niks (in mijn tijd was dat de one direction van nu). White lies zie ik op werchter en voor de rest vindt ik de line-up niet zo bijzonder. Wel jammer, want qua aankleding en dergelijke is het een bijzonder leuk festival. Ik ga dit jaar ipv hierna naar de bospop zondag met mijn pa en retropop met mijn vriendin. Ik hou dauwpop wel in de gaten voor volgend jaar.
Secret show valt voor mij ongelukkig. Nog even kijken.
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Mensen die zijn geweest? Hoe was het? Weer was natuurlijk optimaal. Nog hoogte- en dieptepunten?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het weer was echt heerlijk. Lekker tukkie gedaan bij White Lies.

2 hoogtepunten. Doe Maar was echt lekker op dreef. Je kunt zien dat ze echt plezier hebben op het podium. Heerlijk meebleren. Het is nostalgie.

Chef Special....goed ik had er niet veel vertrouwen in maar hebben me positief verbaast. Veel bombast, echte festivalmuziek. Ik denk dat ik ze op Pinkpop weer ga bekijken.

Dieptepunt....Ik vind het niet verstaanbare urban herrie. Heel veel kids hadden zich verzameld. Gaan ze doodleuk een half uur later beginnen. Luie flikkers. Ze waren te laat dus ook veel gefluit. Set van 15 minuten en toen waren ze weer weg. Die worden op Dauwpop niet meer geboekt.

Volgend jaar ga ik eerst eens goed kijken wat ik zelf echt leuk vind. Het was voor mij mager dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken