Dauwpop 2016

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mijn vrouw en ik hebben besloten om toch naar Dauwpop te gaan (ook al vervuild door Kensington). Madness en De Staat laat ik niet schieten
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Zeg @bcmrmaybe heb je al meer ervaringen met dit festival? Ik zit te denken om ook te gaan, want na Madness in 2013 en 14 gezien te hebben wil ik ze dit jaar niet laten schieten, maar is het een beetje een goed festival? Ik twijfel nog een beetje, want het ligt niet bepaald naast de deur (260 km voor mij).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@dennisdewaard Om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit geweest. Madness heb ik tijdje terug in de HMH gezien en De Staat wil ik ook wel eens zien.
Hellendoorn is een 25 minuten rijden voor mij dus daarom pik ik het mee. De rest is vulling en Kensington verafschuw ik dus dan ben ik weg.
Vrienden van mij gaan altijd wel. Die vinden het relaxed.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Nou, kaarten binnen! Hoop nog wel op wat toffe bandjes, dit zal toch nog niet de hele lineup zijn?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Voor zover ik het kan zien is fit de volledige line-up.

http://www.dauwpop.nl/line-up
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Laatste rits namen:

Balthazar - Black Honey - Drive like Maria - Death Alley - HATY HATY - Dazzled Sticks - Sevn Alias - SBMG - KD Soundsystem - Kuddedieren - Nap Eyes - Back To The 90's - Sleazy Elegance - LOT - The Volcano Boys - De Ruige Rita's DJ set - De Rooie Jager - DJ Ed Rock - DJ E-star - The Hillbilly Moonshiners Bluegrass Band en Small Time Crooks!

Zeer tevreden met Balthazar en Drive Like Maria. Dazzled Sticks en HATY HATY ook wel toffe toevoegingen. Dit wordt een mooie editie!



 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@dennisdewaard Ik dacht dat alles al bekend was..maar idd mooie toevoegingen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn vader wou eens naar een festival, dus gaan we naar Dauwpop. Zelf zin in: Madness, De Staat, Lucas Hamming, Birth of Joy en Death Alley. Moet waarschijnlijk met mijn pa mee naar Kensington :(, My Baby en Haevn.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Als iemand me daar zoekt, ik heb een Madness 2014 tourshirt aan, en een Madness Fez op m'n hoofd. Zal alleen niet de enige zijn denk ik :p
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Zeg @bcmrmaybe heb je al meer ervaringen met dit festival? Ik zit te denken om ook te gaan, want na Madness in 2013 en 14 gezien te hebben wil ik ze dit jaar niet laten schieten, maar is het een beetje een goed festival? Ik twijfel nog een beetje, want het ligt niet bepaald naast de deur (260 km voor mij).

Het festival ligt bij mij om de hoek, dus als ik ga dan is gewoon op de fiets. Tot nu toe een keer of 3 geweest. Erg tof festival, middenin een bos waar een groot grasveld is. Hoofdpodium staat dus op dat veld, maar alle andere podia zijn verscholen in het bos. Erg mooie aankleding van de podia en omgeving. Met daarbij een spannende en diverse programmering. Ik kan je verzekeren dat je het een tof festival gaat vinden.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Dennis1808 wrote:
Zeg http://forum.festileaks.com/members/bcmrmaybe/@bcmrmaybe heb je al meer ervaringen met dit festival? Ik zit te denken om ook te gaan, want na Madness in 2013 en 14 gezien te hebben wil ik ze dit jaar niet laten schieten, maar is het een beetje een goed festival? Ik twijfel nog een beetje, want het ligt niet bepaald naast de deur (260 km voor mij).


Het festival ligt bij mij om de hoek, dus als ik ga dan is gewoon op de fiets. Tot nu toe een keer of 3 geweest. Erg tof festival, middenin een bos waar een groot grasveld is. Hoofdpodium staat dus op dat veld, maar alle andere podia zijn verscholen in het bos. Erg mooie aankleding van de podia en omgeving. Met daarbij een spannende en diverse programmering. Ik kan je verzekeren dat je het een tof festival gaat vinden.

Ah tof! Ik kijk er erg naar uit! Hoop toch al snel op een blokkenschema
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Mijn vader wou eens naar een festival, dus gaan we naar Dauwpop. Zelf zin in: Madness, De Staat, Lucas Hamming, Birth of Joy en Death Alley. Moet waarschijnlijk met mijn pa mee naar Kensington :(, My Baby en Haevn.

@chileera Hoe oud is je pa dan? Lol @ Kensington..wij taaien na Madness wel af hahaha......Ik zou zeggen neem behoorijk wat te drinken dan red je het wel hahaha

@dennisdewaard Ik in ieder geval geen fez. Ik zou niet weten wat ik ga aandoen...Hangt van het weer af Als iemand me daar zoekt, ik heb een Madness 2014 tourshirt aan, en een Madness Fez op m’n hoofd. Zal alleen niet de enige zijn denk ik ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Mijn vader wou eens naar een festival, dus gaan we naar Dauwpop. Zelf zin in: Madness, De Staat, Lucas Hamming, Birth of Joy en Death Alley. Moet waarschijnlijk met mijn pa mee naar Kensington :(, My Baby en Haevn.

@chileera Hoe oud is je pa dan? Lol @ Kensington..wij taaien na Madness wel af hahaha……Ik zou zeggen neem behoorijk wat te drinken dan red je het wel hahaha

Haha, ik heb mijn pa dus belooft dat ik wel naar huis rijd omdat hij dus voor het eerst naar een festival gaat. Dus dat bier drinken zit er niet in ;). Hij is trouwens 55.
Ach, ik klaag niet want ik kan op deze manier gratis een leuk festival mee pikken dat relatief om de hoek is. Dat ik dan een paar mindere optredens moet zien stoort me niet, zit genoeg leuks tussen waarmee ik me vermaak. Ik heb kensington trouwens nog nooit live gezien. Niet dat ik ze wil zien, maar dan is het toch iets beter uit te houden.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Het grootste probleem met Kensington is dat ze overrated zijn, het is niet echt een slechte band hoor. Vooral niet zo bijzonder en weinig karakter.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Het grootste probleem met Kensington is dat ze overrated zijn, het is niet echt een slechte band hoor. Vooral niet zo bijzonder en weinig karakter.

Tja, ik vind de muziek dus helemaal niks (met als absoluut dieptepunt War (wo-oo-oo-oo-o-oo-oo-oo-oo-oo-o-or)). Ik kan me er ook aan irriteren dat zo'n commerciële band vanuit het niets wordt opgehemeld door de media en dat het gros van de mensen dit zo oppikken. Dan doen een paar festivals ook nog mee door ze als headliner/afsluiter te programmeren, zoals Dauwpop en Bospop.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
WACHT, SLUIT MADNESS NIET AF? Zijn ze nou helemaal gek?
Met Madness heb je nog een band waar het hele veld plat gaat, Kensington is dan gewoon een bandje die een optreden doet, waar meestal niet heel veel energie in zit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
WACHT, SLUIT MADNESS NIET AF? Zijn ze nou helemaal gek?
Met Madness heb je nog een band waar het hele veld plat gaat, Kensington is dan gewoon een bandje die een optreden doet, waar meestal niet heel veel energie in zit.

Dit staat op de website

KENSINGTON KEERT TERUG!
We kunnen het eindelijk bekendmaken: KENSINGTON komt naar Dauwpop 2016! Na dat ongelukkige afzeggen van vorig jaar komen ze revanche nemen als afsluiter. En niet alleen Kensington kunnen we bekendmaken, want ook Saybia, Indian Askin, FeestDJRuud, De Likt, Pyrodox en MAASK komen 28 mei naar Hellendoorn.

Kensington was vorig jaar natuurlijk al een enorm grote band, maar op het moment is het zonder twijfel de grootste band van Nederland. Geen enkele andere band verkoopt binnen een jaar 5x de Ziggo Dome uit. We zijn dan ook heel blij dat ze hun show van vorig jaar in komen halen en Dauwpop gaan afsluiten!

Kensington staat ook groter op het affiche dan Madness. Ongeloofelijk
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Sevn Alias heeft afgezegd. Bokoesam vervangt, en Dilly Dally (!) wordt ook toegevoegd.
Kaarten zijn voor 95% uitverkocht!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kaarten gekocht voor de Secret Show....1 artiest van Dauwpop komt optreden. 12,50 p/p (duimen dat het niet fuckin Kensingdom is)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Blokkenschema bekend. De compromissen van mijn pa en mij komen precies goed uit dus onze looproute is ook vrij duidelijk. Lucas Hamming - De Staat - Pierce Brothers - My Baby - Madness - Kensington
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken