Create A Festival

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.387
1.067
Wederom petje af zeg, mooi gedaan! Bijna line ups spreken me erg aan. Toch vind ik persoonlijk het programma van het Static Fest iets beter. Ook de naam klinkt erg lekker. Mijn stem voor deze ronde gaat dan ook naar Static Fest
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sinds het nog steeds gelijk staat bij de vorige 2 laat ik die nog even open tot vrijdagavond

Arcus: 3
NoaberRock: 3

Rock Torhout: 1
Static Fest: 1

De uitwerking van Static Fest is veel beter gedaan dan die van Rock Torhout, maar de line up van RT spreekt mij vele meer aan dan die van Static Fest. Het is voor mij dus zeer close moet ik zeggen en kies dus liever een festival waar ik zelf heen zou gaan, dus +1 van mij voor Rock Torhout.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ikzelf stem op:
- Arcus: Mooie line-up en ook uitwerking gewoon zalig :)
- Static Fest: ik stem namelijk niet op mezelf, en vind ook gewoon de uitwerking vele en vele keren beter dan wat ik heb gedaan :') Al kan niets tippen aan 'mijn' festival qua namen natuurlijk :D Ik denk overigens dat Rock Torhout in deze line-up echt wel mogelijk moet zijn, mits de juiste ticketprijs en gezien de oude set-up met 2 podia.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Deze vind ik echt moeilijk. Aan de ene kant wil ik op Static Fest stemmen omdat dat hier in Nijmegen plaatsvindt. Aan de andere kant wil ik alleen Weezer zien van deze line-up en zit ik dat weekend al in Hilvarenbeek.

Rock Torhout dan. Wel cool dat het een tweedagenfestival is, maar allemachtig tot 3 uur 's nachts hallo. Flink wat grote namen bij elkaar ook als je op het tweede podium gewoon even Interpol - The National - Arcade Fire - Radiohead hebt staan op 1 dag.

Ik neig dan toch meer naar Rock Torhout, dus dat affiche krijgt mijn stem.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Guess dat ik de eerste win, voor de tweede laat ik het stemmen nog tot vanavond (dus tot 12u vannacht) over sinds het wederom een gelijke stand is haha.

Rock Torhout: 2
Static Fest: 2
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Rock Torhout: 2
Static Fest: 3

Mijn stem gaat uit naar Staticfest. Goed uitgewerkt en meer mijn muziek. Daarnaast ook een overzichtelijkere poster. Wel heeft Rock Torhout Pink Floyd, maar ja RIP Richard Wright die zo voor die unieke sound van Pink Floyd zorgt.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Dat 2 dagen 2 stages concept van Rock Torhout is wel vet, zo kun je veel grote namen achter elkaar zetten. De poster is ook mooi gemaakt.
Ik ga natuurlijk ook niet op mezelf stemmen, dus mijn stem gaat naar Rock Torhout.

Rock Torhout: 3
Static Fest: 3
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Naar beide festivals zou ik toe gaan. Qua Line-up spreekt me Rock Torhout meer aan, ik bedoel Pink Floyd. kom op! Maar door de poster, het plattegrondje en waar de namen staan op het affiche gaat mijn stem naar Static Fest.

Rock Torhout: 3
Static Fest: 4
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Gaan we ook nog een finale doen?
Yes, sorry natuurlijk! Ik heb het de afgelopen dagen wat druk gehad.

-

De finale zal gehouden worden tussen Static Fest en Arcus, je kiest 1 van de 2 festivals waar je het liefst zou naartoe gaan omwille van het programma, uitleg, aankleding, plattegrond. Het gehele concept dus. Stemmen kan tot woensdag al hoef je eigenlijk tot zo lang niet te wachten om je stem uit te brengen..!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Dan gaat mijn stem naar Arcus. Dat festival wint het voor mij wat betreft huisstijl, locatie, lineup etc.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ook Arcus hier. Idem uitleg als Black Lies, opzet, uitwerking, line-up in z'n geheel zijn gewoon heel goed. Prima werk!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vandaag is de laatste dag om te stemmen, nog maar een aantal mensen die hebben gestemd dus ..
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.387
1.067
Static Fest blijft het voor mij vanwege de opzet en zeker de line up ?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Doffe ellende van mij... Vanwege drukte totaal niet meer aan gedacht om mijn droomfestival uit te werken.

Petje af voor beide deelnemers!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken