Couleur Café 2026

festibob

Sunset slot
5 jan 2024
3.004
1.664
Pre-registratie van Couleur cafe 2026 is open . Heel binnenkort komen Early Bird ticketten ter beschikking. Vorig jaar kostten die 100 Euro voor de volle drie dagen Couleur café, per dag wellicht de laagste prijs voor een festival met veel internationale artiesten. Vorig jaar was Little Simz één van de headliners.

Ik wil misschien dit jaar op vrijdag gaan voor Ezra Collective.. voor het eerst ooit zou dat zijn dat ik op Couleur café beland.
Weet iemand of en ongeveer wanneer die dag zou uitverkopen?
Kan je last minute mocht het uitverkocht zijn nog een TicketSwap doen?
Thx!

Ik wil misschien dit jaar op vrijdag gaan voor Ezra Collective.. voor het eerst ooit zou dat zijn dat ik op Couleur café beland.
Weet iemand of en ongeveer wanneer die dag zou uitverkopen?
Kan je last minute mocht het uitverkocht zijn nog een TicketSwap doen?
Thx!
In 2025 was de vrijdag een week voor start van het festival zo goed als uitverkocht met Little Simz als headliner.

Mijn advies is om lekker je ticket te kopen. Die krijg je anders ook nog wel verkocht, het verkoopt vrijwel ieder jaar uit. Bovendien kost een ticket bijzonder weinig.

En daarbij is er geen festival zoals Couleur Café. Een uniek kleurrijk Brussels festival, wat een parel! Ik ga al jaren achtereenvolgend.

Ik ben ook al jaren trouwe klant maar de prijsstijging voor combi+camping van 130 euro vorig jaar naar 160 dit jaar vind ik wel hallucinant. Zeker omdat ze in maart de prijzen nog gaan laten stijgen door de btw. Zo fier op hun goedkoopste bier van alle festivals maar procentueel en in absolute waarden toch de grootste prijsstijging die ik heb gezien voor een festival in 2026.

80 procent van de combitickets Couleur Cafe volgens hun socials al verkocht
en het pakket combi-camping is nu volledig uitverkocht.

Users who are viewing this thread