Corona Virus en concerten/festivals

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
8.030
1.568
Nogmaals, je kan als overheid proberen jobs aantrekkelijk te maken, maar als er geen gegadigden zijn, wat moet je dan nog meer doen?
Niet 10 jaar iets slopen om het vervolgens weer aantrekkelijk proberen te maken misschien? En het probleem zit hem niet aan de voorkant (kan geen personeel vinden), maar aan de achterkant (iedereen gaat weg). En dat is veel meer dan er een paar euro indoen en dat dan het paardje weer gaat rijden.

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.050
332
Wat een lading bullshit. Het is gewoon stuitend en kwalijk wat jij hier durft neer te planten. De van Haga van Festileaks lijkt het wel.
Hohoho. De Trump van festileaks klinkt beter. Maar in grote lijnen is dit gewoon waar. Ik ben geen wappie, ik geloof niet in complotten, ik ben pro vaccinatie en ik weet dat er in de eerste golf mensen ernstig ziek zijn geworden. Ik heb het nu over de laatste omicron. Die is inderdaad minder ziekmakend.

RickHuissen

Support act
24 apr 2018
1.202
732
Park View City Lahore, a modern-day housing venture, is a project of the Vision Group, one of the biggest names in the real estate industry. The Vision Group owns this project. Vision Group aims to introduce modern technology, infrastructure, and architecture to develop a society that stands out among other institutions in the twin cities. The owner of Vision Group is Mr. Aleem Khan, a renowned politician elected as MPA of the Punjab Assembly. Park View City Islamabad was the first real estate project by Vision Group in the capital city.
And I just had a vision where your bullshit is being deleted by mods...

• Haha
Waarderingen: royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken