Concert Aankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Yannick wrote:
Gent Jazz:
29/6 David Byrne
1/7 Melanie De Biasio
3/7 Tom Jones (+ Lady Linn & Her Magnificant Band)
5/7 Hudson (+ Chico Freeman Plustet, Brad Mehldau Trio, Nathalie Loriers Trio)
6/7 Paolo Conte (+ Kandace Springs, Jef Neve ‘Spirit Control, Igor Gehenot’s DELTA)
7/7 Pharaoh Sanders Quartet (+ Vijay Iyer Sextet, Jason Moran and The Bandwagon, FUNDAMENT)
8/7 The Roots (+ Selah Sue, Blackwave.)

@mattman, denk dat die eerste je wel interesseert?
1f609.svg


Jazeker. Al denk ik dat ik het bij de Barn op RW hou. Verwacht niet dat er veel verschil zal zitten in beide shows. En dan liever het publiek/de sfeer op RW. Maar ik ben wel blij voor dit festival, dat 2 straten van m’n appartement ligt. Doen ze erg goed!
Pharaoh Sanders Quartet is ook erg tof en aan te raden. Tom Jones lijkt me stiekem ook nog wel leuk (als het toch 2 straten van je vandaan ligt). Ik zou alvast klacht indienen alvast bij de organisatie ivm overlast, dan kunnen ze wat vrijkaartjes jou kant opsturen ;)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Biffy Clyro 3 Oktober in Paradiso!

Concert is onderdeel van hun MTV Unplugged Tour(die vanwege het unplugged album dat 25 mei uitkomt wordt gehouden). Zal dus een akoestische set worden. Ben er wel benieuwd naar. Kaartverkoop begint 11 mei
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Biffy Clyro 3 Oktober in Paradiso!

Concert is onderdeel van hun MTV Unplugged Tour(die vanwege het unplugged album dat 25 mei uitkomt wordt gehouden). Zal dus een akoestische set worden. Ben er wel benieuwd naar. Kaartverkoop begint 11 mei

Zou leuk zijn als ze een deel van de aankleding ook meenemen, ziet er heel vet uit dit.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Tuxu77XekMQ[/video]
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Aike wrote:
Biffy Clyro 3 Oktober in Paradiso!

Concert is onderdeel van hun MTV Unplugged Tour(die vanwege het unplugged album dat 25 mei uitkomt wordt gehouden). Zal dus een akoestische set worden. Ben er wel benieuwd naar. Kaartverkoop begint 11 mei

Zou leuk zijn als ze een deel van de aankleding ook meenemen, ziet er heel vet uit dit.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/Tuxu77XekMQ" style="margin: 1em auto; height: 488.25px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Inderdaad ja, zou mooi zijn als er iets van meegenomen wordt. Paradiso is ook een mooie (relatief kleine) zaal om er wat voor mee te nemen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wordt hopelijk mijn 10e keer Biffy. Hoopt dat het lukt om kaartjes te fixen.
Heb heel veel zin in deze show. Ik zie ze graag met alle bombast maar die rustige nummers blijven toch wel de allermooiste. Nog een maandje wachten of we kaartjes hebben... pfff.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Vandaag onder andere bekend:
Kurt Vile in Paradiso
Damien Rice in Caprera
Christine and the Queens in AFAS
Oscar and the Wolf in Ziggo .
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Father John Misty
1/11 Antwerpen, De Roma
2/11 Eindhoven, De Effenaar
5/11 Amsterdam, Paradiso

Ben er waarschijnlijk bij in Antwerpen, wordt leuk in een zaaltje als de Roma denk ik.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Car Seat Headrest
13/11 Vera, Groningen
14/11 Tivoli, Utrecht
15/11 Vooruit, Gent
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Car Seat Headrest
13/11 Vera, Groningen
14/11 Tivoli, Utrecht
15/11 Vooruit, Gent

Tof, heb ze gisteren voor de tweede keer in Paradiso gezien. Nu met dubbele instrumentale bezetting. Zat erg goed in elkaar en de zaal ging goed los. Zeker aan te bevelen!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Weet niet of iemand dit interessant vindt :wink: maar vandaag naar Courtney Barnett geweest in de AB en zij heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de curator van Sonic City 2018 (in Wilde Westen, Kortrijk) is. Na Thurston Moore vorig jaar dus weer een bijzonder toffe naam!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Weet niet of iemand dit interessant vindt maar vandaag naar Courtney Barnett geweest in de AB en zij heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de curator van Sonic City 2018 (in Wilde Westen, Kortrijk) is. Na Thurston Moore vorig jaar dus weer een bijzonder toffe naam!

Kortrijk was de afgelopen edities voor mij interessanter dan LGW?, Ben wel benieuwd wat er die kan op komt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Weet niet of iemand dit interessant vindt
1f609.svg
maar vandaag naar Courtney Barnett geweest in de AB en zij heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de curator van Sonic City 2018 (in Wilde Westen, Kortrijk) is. Na Thurston Moore vorig jaar dus weer een bijzonder toffe naam!
Deed ze in AB ook het hele nieuwe album integraal? Ik mag vanavond naar Utrecht, dus ben benieuwd ?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
33990842_10160478407420344_8386754111726419968_n.jpg


Courtney Barnett, Snail Mail, Dream Wife.. Leuk hoor. De rest ken ik wel niet.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
warriorandweirdo wrote:
Weet niet of iemand dit interessant vindt
1f609.svg
maar vandaag naar Courtney Barnett geweest in de AB en zij heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de curator van Sonic City 2018 (in Wilde Westen, Kortrijk) is. Na Thurston Moore vorig jaar dus weer een bijzonder toffe naam!

Deed ze in AB ook het hele nieuwe album integraal? Ik mag vanavond naar Utrecht, dus ben benieuwd
1f60a.svg
Ja, eerst speelde ze haar 2de album integraal en daarna heeft ze nog 9 oudere nummers gespeeld. Topconcert gisteren, geniet ervan!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
IDLES
1/11 Botanique, Brussel
2/11 De Zwerver, Leffelinge
3/11 ZAKK, Düsseldorf
4/11 Melkweg, Amsterdam
6/11 Vera, Groningen

Daar gaat dus mijn keuze om een ticketswapje te doen voor Father John Misty haha. Het wil ook nooit passen hé, IDLES it is.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
visdave34 wrote:

warriorandweirdo wrote:
Weet niet of iemand dit interessant vindt
1f609.svg
maar vandaag naar Courtney Barnett geweest in de AB en zij heeft bekend gemaakt dat zij dit jaar de curator van Sonic City 2018 (in Wilde Westen, Kortrijk) is. Na Thurston Moore vorig jaar dus weer een bijzonder toffe naam!


Deed ze in AB ook het hele nieuwe album integraal? Ik mag vanavond naar Utrecht, dus ben benieuwd
1f60a.svg


Ja, eerst speelde ze haar 2de album integraal en daarna heeft ze nog 9 oudere nummers gespeeld. Topconcert gisteren, geniet ervan!

Ik was er ook bij in de AB. Schitterend optreden zeg! Dat nieuwe album integraal spelen was top en dat album is live nog beter dan op plaat. Wat een gitariste is Barnett ook. Ze is echt nog gegroeid sinds ik haar voor de eerste keer zag op Rock Werchter 2016.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken