Concertaankondigingen

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Deftones komt naar 013 voor een exclusieve show in Nederland. Maandag 24 april, voorverkoop start 28 oktober en de tickets zijn €39 excl.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.952
522
Had deze nog niet langs zien komen:

https://twitter.com/ParadisoAdam/status/790544285460496384
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Potverdorie, heb helemaal geen geld meer om doordeweeks de trein naar Amsterdam te nemen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Nick Cave heeft gisteren aangekondigd te gaan touren. Tot eind juni zit hij in de VS. Ik hoop dat hij daarna Europa zal aandoen. Ik twijfelde overigens of hij wel zou touren. Zijn nieuwe album, ik denk naar mijn mening het beste van 2016, is zo doordrenkt van tragedie en emotie dat ik me serieus afvroeg of hij daarmee ging touren.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Kensington 24 en 25 november in de Ziggo Dome!
Ik pijnig mijn hersenen om in te schatten hoe ik dat uitroepteken moet interpreteren.

Is het een teken van (positieve) opwinding? Is het een teken van verbazing en/of ergernis? Vragen, vragen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik pijnig mijn hersenen om in te schatten hoe ik dat uitroepteken moet interpreteren.

Is het een teken van (positieve) opwinding? Is het een teken van verbazing en/of ergernis? Vragen, vragen.


Het uitroepteken is van "Gelukkig minder kans op Pinkpop2017"
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Oasiss wrote:
Kensington 24 en 25 november in de Ziggo Dome!

Ik pijnig mijn hersenen om in te schatten hoe ik dat uitroepteken moet interpreteren.

Is het een teken van (positieve) opwinding? Is het een teken van verbazing en/of ergernis? Vragen, vragen.

Ik mag Kensington wel. Het feit dat veel mensen het leuk vinden, ze veel optreden en het misschien niet de meest ingewikkelde band is, betekent voor míj niet dat ik er een afkeer van moet hebben om te rechtvaardigen dat ik van muziek houd.

Ik zie ook wel in dat een Radiohead 'moeilijker/ingewikkelder' is en er misschien een obscure Bulgaarse homo universalis bestaat die geniale dingen op een panfluit doet, maar niet de aandacht krijgt die Kensington dus wel krijgt. Desalniettemin ga ik ze gewoon volgend jaar weer bekijken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
The Pretty Reckless 27 januari in Tivoli Vredenburg. Wil ik erg graag heen, vooral na hun sterke album van even geleden. De datum valt me wel ongunstig. Zit ook nog te twijfelen want verwacht ze van het zomer ook op festivals. Huidige tour loopt van november tot en met februari in USA en Europa. Nog even over denken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nou, zaterdag dus naar Kings of Leon in Rotterdam voor 5 ekkies. Wie had dat gedacht.

Que?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Nou, zaterdag dus naar Kings of Leon in Rotterdam voor 5 ekkies. Wie had dat gedacht.

Ik ben ook ff anderhalf uur sporten... :(

Nou, zaterdag dus naar Kings of Leon in Rotterdam voor 5 ekkies. Wie had dat gedacht.

Que?

Die geven een show in Luxor voor 5 euro in het teken van dat MTV weekend.
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Aanrader voor liefhebbers van Britse folk: John Joseph Brill (voor fans van The National, tourde al met Bear's Den, Daughter en Nick Mulvey) en Kawala (favoriet van platforms als Mahogany, Sofar, Distillery) touren van 1 t/m 7 december met muziekplatform Curated. Shows vinden plaats op unieke locaties, waaronder huiskamers, een schuilkerk in Breda en een watertoren in Groningen.

1 december - huiskamerconcert, Utrecht
2 december - De Avenue, Breda
3 december - huiskamerconcert, Rotterdam (UITVERKOCHT)
4 december - Bovenkamer, Groningen
6 december - Zoku Hotel, Amsterdam
7 december - huiskamerconcert, Eindhoven


 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.708
1.869
Sting op 5 april in de HMH, staat een paar dagen eerder in Vorst...
Kan wat mij betreft makkelijk in de Ziggo Dome. Wie weet ook op enkele festivals in de zomer??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken