Concert Aankondigingen

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Ze gaan België niet overslaan. Toch? Er zit waarschijnlijk nog iets aan te komen, Frankrijk bv heeft ook nog geen show.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Van Morrison 29 maart naar Carré.

Er is een Mojo presale vanaf morgenochtend 10 uur. Ik houd me sterk aanbevolen voor een link of code, ben zelf helaas te laat voor het inschrijven bij de Mojo Weekly.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Temple Fang met wat shows. 19 januari Innocent (met Nista), 28 april Stroomhuis (met Baklawai) en 29 april naar Slachthuis (met Ecstatic Vision). Tickets zijn al in de verkoop.
hubris. heeft uit moeten wijken voor hun shows in maart in België (3 maart) en Nederland (4 maart). Data blijven hetzelfde, maar de locaties worden anders. De Klinker in Aarschot wordt JH Splinter (Roosdaal) en ACU in Utrecht wordt Het Podium (Hoogeveen). Tickets zijn nog steeds in de verkoop.
Downriver Dead Men Go op 10 maart naar Gebr. De Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Dave Hause op 28 maart naar Tolhuistuin. Verkoop 20 januari 10.00.
Haris Dzinovic op 8 april naar de Melkweg. Verkoop 20 januari 11.00.
Sad Boys Club op 25 april naar Merleyn. Verkoop 20 januari 11.00.
Wednesday op 28 mei naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop. Op 29 mei naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Asking Alexandria op 13 juni naar Tivoli. Verkoop 27 januari 11.00.
Spoegwolf op 29 juli naar de Melkweg. Verkoop 20 januari 11.00.
Arlo Parks op 14 september naar Paradiso. Verkoop 3 februari 10.00.
Joe Lovano & Jakob Dro op 5 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Mocht je het nog niet gezien hebben: er is gisteren een datum in Haarlem toegevoegd (22/04). Tickets zijn sinds vanmorgen 11u00 te koop.
Wauw thanks! Ben op vakantie met zeer zwak WiFi en lukt mij op één of andere manier niet om tickets te kopen. Thuisfront even inschakelen. Muchos Gracias!
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ryan Adams toch gelukt! En nu zie ik The National ook hier staan, wat een wilde..
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.099

Twee kaarten voor de prijs van één​

Bestel nu twee kaarten voor de prijs van één en neem iemand mee naar een voorstelling of concert! Kies een show uit onderstaande lijst en selecteer twee kaarten. Met de actiecode LOVE hoef je er maar eentje af te rekenen. Wees er snel bij, want OP = OP.

De actie loopt van 5 januari tot en met 14 februari en is alleen geldig voor eersterangs kaarten.
Spot Groningen.

Link met lijst:

Waaronder o.a Aldous Harding, Roosbeef, Alex Roeka en Fatoumata Diawara.
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Voor de Dire Straits/Knopfler fans onder ons. Nog niet officieel bevestigd door Knopfler zelf maar Guy Fletcher geeft aan op zijn website dat Knopfler zijn laatste tour (2019) heeft gedaan. Het nieuwe album van later dit jaar wordt niet vergezeld door een nieuwe tour. Knopfler 73 stopt dus met touren.
Komt niet echt als een verrassing eerlijk gezegd....
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Voor de Dire Straits/Knopfler fans onder ons. Nog niet officieel bevestigd door Knopfler zelf maar Guy Fletcher geeft aan op zijn website dat Knopfler zijn laatste tour (2019) heeft gedaan. Het nieuwe album van later dit jaar wordt niet vergezeld door een nieuwe tour. Knopfler 73 stopt dus met touren.
Komt niet echt als een verrassing eerlijk gezegd....
Dit komt inderdaad niet als groot nieuws, maar wel erg jammer. In 2019 vond ik hem nog ijzersterk. Toegift beginnen met money for nothing (vetste intro ever), meer Dire Straits pareltjes en solo materiaal fenomenaal gebracht. Zonde, had hem heel graag een derde keer gezien. Maar ik snap het besluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Dit komt inderdaad niet als groot nieuws, maar wel erg jammer. In 2019 vond ik hem nog ijzersterk. Toegift beginnen met money for nothing (vetste intro ever), meer Dire Straits pareltjes en solo materiaal fenomenaal gebracht. Zonde, had hem heel graag een derde keer gezien. Maar ik snap het besluit.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik hem sinds 1996 op nagenoeg iedere tour die hij deed wel 1 keer heb gezien. Was het niet Amsterdam dan was het wel in Antwerpen. Iedere keer echt fantastisch. Geweldige band had hij ook sinds Dire Straits. Maar misschien is dit wel het beste besluit. Hij is niet meer zo vitaal en zijn gitaarspel werd bij de laatste tour al hier en daar vervangen/meegespeeld door de blazerssectie. Gelukkig dus nog wel nieuwe muziek op komst...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Cian Ducrot op 5 maart naar de Melkweg. Verkoop 25 januari 10.00. Die heeft al twee keer de kleine zaal (Bovenzaal) van Paradiso uitverkocht (26-2 en 4 maart). Blijkbaar toch behoefte aan een derde concert en deze keer is dat in de Melkweg.
Galvanizer, Morbific en Burial Remains op 18 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Poison Ruïn op 18 mei naar De Onderbroek in Nijmegen. Tickets koop je voor een tientje aan de deur.
Paul Carrack op 21 mei naar de Philharmonie Haarlem. Verkoop 27 januari 10.00.
Therapy? op 8 oktober naar de Melkweg. Verkoop 3 februari 11.00.
Over the Rhine op 14 oktober naar de Oosterpoort. Verkoop 26 januari 11.00.
Karsu ook op 3 december naar de Oosterpoort. Verkoop 3 februari 10.00.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Mocht iemand info hebben over pre-sale van The National, stuur ff een pb, dan zie ik een notificatie via mijn mail. Zou enorm helpen want zit tijdens de voorverkoop een week zonder internet/stroom of wat dan ook. 😅
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Mocht iemand info hebben over pre-sale van The National, stuur ff een pb, dan zie ik een notificatie via mijn mail. Zou enorm helpen want zit tijdens de voorverkoop een week zonder internet/stroom of wat dan ook. 😅
Zie het Grote presale topic op dit forum.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
🆕
Een extra show voor de Queen of Pop! Ook op 2 december 2023 komt Madonna naar Amsterdam. Ze staat dan in Ziggo Dome met THE CELEBRATION TOUR.
🎫
Tickets zijn direct te koop via: https://bit.ly/MadonnaES-FB
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken