Concert Aankondigingen

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Oh dat is bijzonder... Dan hou ik nog stiekeme hoop dat het op 23 mei gaat zijn.
(Ik lees trouwens al een aantal weken stilletjes mee en heb al heel wat tickets voor 2023 kunnen scoren dankzij jullie updates, ik vind het fantastisch!)
Intussen is dit inderdaad aangepast naar 5 mei.

Sorry Michael Caine GIF
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Vooropgesteld: een band is vrij om concerten te spelen zo vaak ze willen.
Maar, als je nu die-hard fan van De Dijk bent dan wil je -neem ik aan- echt bij het laatste concert zijn. Niet bij het voorlaatste. En dan dacht je dat je met tickets voor 17 dec. echt bij de laatste was, kun je nu weer proberen tickets te kopen voor 18 dec. En wie zegt dat er dan niet nóg eentje bijkomt op de 19e? Beetje apart wel, om eerlijk te zijn.
Ik snap je gedachtegang, maar het is echter precies andersom: de afscheidsconcerten waren uitgestelde concerten van 2021, die wegens de Omicron-lockdown niet door konden gaan. Die echte fans hebben dus nooit de gelegenheid gehad om kaarten te proberen te kopen voor het laatste concert, want die eer leek te gaan naar die fans die toevallig een kaartje hadden gekocht voor 18 december 2021 (waar ongetwijfeld veel echte fans tussenzaten, doch dat terzijde). Aan dit laatste concert hebben ze vervolgens geen ruchtbaarheid gegeven; het is alleen gisterenmiddag via de "De Dijk fans"-Facebookpagina "intern" aangekondigd (en hier een dag eerder door @Pinokkio die daarmee een gigantische scoop had). Daarnaast zijn tickets voor 18 december op naam, max twee per persoon, en zijn het hardcopy tickets die alleen een paar uur vantevoren op een geheime locatie kunnen worden afgehaald.
Ook heeft de band iedereen die kaarten voor een andere datum had gevraagd om die te verkopen zodra ze kaarten voor de 18e hebben bemachtigd. Best wel grote klasse van ze dus juist.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Ik snap je gedachtegang, maar het is echter precies andersom: de afscheidsconcerten waren uitgestelde concerten van 2021, die wegens de Omicron-lockdown niet door konden gaan. Die echte fans hebben dus nooit de gelegenheid gehad om kaarten te proberen te kopen voor het laatste concert, want die eer leek te gaan naar die fans die toevallig een kaartje hadden gekocht voor 18 december 2021 (waar ongetwijfeld veel echte fans tussenzaten, doch dat terzijde). Aan dit laatste concert hebben ze vervolgens geen ruchtbaarheid gegeven; het is alleen gisterenmiddag via de "De Dijk fans"-Facebookpagina "intern" aangekondigd (en hier een dag eerder door @Pinokkio die daarmee een gigantische scoop had). Daarnaast zijn tickets voor 18 december op naam, max twee per persoon, en zijn het hardcopy tickets die alleen een paar uur vantevoren op een geheime locatie kunnen worden afgehaald.
Ook heeft de band iedereen die kaarten voor een andere datum had gevraagd om die te verkopen zodra ze kaarten voor de 18e hebben bemachtigd. Best wel grote klasse van ze dus juist.
Ah, dankjewel voor de opheldering. Dan zat ik er helemaal naast!
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Antwerpen dus tussen de € 35,84 en 54,88. En Amsterdam van € 59,95 tot € 76,45. Mooi verschilletje wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Voor Antwerpen momenteel nog niets via Ticketmaster waar ik achter kan komen. Dus als Damien Rice zelf niets organiseert via een nieuwsbrief of dergelijke zal er waarschijnlijk geen presale zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens een poster op efestivals gaat Madonna komende maandag een greatest hits tour aankondigingen........
 
  • Wow
Waarderingen: Cootje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
The Weeknd kondigt binnenkort nieuwe tourdata aan, volgens zijn eigen Twitter. Benieuwd of die Europese data er nu toch eindelijk komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik heb wat tijd over... Sommige kunnen er al tussen hebben gezeten, sommige niet. Heb er wel een paar uitgelaten waarvan ik ze sowieso voorbij zien komen (thanks @jonasvh , je miet nog even volhouden :) ).Ga er maar vanuit dat bij alles de tickets al in de verkoop zijn.
Oh, en dit zijn dus allemaal al aankondigingen die zijn gedaan.

Fantastic Negrito op 13 februari naar LantarenVenster.
Clubtour Level 42.
Rini op 20 februari naar Paradiso.
Thylacine op 3 mei naar Paradiso.
David Eugene Edwards op 24 april naar Tivoli.
Nobu op 15 april naar Tivoli.
Riverdance op 3 april naar Ahoy - RTM.
Clubtour Klangstof.
Mazey Haze op 21 april naar Neushoorn.
Snow Coats op 3 december naar Vera.
Alpha Wolf, King 810, ten56. en Xile op 7 april naar Doornroosje.
Winston Surfshirt op 19 april naar Tolhuistuin.
Phoebe Go op 12 april naar Paradiso.
St. Lundi op 27 februari naar Paradiso.
Tessel op 1 maart naar Paard.
Julian Sas op 27 januari naar Bibelot.
Joya Mooi op 8 april naar de Melkweg.
Silver Lake op 31 maart naar de Melkweg.
Dead Duck op 27 januari naar Mezz.
The Martial op 4 februari naar Mezz.
Vök op 11 maart naar Tivoli.
The Legend of Springsteen op 28 september naar de Boerderij.
The Royal Dutch Scam op 23 september naar de Boerderij.
Metamorphosis op 6 januari naar de Helling.
Stevie Wonder Tribute op 4 maart naar Bibelot.
Jennie Lena mer wat shows.
Randy Hansen op 25 mei naar de Helling.
Thomas Meeuwis op 15 januari naar de Bosuil.
Duimalot op 28 januari maar Ekko.
Diablo Swing op 10 februari naar de Helling.
Clubtour Rudeboy.
Alice Francis op 7 mei naar de Helling.
No Fun at All op 4 april naar Willem Twee.
Elephant op 27 september naar Paradiso.
Quinn XCII op 20 maart naar de Melkweg.
Kabaka Pyramid met wat shows.
ZEP op 14 januari naar Paard.
The Unthanks op 5 maart naar Paard.
Rob & Flammer Dance Band op 20 januari naar Paard.
Racoon met wat shows.
Che Sudaka op 15 maart naar de Helling.
Two Another op 28 maart naar de Melkweg.
ADF Samski op 20 januari naar Neushoorn.
Herman van Veen van 15 oktober 2023 t/m 21 januari 2024 naar Carré.
Jazz Orchestra of the Concertgebouw op 21 januari naar LantarenVenster.
NAFT op 17 maart naar Willem Twee.
 
Laatst bewerkt:

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
The Weeknd data komen vandaag!

Blijkbaar:
15 juli Parijs
29 september Mexico
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken