Concert Aankondigingen

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Holy shit wat duur.

Toegangsprijzen
Voorste vak (€ 140,00)
Premium - Zitplaatsen (€ 140,00)
GA staanplaatsen/ Rang 1 (€ 95,00)
Rang 2 - Zitplaatsen (€ 110,00)
Rang 3 - Zitplaatsen (€ 95,00)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 95,00)
Rang 4 - Zitplaatsen (€ 80,00)

Vele gezinnen die het moeilijk hebben om iedere maand 500 euro extra op te hoesten aan energiekosten, maar 140 euro / pp voor een avondje zal ongetwijfeld uitverkopen.

Bij deze: iemand al een link naar de Belgische presale? 🙈
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gaat via teleticketservice:

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
De speelsteden voor de Nations League finale kunnen niet in Amsterdam of Eindhoven plaatsvinden ivm evenementen. Niet heel bijzonder nieuws. Maar toch…
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Vele gezinnen die het moeilijk hebben om iedere maand 500 euro extra op te hoesten aan energiekosten, maar 140 euro / pp voor een avondje zal ongetwijfeld uitverkopen.

Bij deze: iemand al een link naar de Belgische presale? 🙈

Belgische presale (en de Nederlandse) is te vinden op www.robbiewilliams.com. Woensdagochtend gaan de pagina's naar de kaartverkoop live.

Code is:
‘LOST’
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar wat wel goed is om te weten is dat de Arena dus niet beschikbaar is tussen 14 en 18 juni vanwege andere evenementen. Echter de concerten van Springsteen Styles en Coldplay vallen ver daarbuiten….
Beyonce of Taylor Swift in die periode dus denk ik dan maar….
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
De speelsteden voor de Nations League finale kunnen niet in Amsterdam of Eindhoven plaatsvinden ivm evenementen. Niet heel bijzonder nieuws. Maar toch…
Interessant. Dat betekent dus dat er tussen 14 en 18 juni één of meer concerten in de Johan Cruijff Arena gepland staan. Ik neem aan P!nk aangezien die rond die tijd ook Werchter Boutique aandoet. Alhoewel ik het gek zou vinden als Mojo in het Pinkpopweekend van 16 t/m 18 juni elders in het land nog een stadionconcert zou organiseren. Eindhoven zal wel gewoon weer Guus Meeuwis zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Interessant. Dat betekent dus dat er tussen 14 en 18 juni één of meer concerten in de Johan Cruijff Arena gepland staan. Ik neem aan P!nk aangezien die rond die tijd ook Werchter Boutique aandoet. Alhoewel ik het gek zou vinden als Mojo in het Pinkpopweekend van 16 t/m 18 juni elders in het land nog een stadionconcert zou organiseren. Eindhoven zal wel gewoon weer Guus Meeuwis zijn.
Pink inderdaad zou logisch zijn zo vlak voor Werchter Boutique. Maar goed, zoals ik al zei sta ik ook niet te kijken van een Beyonce of Taylor Swift. Ook the Weeknd zou nog kunnen trouwens…..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Het is weer veel.

Christian Löffler op 23 mei naar Tivoli. Verkoop 30 september 10.00.
Charlie Puth op 4 december naar Carré. Verkoop 30 september 12.00.
Borokov Borokov a.s. 13 oktober naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop.
Roma Dya op 4 november naar Paradiso. Verkoop 28 september 10.00.
Flip Noorman zingt Tom Waits op 12 februari naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
The Midnight op 17 maart naar Paradiso. Verkoop 30 september 10.00.
BENR ook op 3 december naar Tivoli. Verkoop 29 september 10.00. Metropool Hengelo op 10 december, Oosterpoort op de 19e.
Lauren Spencer Smith op 10 november naar Tolhuistuin. Verkoop 28 september 10.00.
Ken Carson op 20 februari naar de Melkweg. Verkoop 7 oktober 11.00, VVK 5 oktober 11.00.
Metalheads? Aye aye kapitein! Alestorm, Gloryhammer, Windrose en Rumahoy op 29 januari naar Main Stage. Verkoop 30 september 10.00.
Bokoesam op 15 december naar de Melkweg. Verkoop 30 september 10.00.
Mimi Webb op 26 maart naar de Melkweg. Verkoop 21 oktober 9.00, VVK 20 oktober 9.00.
Trentemøller op 24 november naar de Oosterpoort. Verkoop 30 september 10.00.

Ik begon me al zorgen te maken 🤫 maar heb net de mail ontvangen voor de presale van morgen. Echt snel zijn ze daar ook niet mee…… Jij vind die presales dagen van te voren……
Staan vrijwel altijd gelijk klaar, alleen waarom ze het pas later eruitsturen... Geen idee.
De speelsteden voor de Nations League finale kunnen niet in Amsterdam of Eindhoven plaatsvinden ivm evenementen. Niet heel bijzonder nieuws. Maar toch…
Eindhoven is Guus toch? Dat daar nooit iets anders wordt gehouden eigenlijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Inderdaad Guus staat daar 2 dagen. Ging ik eigenlijk al van uit. Ik heb er ooit de Golden Earring gezien, maar idd weinig evenementen verder daar naar mijn weten.
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Interessant. Dat betekent dus dat er tussen 14 en 18 juni één of meer concerten in de Johan Cruijff Arena gepland staan. Ik neem aan P!nk aangezien die rond die tijd ook Werchter Boutique aandoet. Alhoewel ik het gek zou vinden als Mojo in het Pinkpopweekend van 16 t/m 18 juni elders in het land nog een stadionconcert zou organiseren. Eindhoven zal wel gewoon weer Guus Meeuwis zijn.
Zal niks meer bijkomen in de Arena lijkt mij. Meest logische is dat ze tussen Harry Styles en Coldplay daar niet een compleet nieuwe grasmat in leggen voor twee wedstrijdjes.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
In het persbericht staat duidelijk dat oa de Arena niet beschikbaar is vanwege evenementen. Kan ook goed een dance event zijn natuurlijk. Ben daar niet echt thuis in 🤣
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Pink Floyd founder cancels Poland concerts after Ukraine war remarks

Toch altijd weer onvoorspelbaar zo'n tour.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken