Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Haha, Nick & Simon doen zes keer Ahoy. Christus te paard.
The Clockworks op 17 november naar Cinetol. Verkoop 31 augustus 12.00.
Mister and Mississippi (support van Judy Blank) op 27 januari naar de Helling. Verkoop 1 september 10.00. Dit is een eenmalige jubileumshow.
George Dalaras ft. Aspasia Statigou en Violeta Ikari op 3 maart naar het Nieuwe Luxor Theater. Verkoop 2 september 10.00.
Herinnert u dat pakketje van Igorrr en Amenra in 013 (9 maart) nog? Dat is nog een stuk vetter geworden, aangezien Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair meekomen. Ze staan ook 12 april in de Melkweg. Verkoop is net als in 013 op 9 september 10.00.
The Waterboys naast de Bosuil en de Oosterpoort ook op 2 april naar Doornroosje en 3 april naar Paradiso. Verkoop 2 september 11.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Herinnert u dat pakketje van Igorrr en Amenra in 013 (9 maart) nog? Dat is nog een stuk vetter geworden, aangezien Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair meekomen. Ze staan ook 12 april in de Melkweg. Verkoop is net als in 013 op 9 september 10.00.

Dat is weer een goed stel!

The Waterboys naast de Bosuil en de Oosterpoort ook op 2 april naar Doornroosje en 3 april naar Paradiso. Verkoop 2 september 11.00.

Ook nog naar TivoliVredenburg op 29 maart of hadden we die al?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Neen, dank! Blijkbaar is NL nog niet The Waterboys-moe.

In 013 een aantal jaar geleden was het zelfs met het schot erin (van 3.000 naar iets meer dan 1.000 man) nog niet vol. Geen idee hoeveel zalen ze toen aandeden maar neem aan dat hun populariteit niet nog groeiende is
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Waar zie jij de show van Beatenberg staan? Kan er niks over vinden. Alleen een show in november.
Gotcha :)

Verder:
Tickets vrijgekomen voor de show van Epica morgen in Bibelot. Nog zeven over!
Chief Keef op 8 december naar 013 (Main). Verkoop 2 september 10.00.
Lijpe op 29 oktober naar Tivoli. Verkoop 31 augustus 10.00.
Seun Kuti & Egypt80 naast de Effenaar ook op 2 november naar LantarenVenster. Verkoop 1 september 13.00.
Igorrr, Amenra, Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair ook op 13 april naar de Oosterpoort. Eerder waren er al shows in 013 en de Melkweg. Verkoop 9 september 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en gguuss

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
280
225
Minder leuk nieuws omtrent de Muziekodroom. Recent eerste keer geweest voor Turnstile en vond het wel een enorm gezellige locatie. Ik keek er naar uit om nog vaker wat artiesten mee te pikken daar maar helaas.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: elo en wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Haha, Nick & Simon doen zes keer Ahoy. Christus te paard.
The Clockworks op 17 november naar Cinetol. Verkoop 31 augustus 12.00.
Mister and Mississippi (support van Judy Blank) op 27 januari naar de Helling. Verkoop 1 september 10.00. Dit is een eenmalige jubileumshow.
George Dalaras ft. Aspasia Statigou en Violeta Ikari op 3 maart naar het Nieuwe Luxor Theater. Verkoop 2 september 10.00.
Herinnert u dat pakketje van Igorrr en Amenra in 013 (9 maart) nog? Dat is nog een stuk vetter geworden, aangezien Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair meekomen. Ze staan ook 12 april in de Melkweg. Verkoop is net als in 013 op 9 september 10.00.
The Waterboys naast de Bosuil en de Oosterpoort ook op 2 april naar Doornroosje en 3 april naar Paradiso. Verkoop 2 september 11.00.
Goddamn dat is een goed pakket van Amenra zeg
 

Millamet

Playlistbediener
28 apr 2022
14
2
Kopie van GMM '22 post:

Volgens mij was deze hier nog nergens aangekondigd alhoewel kaarten al lang te koop zijn? Majestica (power metal, band van Sabaton gitarist Tommy Johansson. Hij is hier zanger/gitarist) heeft in december een heuse kersttour compleet met verkleedpartij en kerstliedjes van het laatste album.

Op 17 december spelen ze in Biebob in het Belgische Vosselaar: https://www.biebob.be/concert/majestica/ . Vermoedelijk gaan er ook wat oudere niet-kerstnummers gespeeld worden.
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Voor de volledigheid alle shows van The Waterboys in Nederland in 2023:

27 maart - SPOT Groningen
29 maart - TivoliVredenburg Utrecht
31 maart - De Bosuil Weert
1 april - Muziekgieterij Maastricht
2 april - Doornroosje Nijmegen
3 april - Paradiso Amsterdam

De ticketverkoop start a.s. vrijdag om 11.00 uur, m.u.v. de show in De Bosuil deze verkoop is al een tijdje geleden gestart.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Counterparts, Justice for the Damned en Thrown op 7 oktober naar Patronaat. Verkoop 2 september 10.00. VVK 1 september 18.00.
Fokke Simons ook op 4 november naar de Melkweg. Verkoop 2 september 10.00. Volgens mij gewoon een hele clubtour.
Villagers of Ioannina City op 21 november naar de Effenaar. Verkoop 2 september 11.00.
Pixies op 3 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 30 september 9.00.
Siv Jakobsen op 18 februari naar Paradiso. Verkoop 2 september 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Even iets anders (en weet niet of dit 100% het topic voor is) maar ja...

Iemand ervaring met het Koninklijk Circus in Brussel? Hoe is dat daar qua parkeren en algemene vlotheid?
Ben vooral vertrouwd met Trixx / Lotto Arena / Sportpaleis en Vorst Nationaal. Nog nooit dus in 't Koninklijk Circus geweest voor 'n concert.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ervaring met Koninklijk Circus heb ik (heel fijne zaal alleszins), maar met parkeren kan ik niet helpen. Zo makkelijk bereikbaar met de trein dat het de moeite bijna niet is om over auto na te denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ervaring met Koninklijk Circus heb ik (heel fijne zaal alleszins), maar met parkeren kan ik niet helpen. Zo makkelijk bereikbaar met de trein dat het de moeite bijna niet is om over auto na te denken.
Qua bereikbaarheid ben je inderdaad wel vlug van / naar het station, merk ik. Alleen heb ik dan weer geen zin om bijvoorbeeld een uur te moeten wachten tot de volgende trein (in die tijd sta je met de wagen al thuis) en/of vroeger te moeten vertrekken van een concert omdat de laatst haalbare trein er aankomt... (Klein nuance; ik kom vanuit Oostende).
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Dat zijn inderdaad de nadelen van de trein (zeker naar Oostende kan ik me voorstellen). Ik heb wel ooit eens geparkeerd aan de Kunstberg om naar BOZAR te gaan, niet zo ver wandelen van Koninklijk Circus, ging prima maar is uiteraard wel op een betalende parking. Om naar Brussel te gaan in het algemeen parkeer ik ook soms in de buurt van het stadion en daarna de tram, maar ik weet niet of dat praktisch is richting Koninklijk Circus.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Dat zijn inderdaad de nadelen van de trein (zeker naar Oostende kan ik me voorstellen). Ik heb wel ooit eens geparkeerd aan de Kunstberg om naar BOZAR te gaan, niet zo ver wandelen van Koninklijk Circus, ging prima maar is uiteraard wel op een betalende parking. Om naar Brussel te gaan in het algemeen parkeer ik ook soms in de buurt van het stadion en daarna de tram, maar ik weet niet of dat praktisch is richting Koninklijk Circus.
Op zich heb ik helemaal niets tegen betalend parkeren. Alleen is het centrum doorkomen van een groot/hoofdstad wel een pain in the ass...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken