Concert Aankondigingen

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
26 april is de dag voor koningsdag (NL), of koningsnacht zegmaar. Dus Nederlands volk kan er iig gemakkelijk heen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Of daar nou veel mensen 115 Euro voor gaan betalen waag ik te betwijfelen. Vreemde locatie ook voor eind april.
ja... deels met je eens.
Dat Styles uitzonderlijk populair is geloof ik wel, met de kans dat mensen wel iets voor over hebben ook, maar het is aan de prijs.

Maar wat ik uitzonderlijker vind, een outdoor gig eind april, dat is zeker gezien de gemiddelde wisselvallige lente weersomstandigheden in de benelux die periode heel vreemd. Zeker in de avond kan de temperatuur nog richting het vriespunt trekken. Het zal een middag evenement moeten zijn lijkt me dan, zoals Koningsdag in Nederland? Koningsdag dit jaar had in het zuiden 17 graden in de middag en droog, prima lenteweer. Maar 's avonds koelt het in april nog snel af.
Daarnaast, op het Werchter terrein, ruim 2 maanden voor Rock Wercher, waar normaal gezien Werchter evenementen rond de datum van Rock Werchter gehouden worden in verband met de terreinopbouw.
Plus, het is zo te zien een Harry Styles concert, wat ook uitzonderlijk is voor een Werchter evenement, je ziet toch vaker dat ze zo iets in pakken in een ruimer opgezet dagevenement met een Werchter-stempel.
Ook nog eens een dag midden in de week, meestal zie je imo toch Werchter evenementen meer in het weekend?

Kortom, als het correct is, dan wil Schueremans wel heel graag Harry Styles boeken om er een speciale dag op de Werchter weide van te maken met opbouw van het terrein.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
26 april is de dag voor koningsdag (NL), of koningsnacht zegmaar. Dus Nederlands volk kan er iig gemakkelijk heen.
Dat bedoel ik niet. Meer dat jet eind april is en dan een openlucht concert gaat geven.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoeveel "losse" concerten mogen daar gegeven worden buitenom de Werchter evenementen? Dat is toch ook beperkt.....
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Misschien een typfoutje? In plaats van 24/06 heeft iemand 26/04 ingetikt.

Season 7 Oops GIF by Workaholics
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
ja... deels met je eens.
Dat Styles uitzonderlijk populair is geloof ik wel, met de kans dat mensen wel iets voor over hebben ook, maar het is aan de prijs.

Maar wat ik uitzonderlijker vind, een outdoor gig eind april, dat is zeker gezien de gemiddelde wisselvallige lente weersomstandigheden in de benelux die periode heel vreemd. Zeker in de avond kan de temperatuur nog richting het vriespunt trekken. Het zal een middag evenement moeten zijn lijkt me dan, zoals Koningsdag in Nederland? Koningsdag dit jaar had in het zuiden 17 graden in de middag en droog, prima lenteweer. Maar 's avonds koelt het in april nog snel af.
Daarnaast, op het Werchter terrein, ruim 2 maanden voor Rock Wercher, waar normaal gezien Werchter evenementen rond de datum van Rock Werchter gehouden worden in verband met de terreinopbouw.
Plus, het is zo te zien een Harry Styles concert, wat ook uitzonderlijk is voor een Werchter evenement, je ziet toch vaker dat ze zo iets in pakken in een ruimer opgezet dagevenement met een Werchter-stempel.
Ook nog eens een dag midden in de week, meestal zie je imo toch Werchter evenementen meer in het weekend?

Kortom, als het correct is, dan wil Schueremans wel heel graag Harry Styles boeken om er een speciale dag op de Werchter weide van te maken met opbouw van het terrein.
Wat een heerlijke Dennis-post is dit ook weer haha.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dat is qua datum veel logischer imo, althans als je Werchter evenementen door bekijkt. Rond Rock Werchter en op een weekenddag.
echter valt 24 juni imo middenin Glasto 2023?

edit, correctie de datum van Glasto 2023 is nog niet bekend
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Bij het checken van zijn tourdata merkte ik ook dat Harry Styles liefst 15 keer na elkaar in Madison Square Garden speelt en 15 keer The Forum in LA + nog een hoop andere show. Gekte.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
24 juni is op een zaterdag.
Werchter Boutique?????
Zou ook meer steek houden. Met een ticketprijs aan 115 euro verwacht ik er nog een dagprogramma bij, en dat lijkt me op een woensdag in april niet zo vanzelfsprekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Bij het checken van zijn tourdata merkte ik ook dat Harry Styles liefst 15 keer na elkaar in Madison Square Garden speelt en 15 keer The Forum in LA + nog een hoop andere show. Gekte.
Dat is zo vreemd niet. Billy Joel staat ook 25 keer per jaar in Madison Square Garden...........
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
dus? kunnen we hiermee noteren dat Harry Styles een groot gerucht is voor Werchter Boutique 2023?

of begrijp ik het nu niet meer?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Je begrijpt het goed, maar wel raar aangezien er dan toch gewoon Werchter Boutique zou staan en niet Harry Styles?
Precies, we gaan hier zelf weer knutselen met data én gaan ervan uit dat ze een fout hebben gemaakt in de data die nu bekend is waardoor ik het gekoppeld heb aan Werchter Boutique. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat die datum eind april klopt. We gaan het in ieder geval snel weten want de verkoop start over 2 weken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik zou willen dat ik België nog in m'n portefeuille had. Vele malen makkelijker om een grote vis eruit te halen ;)

Ik laat 't trouwens aan Thijs om die link te delen, maar het werkt gewoon op dezelfde manier zoals hier altijd iets gedeeld wordt. Prutsers daar in België.
Zouden die prutsers hun fout herstellen of laten ze dat gewoon voor wat het is??? Het lijkt me dat je zoiets nog probeert te herstellen voordat het opgepikt wordt door andere nieuwssites......?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Zouden die prutsers hun fout herstellen of laten ze dat gewoon voor wat het is??? Het lijkt me dat je zoiets nog probeert te herstellen voordat het opgepikt wordt door andere nieuwssites......?
Is toen wel met The Weeknd gebeurd nadat ik dat hier gedeeld had (en er een artikel over werd geschreven). Voorlopig staat ie in ieder geval nog open.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken