Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Delvon Lamarr Organ Trio op 30 oktober naar Doornroosje als onderdeel van Festival Jazz International Nijmegen. Verkoop is wel pas 1 september 11.00.
Geen idee wanneer dit is aangekondigd (niet zo lang geleden) maar The Waterboys staat 31 maart in de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Dave East op 9 september naar de Melkweg. Verkoop 19 juli 12.00.
LePrince op 7 december naar de Melkweg. Verkoop 19 juli 10.00.
Anjunabeats op 23 oktober naar de Melkweg. Verkoop 19 juli 11.00.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik zag dat toevallig pas eind vorige week, maar het was (gelukkig voor mij) nog steeds niet uitverkocht. Eigenlijk toch bijzonder hoe een artiest die zo groot is in de USA hier niet eens de 013 uitverkocht krijgt. Alleszins heel veel zin in!
Een kleine 3 jaar geleden was 013 nog wel uitverkocht toen hij er stond, maar het feit dat hij nu weer op retour komt en dat het in de zomerperiode valt zal zorgen voor een slechtere kaartverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Limp Bizkit zet een streep door alle concerten die ze dit jaar zouden geven in Europa. Zanger Fred Durst kampt met gezondheidsproblemen en mag voorlopig niet optreden van zijn arts, meldt de Amerikaanse band op zijn website. Limp Bizkit zou dit jaar ook twee keer naar Nederland komen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Clan of Xymox en Silent Runners op 6 januari naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Bru-C en Nia Archives op 20 oktober als onderdeel van ADE naar Parallel (da's in de Tolhuistuin). Verkoop 20 juli 16.00.
Ferocious Dog op 16 maart naar Little Devil. Verkoop 3 augustus 10.00.
Anjimile op 13 november naar Paradiso. Verkoop 21 juli 10.00.
RHEA op 11 november naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Audrey Horne en Seven Sisters op 3 november naar Willem Twee en op 4 november naar het Burgerweeshuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Sean McConnell op 15 oktober naar Café 't Rozenknopje. Verkoop 22 juli 10.00.
Knocked Loose, daar maak je me blij mee.
En Stick To Your Guns en Knocked Loose nemen ook nog eens Landmvrks en Soul Blind mee. Lekker hoor!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Harlem Lake op 25 september naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Arab Strap op 6 november naar Doornroosje. Verkoop 22 juli 10.00.
POM op 9 december naar ACU. Tickets zijn al in de verkoop.
Revocation, Goatwhore, Alluvial en Creeping Death op 21 januari naar Doornroosje. Verkoop 22 juli 11.00.
Petrol Girls op 6 november naar de Melkweg. Verkoop 27 mei 10.00.
Deze is toch een heel stuk later in de verkoop gegaan. Verkoop is nu op 22 juli. Datum is voor de rest hetzelfde gebleven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Xenia Rubinos op 27 augustus in Bird Rotterdam.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Cruel Santino op 9 oktober naar de Melkweg. Verkoop 22 juli 10.00.
Tarwa N Tiniri en Thijs Borsten op 24 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Prins S. en de Geit met een hele clubtour met uiteraard de shows die ik hier al eerder had neergezet.
Starfish op 8 april naar Patronaat. Verkoop 22 juli 10.00.
CCC Inc. op 10 november naar P60. Tickets zijn al in de verkoop.
Roots Creation op 30 september naar Metropool Hengelo. Verkoop 22 juli 13.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Parov Stelar op 13 december naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop. Dit is een extra show, naast die van 14 december welke al uitverkocht is.
Stevie Wonder Tribute op 13 januari naar Metropool Enschede. Verkoop 5 september 12.00. Je kan maar op tijd zijn...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Voivod komt mee als special guest bij de shows van Opeth in Utrecht in november.
Jitwam op 22 november naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
Woody Sings op 2 oktober naar de Effenaar. Verkoop vandaag 14.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
"Ik begreep dat RATM naar België is gegaan omdat in Nederland Ziggo Dome de locatie moest zijn. Die was echter niet beschikbaar omdat Kensington daar 7 dagen achtereen optreedt tijdens de periode dat ze in de Benelux zijn."

Mocht dit waar zijn dan heb ik een nóg grotere hekel aan Kensington
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
"Ik begreep dat RATM naar België is gegaan omdat in Nederland Ziggo Dome de locatie moest zijn. Die was echter niet beschikbaar omdat Kensington daar 7 dagen achtereen optreedt tijdens de periode dat ze in de Benelux zijn."

Mocht dit waar zijn dan heb ik een nóg grotere hekel aan Kensington
Dit is eigenlijk zo'n logische verklaring voor waarom Nederland wordt overgeslagen dat het me verbaast dat niemand hier er eerder op is gekomen. Ook vraag ik me af waarom de Prins van Oranjehal in de Utrechtse Jaarbeurs helemaal niet meer in gebruik is, die had toch mooi als uitwijklocatie kunnen dienen zou je zeggen? Wordt daar nog steeds verbouwd ofzo? Ik heb daar in de jaren '90 AC/DC, Metallica en Prince gezien, alledrie acts van formaatje Ziggo Dome of groter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Heel kale aankondiging, maar de enige die ik kon vinden. Goed weekend!

Victoria Canal op 21 september naar de Melkweg. Verkoop 25 juli 11.00.
Loona op 8 september naar AFAS Live. Verkoop 27 juli 11.00. VVK 25 juli 11.00.

Dit is eigenlijk zo'n logische verklaring voor waarom Nederland wordt overgeslagen dat het me verbaast dat niemand hier er eerder op is gekomen. Ook vraag ik me af waarom de Prins van Oranjehal in de Utrechtse Jaarbeurs helemaal niet meer in gebruik is, die had toch mooi als uitwijklocatie kunnen dienen zou je zeggen? Wordt daar nog steeds verbouwd ofzo? Ik heb daar in de jaren '90 AC/DC, Metallica en Prince gezien, alledrie acts van formaatje Ziggo Dome of groter.
Van wat ik lees, wil de Jaarbeurs van die hal een hotel maken (of dat is misschien al gebeurd). Maar wordt dan wel wat lastig om een RATM daar te laten spelen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies en Thisso

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Dit is eigenlijk zo'n logische verklaring voor waarom Nederland wordt overgeslagen dat het me verbaast dat niemand hier er eerder op is gekomen. Ook vraag ik me af waarom de Prins van Oranjehal in de Utrechtse Jaarbeurs helemaal niet meer in gebruik is, die had toch mooi als uitwijklocatie kunnen dienen zou je zeggen? Wordt daar nog steeds verbouwd ofzo? Ik heb daar in de jaren '90 AC/DC, Metallica en Prince gezien, alledrie acts van formaatje Ziggo Dome of groter.
Ahoy was anders ook een prima alternatief geweest
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.365
10.198
Two Door Cinema Club met een extra concert in Paradiso op 2 oktober. Tickets zijn al in de verkoop.
Hendrik Freischlader op 11 december naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Tommy Tornado & the Clerks op 9 september naar Patronaat. Tickets zijn al in de verkoop.
Permeator op 17 september naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop.
Rolo Tomassi op 13 februari naar Willem Twee. Hier komen nog twee voorprogramma's bij. Verkoop 29 juli 11.00. Hier wil ik bij zijn...!
Chief Xian aTunde Adjuah (voorheen Christian Scott) op 10 september naar Tolhuistuin. Tickets zijn al in de verkoop.
Julian Schneemann op 10 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Marco Mendoza op 20 oktober naar de Duycker. Tickets zijn al in de verkoop.
Ben L'Oncle Soul op 4 februari naar de Oosterpoort. Verkoop 12 september (!) 10.00.
The Waterboys naast de Bosuil ook op 27 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 2 september (!) 11.00.
Drukwerk op 4 februari naar P60. Verkoop 28 juli 13.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Black Lies

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Two doors cinema club, 2 avonden in Paradiso voor 38 euro. Daar gaat toch geen kop meer heen?! Bizar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken