Concert Aankondigingen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik ken Harry Styles dus voornamelijk van zoete popliedjes. Watermelon Sugar, Golden, Sign of the Times en het verschrikkelijke Treat People With Kindness. Ik kan daar Yuk Foo, Moaning Lisa Smile, Play the Greatest Hits en Giant Peach niet mee rijmen. (natuurlijk heeft Wolf Alice ook wel rustigere nummers, maar toch).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Styles is wel zo'n act die ik graag zou zien op een festival. Kan niet slecht zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Poppy in de Melkweg is verplaatst naar 24 november 2022.

 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik ken Harry Styles dus voornamelijk van zoete popliedjes. Watermelon Sugar, Golden, Sign of the Times en het verschrikkelijke Treat People With Kindness. Ik kan daar Yuk Foo, Moaning Lisa Smile, Play the Greatest Hits en Giant Peach niet mee rijmen. (natuurlijk heeft Wolf Alice ook wel rustigere nummers, maar toch).
Kiwi.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Kiwi is toch echt wel een lekker nummertje.
Leuk hoor zo'n geforceerd rock nummertje, ik heb hem ook wel eens voorbij horen komen idd. Heeft hij nog meer van dit soort stijl nummers? Anders is het een buitenbeentje in zijn oeuvre heb ik het idee en past WA nog steeds niet. (ik heb echt geen idee, heeft hij nog meer van dat soort nummers?)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Leuk hoor zo'n geforceerd rock nummertje, ik heb hem ook wel eens voorbij horen komen idd. Heeft hij nog meer van dit soort stijl nummers? Anders is het een buitenbeentje in zijn oeuvre heb ik het idee en past WA nog steeds niet. (ik heb echt geen idee, heeft hij nog meer van dat soort nummers?)
Only Angel. Idk, denk dat je hier een beetje te snel een oordeel velt over de man. Een solo-rockartiest gaat ie nooit worden, maar zo'n uitstapjes naast de meer mierzoete nummers heeft ie zeker, net zoals ie ook een aantal ballads onder de arm heeft. Vind het niet zo geforceerd, vind het juist vrij knap dat ie net zoveel kan en in z'n platen naadloos weet te verweven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Only Angel. Idk, denk dat je hier een beetje te snel een oordeel velt over de man. Een solo-rockartiest gaat ie nooit worden, maar zo'n uitstapjes naast de meer mierzoete nummers heeft ie zeker, net zoals ie ook een aantal ballads onder de arm heeft. Vind het niet zo geforceerd, vind het juist vrij knap dat ie net zoveel kan en in z'n platen naadloos weet te verweven.
Ik ken 6 nummers van hem waarmee je zo ongeveer dood gegooid wordt, ik heb wel eens sneller een oordeel over iemand gehad ;)

Prima dat hij zijn uitstapjes heeft en ik vind hem ook meer in zijn mars hebben dan een Imagine Dragons, Bastille en noem maar op. Eigenlijk is het enige wat ik aangeef dat ik Wolf Alice een aparte combi erbij vind. Een Mitski snap ik bijv. veel beter. Maar goed, we gaan er niet uit komen. Ik vind het een rare combi en 1 of 2 (naar mijn gevoel geforceerde) rock nummers gaan daar geen verandering in brengen. Jullie vinden het een logische combi. Prima toch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik ken 6 nummers van hem waarmee je zo ongeveer dood gegooid wordt, ik heb wel eens sneller een oordeel over iemand gehad ;)

Prima dat hij zijn uitstapjes heeft en ik vind hem ook meer in zijn mars hebben dan een Imagine Dragons, Bastille en noem maar op. Eigenlijk is het enige wat ik aangeef dat ik Wolf Alice een aparte combi erbij vind. Een Mitski snap ik bijv. veel beter. Maar goed, we gaan er niet uit komen. Ik vind het een rare combi en 1 of 2 (naar mijn gevoel geforceerde) rock nummers gaan daar geen verandering in brengen. Jullie vinden het een logische combi. Prima toch :)
Ik moest eerlijk gezegd meer fronsen van Mitski eigenlijk. Die is toch een stukje alternatiever dan Wolf Alice.

Maar uiteindelijk is het altijd mooi als zulke goede acts een nieuw publiek kunnen vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik ken 6 nummers van hem waarmee je zo ongeveer dood gegooid wordt, ik heb wel eens sneller een oordeel over iemand gehad ;)

Prima dat hij zijn uitstapjes heeft en ik vind hem ook meer in zijn mars hebben dan een Imagine Dragons, Bastille en noem maar op. Eigenlijk is het enige wat ik aangeef dat ik Wolf Alice een aparte combi erbij vind. Een Mitski snap ik bijv. veel beter. Maar goed, we gaan er niet uit komen. Ik vind het een rare combi en 1 of 2 (naar mijn gevoel geforceerde) rock nummers gaan daar geen verandering in brengen. Jullie vinden het een logische combi. Prima toch :)
Dan vind ik de keuze van Koffee nog vreemder eerlijk gezegd. Wolf Alice heeft naast hun stevige rock songs ook dream/indie pop nummers. Misschien pikt hij ze gewoon mee omdat hij ze een breder publiek gunt en hoopt ie een open minded-e fanbase te hebben.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Koffee ken ik niet dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

Wat jullie hier beide zeggen klopt natuurlijk, mooi als dit WA of Mitski weer wat fans erbij oplevert.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dan vind ik de keuze van Koffee nog vreemder eerlijk gezegd. Wolf Alice heeft naast hun stevige rock songs ook dream/indie pop nummers. Misschien pikt hij ze gewoon mee omdat hij ze een breder publiek gunt en hoopt ie een open minded-e fanbase te hebben.
Ik heb het idee dat dit laatste steeds vaker gebeurd ipv kijken naar hoe erg het bij elkaar past
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
Poppy in de Melkweg is verplaatst naar 24 november 2022.

Zonde. Duurde weer lang voor ie verplaatst wordt. Die gaat nu definitief terug.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mij qua datum iets te dicht op Nightwish, dus ik laat het concert ook aan me voorbijgaan. :)

Over Nightwish gesproken; Daar zijn best een flink aantal tickets voor teruggeven zeg!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vreselijke teneur hoor dit alles weer. Tournees van 2020 die op de schop gaan, verplaatst werden, opnieuw verplaatst werden moeten gaan opboksen met tournees in 2021 die op hun beurt verplaatst worden/werden en nu moeten gaan opboksen met tournees van '22 die ook nu weer worden verplaatst. En dan heb je artiesten als Stromae die hun stek al willen veilig stellen voor '23. Niets mis mee natuurlijk, maar het overaanbod is echt moordend. Poh.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.208
Ik pas deze tekst overigens aan als ik wat nieuws vind.

Cedric Burnside komt 29 april naar de Melkweg. Verkoop start 4 februari pas om 10.00. Staat ook in Metropool (Hengelo) op 6 mei.

Temple Fang komt 31 maart naar Little Devil. Kaartverkoop start vandaag om 13.00. Daarnaast Patronaat op 14 april. Zal wel een redelijke Nederlandse tour worden.

Man on Man op 23 mei naar de Melkweg. Verkoop start 31 januari 10.00.

Blood Red Shoes naar Melkweg op 23 juni. Verkoop start morgen om 10.00. Gek genoeg staat op de site van Melkweg dat voor hun show van a.s. 5 februari het niet gelukt is om een vervangende datum te vinden.

Denzel Curry komt 8 mei naar Poppodium 013. Verkoop start officieel 28 januari 10.00, maar voorverkoop is 25 januari 10.00. Stuur maar een berichtje als je die nodig hebt.

The Dutch naar P60 in Amstelveen op 22 april. Verkoop start vandaag om 16.00.

Doodswens naar Little Devil op 18 maart. Verkoop start morgen om 13.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken