Concert Aankondigingen

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Vind ik ook heel raar.. onderstaande zet ik nog geregeld op, dan is het toch raar dat het nu maar een uur zou zijn?

 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Of ze hebben gewoon een tijdsindicatie gegokt.

Edit: Nee, op de site van Stromae zelf staat ook duur van de voorstelling: 60 minuten. Staat alleen bij deze drie shows.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Vind ik ook heel raar.. onderstaande zet ik nog geregeld op, dan is het toch raar dat het nu maar een uur zou zijn?

Ik zie die AFAS show meer als een soort try-out/road test van het nieuwe materiaal, waar hij een hit of 3 zal aan toevoegen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Iemand enig idee van ticketprijzen voor Stromae? Ik wil ook niet de volle pot betalen voor een uurtje terwijl ik al naar Boutique ga, maar wie weet als de prijs meevalt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Stromae is terug van weggeweest! Op zondag 27 februari staat hij in AFAS Live in het kader van zijn Avant Premieres: drie exclusieve shows in Brussel, Parijs en Amsterdam. De kaartverkoop start later vandaag om 18.00 uur via stromae.com.
Met zijn combinatie van indrukwekkende teksten en dansbare, hitgevoelige producties raakt Stromae een snaar bij een groot publiek. Dankzij inspirerende hits ‘Alors on danse’, ‘Formidable’ en ‘Papaoutai’ groeide hij uit tot een waar fenomeen. Met comeback single ‘Santé’ en zijn drie exclusieve Avant Premieres - waar dit concert onderdeel van is - is Stromae terug van weggeweest.
8 minuten AFAS uitverkocht, gekkenhuis
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Paleis 12 lijkt ook uitverkocht. Enkel ING tickets nog beschikbaar als ik dat goed zie.
 
Laatst bewerkt:

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ja kwartiertje geleden wel nog makkelijk beschikbaar, maar ondertussen ook uitverkocht. Toch wel indrukwekkend. Ik heb het uiteindelijk toch laten schieten met de Boutique tickets in de zak, ondanks de zeer schappelijke prijs van €39.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik wist even niet waar dit te plaatsen maar baal hier toch wel van. Concert van 12 dec is nu natuurlijk uitgesteld en ik zie et zo gebeuren dat er geen nieuwe datum voor komt. Als ik dan lees waarom Sam Fender de eerste heeft afgezegd plus het feit dat ik hem al 5x heb gemist... zucht

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Gisteren stond Mogwai even op de website van AB, op dezelfde dag dat Lotto Arena momenteel gepland staat. Zit dus een downgrade aan te komen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Gisteren stond Mogwai even op de website van AB, op dezelfde dag dat Lotto Arena momenteel gepland staat. Zit dus een downgrade aan te komen.
Veeeel betere zaal en veel makkelijker bereikbaar voor mij. Mogwai is alleszins niet de enige die lijdt onder de tanende ticketverkoop. Hun show staat dan nog eens gepland voor 4 februari. En de huidige maatregelen lopen in principe tot en met 28 januari...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken