Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
De prijs wel, maar bij de Ziggo is het maar wel altijd de vraag welk vak welke rang heeft volgens mij.

Maar opmerkelijk is het inderdaad best wel. Ook wel benieuwd hoeveel kaarten ze in de presale hebben gegooid.

Goed om te lezen dat iedereen die hier tickets wilde tickets heeft iig! :D
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
De prijs wel, maar bij de Ziggo is het maar wel altijd de vraag welk vak welke rang heeft volgens mij.

Maar opmerkelijk is het inderdaad best wel. Ook wel benieuwd hoeveel kaarten ze in de presale hebben gegooid.

Goed om te lezen dat iedereen die hier tickets wilde tickets heeft iig! :D
Geloof dat ze alles in de voorverkoop hebben gegooid, aangezien de 'flutplekken' in 209 en 210 nog aardig beschikbaar zijn, maar er wel al veel weg is uit die vakken. Of anders hebben ze alleen de achterste helft van sommige vakken niet in de voorverkoop gegooid.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik heb voor het eerst tickets op mijn mobiel gekocht (want zit in Italië) maar dat is ook niet te doen.
Als je tickets aanklikt zie je niet hoe duur ze zijn maar pas als je door gaat naar betalen gaat kan je de prijs zien.
En zoals Timmetje zegt wist ik wel welke rangen welke prijzen zijn maar niet welke vakken onder welke rangen behoren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik heb voor het eerst tickets op mijn mobiel gekocht (want zit in Italië) maar dat is ook niet te doen.
Als je tickets aanklikt zie je niet hoe duur ze zijn maar pas als je door gaat naar betalen gaat kan je de prijs zien.
En zoals Timmetje zegt wist ik wel welke rangen welke prijzen zijn maar niet welke vakken onder welke rangen behoren.
Nee ze hebben gewoon van ieder vak een paar random volledige rijen in de voorverkoop gedaan. Dus ook van de flutplekken.

EDIT: Ik ben lekker bezig, eerst post ik mijn bericht 2 keer en dan quote ik mezelf in plaats van @wenteldave
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Ik heb trouwens niet het idee dat de kaarten de deur uit vliegen……
Kaarten voor 155 euro per stuk plus servicekosten.
Denk dat ze toch een grote grens overgaan.
Maar ik zal het misschien mis hebben en zal het morgen uitverkocht zijn?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kaarten voor 155 euro per stuk plus servicekosten.
Denk dat ze toch een grote grens overgaan.
Maar ik zal het misschien mis hebben en zal het morgen uitverkocht zijn?
Net nog eens gekeken maar je kan zelfs nog kaarten bestellen in de voorste vakken voor het podium.
Ik had het veel erger verwacht.. Prijzen zijn ook wel erg hoog natuurlijk...
 

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
48
16
Weet iemand al zeker of de kaarten voor TOOL voor het sportpaleis allemaal zitplaatsen zijn? Uit berichten ga ik ervanuit van wel. Lame voor zo een show maar ik moet ze zien.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Kaarten voor 155 euro per stuk plus servicekosten.
Denk dat ze toch een grote grens overgaan.
Maar ik zal het misschien mis hebben en zal het morgen uitverkocht zijn?
Dat dus inderdaad….. was ook een beetje de meest voorkomende reactie van mensen om mij heen, dus dat verbaasd mij niet. Vooral de “slechtere plaatsen” voor zoveel geld gaan denk ik nog lang beschikbaar blijven….. maar ik kan het mis hebben ??
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Net nog eens gekeken maar je kan zelfs nog kaarten bestellen in de voorste vakken voor het podium.
Ik had het veel erger verwacht.. Prijzen zijn ook wel erg hoog natuurlijk...
Blijkbaar niet zo vreemd toch? Dan misschien toch maar een kaartje halen. Dinsdag weer een fles whisky verkocht ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik heb er niet zo veel mee. Heb ze live 2 keer gezien en daar was io toch niet van onder de indruk. Goede albums maar live een stuk minder vind ik persoonlijk...
Het wordt door de jaren heen natuurlijk ook minder. Ik moet ze zelf nog voor de eerste keer zien, dus zou fijn zijn als dat gebeurt. Ik weet ook wel wat ik kan verwachten, dus dat het live ietsjes minder is, maakt me op zich niet veel uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken