Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik verwacht dat die codes via de fanclub zijn vergeven, voor hun begon de presale namelijk vandaag al.
Allemaal de andere fora en pagina's afstruinen om die code te vinden!

Edit: Ugh, 't is echt een persoonlijke code. Zonde...
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Ik neem aan dat dit de Tool Army presale is, waar je 50 dollar moet betalen voor een lidmaatschap.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Oscar and the Wolf naar de Ziggo Dome op 26 maart. D'r is een Mojo-voorverkoop. Kaarten vanaf €40,32. https://www.mojo.nl/concerten/oscar-and-the-wolf/
Parcels naar AFAS Live op 24 september. Kaarten vanaf €41,44. https://www.mojo.nl/concerten/parcels/

Beide concerten gaan vrijdag om 10.00 in de verkoop. Heel Ticketmaster gaat vrijdag echt vastlopen...
Vertel eens wat nieuws. Ik heb echt nog nooit problemen gehad met teleticketservice in Belgie. Zelfs een paar jaar geleden bij bv U2 in het sportpaleis. Een paar keer proberen en hup kaarten besteld, niks wachtrij.
Ticketmaster is heel vaak een drama.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nooit issues gehad met Teleticketservice en ook nooit met Eventim. Ironisch gezien zijn bij die twee de servicekosten volgens mij lager dan bij Ticketmaster. :p
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Eigenlijk geen idee maar in België zit bv bij een concert van het Sportpaleis gratis openbaar vervoer bij. Als je de auto buiten de stad parkeert kan je met je ticket gratis naar het Sportpaleis.. Servicekosten zijn zoiezo altijd lager in België en het valt me op dat bij veel concerten de ticketprijzen ook lager liggen dan voor hetzelfde concert in de Ziggo Dome.
Dank je. Interessant om te lezen. En waarom dan die ticketprijzen hoger liggen, daar zijn we nog niet achter ;)
 

Jerre93

Playlistbediener
2 feb 2016
48
16
ik hoop echt van niet. Tool is nu toch geen show om al zittend naar te kijken... Alleszins zijn de 99.06 euro en de 78 euro speciale plaatsen (zie link), maar daar haal ik nog steeds niet uit of er al dan niet staanplaatsen zullen zijn.

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Sprak gisteren toevallig al weer iemand over Tool in de Ziggo en dat de prijzen zo hoog waren...... Zou het nu echt weer uitverkocht gaan raken? Mocht ik een presale link krijgen via Kink, dan zal ik deze wel delen, alhoewel ik verwacht dat iedereen zo'n link krijgt hier ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
@Joslittel Deze is ook voor jou, haha. 21 november is er een Matineefest met stevige gitaren in TivoliVredenburg. Brutus, Dool, Wiegedood, Psychonaut, Stake en Doodseskader voor maar €19!
Die prijs is echt belachelijk voor al die bands. Ga hier heel serieus over nadenken. Vorige week Epica erbij op korte termijn en nu mogelijk dit. Vet hoor
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
G
Die prijs is echt belachelijk voor al die bands. Ga hier heel serieus over nadenken. Vorige week Epica erbij op korte termijn en nu mogelijk dit. Vet hoor
Geen idee of dit snel zal gaan, maar ik kan ze nu al kopen, dus als iemand een linkje nodig heeft...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken