Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Strand of Oaks naar Tivoli (11 februari), Muziekgieterij Maastricht (12), Paard (13) en de Oosterpoort (14)! Oftewel, mochten Liam Gallagher en Strand of Oaks op Pukkelpop overlappen: dit is uw kans.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Amenra komt zo'n beetje een jaar nadat ik ze live had gezien met een akoestische set, weer naar Tivoli voor twee akoestische shows op 20 en 21 september a.s. De show die oorspronkelijk op de 21ste stond (met Envy en Jo Quail) is verplaatst naar 5 april, maar volgens mij is dit alleen met Jo Quail, omdat de situatie van de Japanners nogal onduidelijk is, als ik de sociale media van Amenra moet geloven. Tickets zijn in de verkoop voor ongeveer €28.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Strand of Oaks naar Tivoli (11 februari), Muziekgieterij Maastricht (12), Paard (13) en de Oosterpoort (14)! Oftewel, mochten Liam Gallagher en Strand of Oaks op Pukkelpop overlappen: dit is uw kans.
Vet! Zou graag naar de show in Paard gaan. Maar waarom moeten al die shows nou ???? allemaal boven op elkaar gepland worden. Dag erna staat Beartooth en de vrijdag Solstafir al.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Vet! Zou graag naar de show in Paard gaan. Maar waarom moeten al die shows nou ???? allemaal boven op elkaar gepland worden. Dag erna staat Beartooth en de vrijdag Solstafir al.
Ik zit zelf ook te kijken, ja. Heb alleen i.p.v. Beartooth Kvelertak of Enslaved (denk dat ik voor Kvelertak kies), maar je hebt bijvoorbeeld ook Jaga Jazzist, Dropkick Murphys, Complexity Fest die dan in de buurt zijn (of in mijn geval, eerste en laatste keer dat ik Ozzy ga zien!). Het is niet makkelijk met alle nieuwe aankondigingen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Strand of Oaks naar Tivoli (11 februari), Muziekgieterij Maastricht (12), Paard (13) en de Oosterpoort (14)! Oftewel, mochten Liam Gallagher en Strand of Oaks op Pukkelpop overlappen: dit is uw kans.
Dankjewel! straks eens kijken voor kaarten voor de muziekgieterij!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Joe Jackson komt weer eens touren. 5 april doet ie de Roma aan, 6 april de AB. In Nederland komt Jackson op 14 april naar De Vereeniging, 16 april naar Carré, 18 april naar Tivoli en de negentiende naar 013. Kaartverkoop start 29 juli 10.00. Voor de Belgische data is dat 4 augustus 12 uur.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Joe Jackson komt weer eens touren. 5 april doet ie de Roma aan, 6 april de AB. In Nederland komt Jackson op 14 april naar De Vereeniging, 16 april naar Carré, 18 april naar Tivoli en de negentiende naar 013. Kaartverkoop start 29 juli 10.00. Voor de Belgische data is dat 4 augustus 12 uur.
Kaart gekocht voor 013. Geen idee of ik het wat vind. Heb nu wel een pijnlijk lijstje op dit moment met o.a. Black Crowes, Joe Jackson, Eric Clapton, Toto, Helloween en Paul Weller…
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Kaart gekocht voor 013. Geen idee of ik het wat vind. Heb nu wel een pijnlijk lijstje op dit moment met o.a. Black Crowes, Joe Jackson, Eric Clapton, Toto, Helloween en Paul Weller…
Ja, heel confronterend wel. Bof ik toch met m'n jonge leeftijd. Niemand die me daar op aanspreekt. Zit zelf nog te twijfelen of ik deze keer ga naar Joe Jackson. In 2019 gezien en dat was echt een feest der herkenning en hij was aardig goed, om het zacht uit te drukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Gezien op Bospop. Was zeer goed en komt beter tot zijn recht in een zaal als bv 013. Ik zit erover na te denken om naar Antwerpen te gaan...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Gezien op Bospop. Was zeer goed en komt beter tot zijn recht in een zaal als bv 013. Ik zit erover na te denken om naar Antwerpen te gaan...
Nou en of! In april toen gezien in Tivoli en toen drie maanden later op Bospop. Tivoli was echt fantastisch, Bospop ook, maar qua sfeer wel iets minder.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Hey Dave heb ik gisteren nou niet goed gekeken of is het concert nu ineens duurder? Heb jij toevallig gister de prijs ook gezien?
Volgens mij niet, hoor. Misschien alleen vergeleken met het ticket dat je eerst had, maar dat zou dan toch niet uitmaken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken