Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
De ticket prijs van Sabaton is inderdaad echt een meevaller.

Op hetzelfde topic, is hier iemand die tickets heeft voor Korn in de Afas? Dat concert dat al een aantal keer verplaatst is.
Ik zat erover te denken om hier een ticket voor te kopen maar toen zag ik dat de ticketprijs 67 euro is.
Was het voor de verplaatsing ook al deze prijs? En ligt het aan mij of is dit toch wel een beetje erg prijzig?
Was daarvoor ook al, ja. Ben daar nog benieuwd of Gojira terugkomt als support. Vind het ook wel aan de hoge kant, maar als je Korn wil zien, heb je toch weinig keus.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Was daarvoor ook al, ja. Ben daar nog benieuwd of Gojira terugkomt als support. Vind het ook wel aan de hoge kant, maar als je Korn wil zien, heb je toch weinig keus.
ja, eens. Ik zal ze in ieder geval zien op Graspop volgend jaar, alleen twijfel ik om ook nog dat concert erbij te pakken. Zou leuk zijn om ook een keer een zaal show mee te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
De ticket prijs van Sabaton is inderdaad echt een meevaller.

Op hetzelfde topic, is hier iemand die tickets heeft voor Korn in de Afas? Dat concert dat al een aantal keer verplaatst is.
Ik zat erover te denken om hier een ticket voor te kopen maar toen zag ik dat de ticketprijs 67 euro is.
Was het voor de verplaatsing ook al deze prijs? En ligt het aan mij of is dit toch wel een beetje erg prijzig?
Hoi Loek, ja kaarten waren eerst ook al die prijs maar toen kreeg je er nog Gojira bij, nu niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Nou, we hebben er allemaal echt geen moeite mee gehad. Moet toch minder vertrouwen in de mensen uit de Randstad.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Toto komt met een extra show in 013, een dag eerder op 11 juli. Kaartverkoop start zaterdag 10.00: https://www.013.nl/programma/6653/toto.
Jason Mraz samen met Gregory Page naar Paradiso op a.s. 13 september. Verkoop start overmorgen om 10.00 voor €53,50: https://www.paradiso.nl/nl/programma/jason-mraz-with-special-guest-gregory-page/87461/.
En mocht je nou misgrijpen bij Jason Mraz, een dag later op de 14de staat 'ie met hetzelfde concept in de Melkweg. Tickets daarvoor gaan morgen om 12:00 (dus als Paradiso uitverkocht is ;) ) in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Bon Iver wordt verplaatst, vanwege corona, nu naar 2 november 2022! Het blijft wel in de Ziggo Dome, maar Aaron Dessner zal niet meer terugkeren als voorprogramma.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
Yungblud is dus verplaatst naar 14 mei.
The Black Crowes gaat ook verplaatst worden naar 2022 (in ieder geval voor 013 als ik hun site bekijk, maar AFAS zit daar natuurlijk ook bij).
En ondertussen is Paul Kalkbrenner voor ADE aangekondigd. Hij staat 16 oktober in de AFAS. Kaarten kosten €40,32 en gaan 19 juli 10.00 in de verkoop. https://www.mojo.nl/concerten/paul-kalkbrenner/
 
  • Verdrietig
Waarderingen: RubenFrusciante

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Yungblud is dus verplaatst naar 14 mei.
The Black Crowes gaat ook verplaatst worden naar 2022 (in ieder geval voor 013 als ik hun site bekijk, maar AFAS zit daar natuurlijk ook bij).
En ondertussen is Paul Kalkbrenner voor ADE aangekondigd. Hij staat 16 oktober in de AFAS. Kaarten kosten €40,32 en gaan 19 juli 10.00 in de verkoop. https://www.mojo.nl/concerten/paul-kalkbrenner/
He, jammer van The Black Crowes. Stond nog op mijn lijst als één van de opties om een ticket voor te scoren in 2021. 2022 loopt al rap vol, vooral het voorjaar. Najaar 2021 wordt even rap leger.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.366
10.200
He, jammer van The Black Crowes. Stond nog op mijn lijst als één van de opties om een ticket voor te scoren in 2021. 2022 loopt al rap vol, vooral het voorjaar. Najaar 2021 wordt even rap leger.
Zeg dat wel over het voorjaar, ja. Eigenlijk tot en met de zomer al. Ik vind het op zich niet erg, maar met de nieuwe aankondigingen moeten er waarschijnlijk wel keuzes gemaakt gaan worden...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
EELS op 8 april in Afas en 7 april in Forest National.

Volgens mij kun je nu al Afas tickets scoren via de site van EELS die je naar de fan presale leidt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken