Concert Aankondigingen

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
TOTO

013 Tilburg

dinsdag 12 juli 2022

Vet! Voor Ziggo was ik helaas te laat, volgens mij ook heel snel uitverkocht. Dit is nog een stuk leuker in zo'n redelijk kleine zaal.
Kaartverkoop start 3 juli, ga hier wel proberen tickets voor te scoren.
Als iemand weer in de voorverkoop/via fanmail eerder tickets kan kopen, dan hou ik me natuurlijk aanbevolen;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Godverdomme, Gojira in die tochtgat van een Vorst Nationaal. Ik had tickets voor hun afgelaste concert in de AB :(
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Godverdomme, Gojira in die tochtgat van een Vorst Nationaal. Ik had tickets voor hun afgelaste concert in de AB :(
Ik zit nu te kijken naar de capaciteit van Hedon, waar ik ze zou zien, maar dat is maar 850 man. Dat is ook wel iets anders dan 3000 in Tilburg. En als dat dan nu Vorst is geworden, komt bij mij toch de vraag op: is Gojira zoveel groter in België dan in Nederland?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
2 mooie aankondingen voor 013 dus. Ben ik beide wel bij. Alien Weaponary als voorprogramma is ook gewoon nice.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
2 mooie aankondingen voor 013 dus. Ben ik beide wel bij. Alien Weaponary als voorprogramma is ook gewoon nice.
013 is deze week echt ijzersterk bezig met hun aankondigingen. Avatar, Flogging Molly, Toto en Gojira. Nu hopen dat we tickets kunnen krijgen voor Toto, maar dat zal wel snel uitverkopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
013 is deze week echt ijzersterk bezig met hun aankondigingen. Avatar, Flogging Molly, Toto en Gojira. Nu hopen dat we tickets kunnen krijgen voor Toto, maar dat zal wel snel uitverkopen.
013 lukt meestal wel als je gelijk klaar zit. Mijn vrienden gaan naar Flogging Molly. Ik twijfel nog, zie net iets liever op een festival.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
013 lukt meestal wel als je gelijk klaar zit. Mijn vrienden gaan naar Flogging Molly. Ik twijfel nog, zie net iets liever op een festival.
Maar gaat toch gewoon via Ticketmaster? Dat het dan voor 013 is, vergroot toch niet zomaar je kans? Avatar is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus denk dat hetzelfde gaat gebeuren bij Gojira.
Ik heb hetzelfde met Flogging Molly, ja, maar die andere drie wil ik wel graag bij zijn!
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar gaat toch gewoon via Ticketmaster? Dat het dan voor 013 is, vergroot toch niet zomaar je kans? Avatar is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus denk dat hetzelfde gaat gebeuren bij Gojira.
Ik heb hetzelfde met Flogging Molly, ja, maar die andere drie wil ik wel graag bij zijn!
Ja maar gigs bij 013 zijn bijna nooit in 1 klap uitverkocht. De halve randstad vind het te ver dus dat scheelt een hoop. En met alle respect ook niet de grootste band ooit toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ja maar gigs bij 013 zijn bijna nooit in 1 klap uitverkocht. De halve randstad vind het te ver dus dat scheelt een hoop. En met alle respect ook niet de grootste band ooit toch?
Oh, zeker niet, maar het is wel een hele intieme setting. Redelijk unieke show, toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Op de Mojo site staat dat als je voor vrijdag 9 juli 17:00u een Sabaton kaartje koopt je een mail met code voor de livestream van Sabaton later die avond (21:00u) krijgt. Leuk meegenomen!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave en Loek123

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Kaartprijs is ook echt een meevaller. €35,- tot €71. Die laatste prijs is voor de golden circle.

En dat dus voor Sabaton, The Hu, Lordi en de Livestream van 9 juli als je op tijd kaarten koopt. Te gek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
De ticket prijs van Sabaton is inderdaad echt een meevaller.

Op hetzelfde topic, is hier iemand die tickets heeft voor Korn in de Afas? Dat concert dat al een aantal keer verplaatst is.
Ik zat erover te denken om hier een ticket voor te kopen maar toen zag ik dat de ticketprijs 67 euro is.
Was het voor de verplaatsing ook al deze prijs? En ligt het aan mij of is dit toch wel een beetje erg prijzig?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken