Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Lorde dus 8 juni in Afas.

Schrijf je in voor haar nieuwsbrief op haar website en je kan vanaf 24 juni in de presale al kaarten halen. Reguliere verkoop start 25 juni.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zie haar al op Primavera maar had hier stiekem ook wel erg graag bij willen zijn. Wellicht in een andere stad. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Presale Europa is trouwens 24 juni al.
Gewone sale 25.

NORTH AMERICA, UK AND EUROPE​


MAILING LIST PRE-SALE BEGINS THURSDAY, JUNE 24TH, AT 10AM LOCAL TIME
THE MAILING LIST CODE WILL BE SENT ON WEDNESDAY, JUNE 23RD AT 3PM PT / 6PM ET / 11PM BST

GENERAL ON SALE BEGINS FRIDAY, JUNE 25TH, AT 10AM LOCAL TIME
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Wordt gezellig die woensdag 8 juni naast de ArenA. Eric Clapton én Lorde op dezelfde avond.
Boffen dan dat ik de zevende ga. Heb het, geloof ik, wel eens gehad met een concert in de AFAS dat er én een concert in de Ziggo Dome was en een wedstrijd in de ArenA. Daar is geen doorkomen aan, zelfs twee concerten is al lastig.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Boffen dan dat ik de zevende ga. Heb het, geloof ik, wel eens gehad met een concert in de AFAS dat er én een concert in de Ziggo Dome was en een wedstrijd in de ArenA. Daar is geen doorkomen aan, zelfs twee concerten is al lastig.
Was dat niet met roger waters in de ziggo? Demi lovato in de AFAS en dan iets in de Arena. Dat was echt niet te doen, stonden op de parkeer plaats naast ziggo dome en waren na 1,5 uur nog niet weg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Was dat niet met roger waters in de ziggo? Demi lovato en dan iets in de Arena. Dat was echt niet te doen, stonden op de parkeer plaats naast ziggo dome en waren na 1,5 uur nog niet weg
Bij mij niet, althans. Mocht willen dat ik toen bij Roger Waters was, haha. Maar ja, zo te zien gebeurt het dus vaker. Echt abnormaal dat ze zoiets überhaupt mogen plannen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Was dat niet met roger waters in de ziggo? Demi lovato in de AFAS en dan iets in de Arena. Dat was echt niet te doen, stonden op de parkeer plaats naast ziggo dome en waren na 1,5 uur nog niet weg
Klopt ja. Volgens mij Beyoncé en Jay-z in de Arena. Was echt blij dat Waters iets later begon, waren net op tijd binnen.

edit: omdat we zo ver weg geparkeerd stonden, waren we dan wel snel weer weg na afloop.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Bij mij niet, althans. Mocht willen dat ik toen bij Roger Waters was, haha. Maar ja, zo te zien gebeurt het dus vaker. Echt abnormaal dat ze zoiets überhaupt mogen plannen.
Ik had dat ooit bij een Black Keys concert in de Ziggo. In de Afas (toen nog de HMH) stonden toen Rob Zombie en Marliyn Manson. Op het station kon je toen redelijk goed zien wie van The Black Keys afkwam en wie van Rob Zombie en Marilyn Manson.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Cult of Luna komt met Alcest en Svalbard op 9 maart naar TivoliVredenburg. Kaarten gaan voor €28,35 vanaf vrijdag 10.00 over de toonbank. Ik geloof overigens dat er ook een Belgische datum is, maar dat moet je zelf even zoeken :)
Dit is de eerste leg van hun tour, in het najaar komen ze terug voor hun tweede leg met een concert in Hedon, dat verplaatst is van oktober '21 naar '22, met Caspian en Holy Fawn.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Nog nooit live gezien en voor mij vrij in de buurt. Ga denk ik wel tickets halen (als het niet direct uitverkoopt tenminste).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Denk dat de meesten hier, als ze al wilden, kaarten hebben gehaald voor Lorde, maar mocht je dat nog niet gedaan hebben en je wil zeker van je kaartje zijn, er is ook een Mojo Presale vanaf morgen 10.00 tot vrijdag 10.00. Als iemand dat wil, stuur even een berichtje. Krijg je een linkje van me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken