Concert Aankondigingen

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
6 oktober – King Gizzard & The Lizard Wizard – Ronda

Wat kut dat ze 1 exclusieve show in Ronda doen zeg... Vorige passage 2x Paradiso stijf uitverkocht, wat neerkomt op 3.000 man. Had wel verwacht dat ze groter zouden gaan boeken deze tour, niet terug naar 2.000 man :(

Maar goed, zie dat ze op verschillende locaties hardcopies gaan verkopen, dus daar moet ik maar even naar op jacht haha. Moet er wel bij zijn natuurlijk!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Wel leuker om ze in een kleine zaal te zien natuurlijk, dat dan weer wel! Was een beetje bang voor AFAS Live eventueel, was toch echt een stapje te groot geweesd naar mijn mening. Dan liever even moeite doen voor kaarten en naar Utrecht heen en weer treinen! UIteindelijk een leukere belevenis als het lukt...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik denk dat de Ronda op zich een goede keuze is. Nog klein genoeg voor de sfeer maar wel iets groter dan bijvoorbeeld Paradiso.
2000 mensen is inderdaad wel aan de krappe kant, dus ik hoop dat het lukt. Ik sta donderdagmiddag in ieder geval in een platenzaak, hopelijk zonder een al te lange rij.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Neil Young + Promise of the Real nu ook officieel aangekondigd voor 9 juli door Sportpaleis en Gracia Live:

https://www.sportpaleis.be/nl/kalender/2018-2019/neil-young

 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Timmetje wrote:
Prijzen van 115 – 140.
Koekkoek.

Viel te verwachten. Zn vorige concerten waren ook zo duur maar ook meteen uitverkocht………

Vorige keer was ik er wel bij en ik vond het prachtig! Echt geen spijt van. Heel fijn concert. Maar nog een keer zo veel geld neerleggen is me toch iets te veel. Hoe graag ik ook nog eens wil gaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
6 oktober – King Gizzard & The Lizard Wizard – Ronda

Ben ik nu de enige die deze band niet kent maar overal ik kijk opeens gebombardeerd ben met overal deze band te zien? Op youtube is het verschrikkelijk, nog nooit op een link geklikt en ik zie het overal tussen voorgestelde muziek verschijnen. Vind ik toch maar een beetje vreemd.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ben ik nu de enige die deze band niet kent
Dat vind ik best knap. Ik heb juist een beetje het tegenovergestelde. Een beetje een overkill aan optredens en albums de laatste jaren. Maar volgens mij doen ze het nu iets rustiger aan. Blijft wel een echt goede liveband.

Vampire Weekend 19 November in de AFAS Live. Vind 40 euro wel prijzig, maar toch wel een band die ik graag nog een keer live zie. Maar even de recensies van de festival optredens afwachten en tegen die tijd Ticketswap in de gaten houden denk ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
PJ wrote:

Timmetje wrote:
Prijzen van 115 – 140.
Koekkoek.


Viel te verwachten. Zn vorige concerten waren ook zo duur maar ook meteen uitverkocht………

Vorige keer was ik er wel bij en ik vond het prachtig! Echt geen spijt van. Heel fijn concert. Maar nog een keer zo veel geld neerleggen is me toch iets te veel. Hoe graag ik ook nog eens wil gaan.
In België zijn de prijzen wel veel lager.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Prijzen van 115 – 140.
Koekkoek.

Van dat geld kan ik naar drie avonden aan punkbands, mezelf één been in het graf zuipen en nog een tientje overhouden voor de benzine. Eddie Vedder is een held, maar dit zijn belachelijke prijzen.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
162
45
Timmetje wrote:
Prijzen van 115 – 140.
Koekkoek.

Van dat geld kan ik naar drie avonden aan punkbands, mezelf één been in het graf zuipen en nog een tientje overhouden voor de benzine. Eddie Vedder is een held, maar dit zijn belachelijke prijzen.

Oprechte interesse (en geen idee waar ik het anders moet vragen), maar hoe ben jij zo op de hoogte van alle artiesten die naar Nederland komen? Welke kanalen volg je ervoor (aangezien je zo'n beetje om de dag wel ergens te vinden bent geloof ik) en ga je alleen naar artiesten die je tot zekere maat kent of ga je soms ook "blank" naar naar een concert toe?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Oprechte interesse (en geen idee waar ik het anders moet vragen), maar hoe ben jij zo op de hoogte van alle artiesten die naar Nederland komen? Welke kanalen volg je ervoor (aangezien je zo’n beetje om de dag wel ergens te vinden bent geloof ik) en ga je alleen naar artiesten die je tot zekere maat kent of ga je soms ook “blank” naar naar een concert toe?

Ik ben Dennis niet, maar kan denk ik (grotendeels) wel antwoord geven op deze vraag.

Het is vooral een ding van de poppodia in de buurt volgen. Ik volg op Social media alle podia die voor mij relevant zijn, dus Melkweg, Paradiso, Tivoli, P60 enz. Daarnaast kan je ook nog je favoriete bands volgen op Social media, zodat je zeker weet wanneer die langs komen.
Ook nog een handige tip: podiuminfo.nl bericht over een hele hoop concerten. Daar haal ik vind ik nog wel eens een concert dat ik heb gemist.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
In België ben je met het volgen van Botanique wel in orde wanneer het aankomt voor het bezoeken van concerten before they're big. Onnozel voorbeeld maar daar dus een dik jaar geleden Billie Eilish gezien toen ze nog maar enkel die ep had uitgebracht en ze nog niet die gigantische media aandacht had gekregen. Zou er eigenlijk meer moeten komen.. want het is waarschijnlijk het beste zalencomplex van België.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Geen idee of dit het juiste topic is maar ach;
Ben ik de enige die zich afvraagt of Arctic Monkeys het bij de tour laat die ze vorig jaar gedaan hebben en de enkele Zuid-Amerikaanse data die ze nu hebben staan?

Vind het best bizar om voor te stellen dat ze op een nieuw album maar één zomertje touren door Europa (vooral festivals en wat zalen her en der) en dat ze het daarbij laten..
Ze hebben in België & Nederland bijvoorbeeld nog geen zaalshow gedaan met het nieuwe album...

Het lijkt me dat ze een Ziggo & Sportpaleis moeiteloos kunnen vullen met hun huidige status & populariteit...
Vraag me dus af of deze er nog aan komen, iemand die toevallig meer weet?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het is vooral een ding van de poppodia in de buurt volgen. Ik volg op Social media alle podia die voor mij relevant zijn, dus Melkweg, Paradiso, Tivoli, P60 enz. Daarnaast kan je ook nog je favoriete bands volgen op Social media, zodat je zeker weet wanneer die langs komen.
Ook nog een handige tip: podiuminfo.nl bericht over een hele hoop concerten. Daar haal ik vind ik nog wel eens een concert dat ik heb gemist.

Dit ja. Als je niet van de social media bent kun je ook inschrijven voor de nieuwsbrieven van diverse zaaltjes.
Tegenwoordig heb je ook dat Spotify checkt of die act in de buurt speelt. Ik raad ook vooral de facebook pagina's van de scherp boekende zaaltjes aan.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
162
45
Jullie zijn helden! Bedankt in ieder geval. Hopelijk wordt 2019 nu iets muzikaler en kunnen jullie regelmatig wat van me lezen in het ik ben naar .... geweest en het was..... topic:)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Falladain wrote:
Oprechte interesse (en geen idee waar ik het anders moet vragen), maar hoe ben jij zo op de hoogte van alle artiesten die naar Nederland komen? Welke kanalen volg je ervoor (aangezien je zo’n beetje om de dag wel ergens te vinden bent geloof ik) en ga je alleen naar artiesten die je tot zekere maat kent of ga je soms ook “blank” naar naar een concert toe?

Ik ben Dennis niet, maar kan denk ik (grotendeels) wel antwoord geven op deze vraag.

Het is vooral een ding van de poppodia in de buurt volgen. Ik volg op Social media alle podia die voor mij relevant zijn, dus Melkweg, Paradiso, Tivoli, P60 enz. Daarnaast kan je ook nog je favoriete bands volgen op Social media, zodat je zeker weet wanneer die langs komen.
Ook nog een handige tip: podiuminfo.nl bericht over een hele hoop concerten. Daar haal ik vind ik nog wel eens een concert dat ik heb gemist.

A top, super handig!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken