Concert Aankondigingen

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Is het een trend van de laatste paar jaren dat bands met een 5/10/15/20 jarig album een hele anniversary tour doen, of werd dat al vaker gedaan? Ik zie namelijk steeds meer bands zoiets doen.

We zitten nu natuurlijk wel in een wave waar heel van de albums die onze leeftijdscategorie kent hun verjaardagje vieren. Ik ben er wel voorstander van. Lekker eventjes terug naar de feeling van dat album aangevuld met wat hitjes.

Ik dacht dat The Antlers voor onbepaalde tijd gingen stoppen na die Lowlands gig? Mooi optreden dit trouwens!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Is het een trend van de laatste paar jaren dat bands met een 5/10/15/20 jarig album een hele anniversary tour doen, of werd dat al vaker gedaan? Ik zie namelijk steeds meer bands zoiets doen.

Inspelen op de nostalgiefactor, nu we zowat alle reünieshows gehad hebben, en tegelijk een goed excuus voor een dikke wereldtour zonder nieuw materiaal te releasen (Metallica/U2). Of natuurlijk ook een handige manier om vernieuwde interesse op te wekken voor artiesten die reeds op hun retour zijn (vb Bloc Party).

Al ben ik geneigd om het geval van The Antlers onder geen van deze opties te plaatsen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En Foals 19 mei in Paradiso, met aparte begintijd van 22:00.. Geen idee of dat een foutje is, maar dat lijkt mij niet heel praktisch.

Blijkt te kloppen. Geen idee wat hier achter zit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.434
6.092
Nick Cave twee dagen naar Nederland:

https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/conversations-with-nick-cave-27-05-2019/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.046
Hot Chip
9/4 Botanique, Brussel
14/4 Paradiso, Amsterdam

Dezelfde avond had ik al IDLES op de planning staan maar ben nu aan het twijfelen of dit niet meer de moeite zou zijn, dilemma's dilemma's..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.571
August burns red 10 years constellations tour met support ERRA en currents aangekondigd voor Trix op 19 November.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken