Concert Aankondigingen

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Last minute aangekondigd:
IDLES @ Ekko, 10 juli
€17,-

Ze zijn al mijn must see op DTRH en ik ga ze ook in de Melkweg zien later dit jaar maar misschien pik ik deze ook nog even mee :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.121
10.371
Florence + The Machine op 25 maart naar Ahoy. Als nabij-Rotterdam-wonende vind ik het een goede zaak dat er eindelijk weer deftigere concerten in Ahoy komen i.p.v Night of the Proms. Goede trend!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.949
510
Florence + The Machine op 25 maart naar Ahoy. Als nabij-Rotterdam-wonende vind ik het een goede zaak dat er eindelijk weer deftigere concerten in Ahoy komen i.p.v Night of the Proms. Goede trend!
Ook voor mij is het dichterbij, maar na Arcade Fire in Ahoy en Roger Waters in Ziggo Dome achter elkaar gezien te hebben, valt toch echt het enorme verschil in geluidskwaliteit op. Wat een galmbak is die Ahoy ineens, nu we beter gewend zijn. Dan rijd ik toch liever een half uurtje langer en heb ik een concert met goed geluid.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Joslittel wrote:
Florence + The Machine op 25 maart naar Ahoy. Als nabij-Rotterdam-wonende vind ik het een goede zaak dat er eindelijk weer deftigere concerten in Ahoy komen i.p.v Night of the Proms. Goede trend!

Ook voor mij is het dichterbij, maar na Arcade Fire in Ahoy en Roger Waters in Ziggo Dome achter elkaar gezien te hebben, valt toch echt het enorme verschil in geluidskwaliteit op. Wat een galmbak is die Ahoy ineens, nu we beter gewend zijn. Dan rijd ik toch liever een half uurtje langer en heb ik een concert met goed geluid.

Begrijp inderdaad niet goed waarom dit soort concerten nog in Ahoy wordt gegeven. De Ziggo Dome heeft een veel beter geluid, ligt ongeveer naast een station en heeft als extra bonus dat er nog nog wat meer mensen in kunnen.
Het is inderdaad leuk voor mensen die in/nabij Rotterdam wonen dat er deze concerten daar in de buurt worden gepland, maar Ahoy is voor dit soort concerten echt niet meer van deze tijd...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ticketswapje voor mij. Kans op een festivalshow is groot en zaaltje inderdaad niet ideaal.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.971
twenty one pilots

12 maart Ziggo Dome
13 maart Paleis 12

Ik schrijf ze ook op voor de augustus festivals volgend jaar
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.326
1.775
Verdorie, David Byrne is al gewoon uitverkocht in AFAS. Dacht op mijn gemakje kaarten te kunnen kopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Verdorie, David Byrne is al gewoon uitverkocht in AFAS. Dacht op mijn gemakje kaarten te kunnen kopen.

Gezien alle positieve verhalen over zijn shows was dit misschien een inkoppertje. Misschien plakt er nog 1 achter of misschien een swapje
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.326
1.775
Verdorie, David Byrne is al gewoon uitverkocht in AFAS. Dacht op mijn gemakje kaarten te kunnen kopen.

Gezien alle positieve verhalen over zijn shows was dit misschien een inkoppertje. Misschien plakt er nog 1 achter of misschien een swapje

Had inderdaad beter moeten weten. Desondanks balen. Al heb ik 'm gelukkig wel gezien op DTRH.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.568
568
Metric, 15 november, Ronda Tivoli

Waarom proppen ze (de zalen/artiesten) echt alles in November? Dat is toch niet te doen. Mag wel iets meer uitwijken naar oktober en december mijn inziens..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.301
1.305
Niet heel groots aangekondigd, maar wel enorm exclusief dit jaar: Bear's Den in Tivoli, Utrecht. Na een dag al uitverkocht. Ik ga er in ieder geval heen.

Slechts twee shows dit jaar, ze worden bijgestaan door Paul Frith(The XX en Radiohead) onder de noemer Fragments. Band + 10koppig strijkorkest + concertpianist. HEEL VEEL ZIN IN.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
The War on Drugs op 8 december in Ziggo Dome. In ruim een jaar dus Afas - Lowlands - Ziggo.
Daarmee geen kanshebber meer voor de festivals in 2019?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.568
568
The War on Drugs op 8 december in Ziggo Dome. In ruim een jaar dus Afas – Lowlands – Ziggo.
Daarmee geen kanshebber meer voor de festivals in 2019?

Dan ook maar nieuwe album begin 2019 en nieuwe single eind 2018 om de boel een beetje te hypen.
Misschien dat ik er nog wel heenga, €35 per kaartje is nog niet zo verkeerd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.202
2.128
Van headlinen van BKS en LL en subheadlinen Pinkpop naar TivoliVredenburg is voor sommige bands kennelijk ook een kleine stap.
Editors 3 en 4 december in Utrecht
https://www.tivolivredenburg.nl/agenda/editors-03-12-2018/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken