Concertaankondigingen

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nog niet hier voorbij zien komen maar wellicht interessant voor de wat meer zuidelijke mensen:
14 Augustus - Föllakzoid & Omni & Moaning @ Rotown Rotterdam

En nog een aanrader: 6 November - The KVB @ Sugarfactory
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Ah, had die aankondiging voor the KVB nog niet gezien maar deze is erg welkom. Hun laatste plaat is heel erg goed.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.095
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!
In België moeten we het weer doen met Vorst.. zucht, kutzaal. Wanneer krijgen we nog is een goede middelgrote zaal hier in België met vergelijkbare capaciteit van de AB?
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
MIles Kane 1 oktober in de Melkweg en 2 Oktober in België(niet goed opgelet waar).

Zeker te weten kaartjes voor de Melkweg scoren aankomende vrijdag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Sjoerd wrote:
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!

In België moeten we het weer doen met Vorst.. zucht, kutzaal. Wanneer krijgen we nog is een goede middelgrote zaal hier in België met vergelijkbare capaciteit van de AB?

...de AB?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.885
6.095
Yannick wrote:

Sjoerd wrote:
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!


In België moeten we het weer doen met Vorst.. zucht, kutzaal. Wanneer krijgen we nog is een goede middelgrote zaal hier in België met vergelijkbare capaciteit van de AB?

…de AB?
Ja, het is vaak of zeer snel de AB uitverkopen of voor een halflege zaal in Vorst spelen. In Nederland zijn er een zeer groot aantal aan middelgrote zalen, bij ons blijft 't bij de AB (2k), Vorst (8k) of de Lotto Arena (5k). Een artiest als Howard hoort niet in zo'n zaal als Vorst te spelen maar in kleinere middelgrote zaal (2-5k). Maar misschien ben ik voor niets aan het zagen, idk. :p
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
754
683
mattman wrote:

Yannick wrote:

Sjoerd wrote:
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!


In België moeten we het weer doen met Vorst.. zucht, kutzaal. Wanneer krijgen we nog is een goede middelgrote zaal hier in België met vergelijkbare capaciteit van de AB?


…de AB?

Ja, het is vaak of zeer snel de AB uitverkopen of voor een halflege zaal in Vorst spelen. In Nederland zijn er een zeer groot aantal aan middelgrote zalen, bij ons blijft ’t bij de AB (2k), Vorst (8k) of de Lotto Arena (5k). Een artiest als Howard hoort niet in zo’n zaal als Vorst te spelen maar in kleinere middelgrote zaal (2-5k). Maar misschien ben ik voor niets aan het zagen, idk. :p

Tivoli is zelfs kleiner dan de ab, dus had howars gewoon 2 keer ab gedaan (zoals nu in Nederland) was er geen probleem. Maar in Belgie denkt men dat hij vorst zal kunnen vullen. Kan zomaar.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
mattman wrote:

Yannick wrote:

Sjoerd wrote:
Ben Howard twee keer in Tivoli op 18 & 19 november. Dat wordt vrijdag een kaartje scoren hopelijk!


In België moeten we het weer doen met Vorst.. zucht, kutzaal. Wanneer krijgen we nog is een goede middelgrote zaal hier in België met vergelijkbare capaciteit van de AB?


…de AB?

Ja, het is vaak of zeer snel de AB uitverkopen of voor een halflege zaal in Vorst spelen. In Nederland zijn er een zeer groot aantal aan middelgrote zalen, bij ons blijft ’t bij de AB (2k), Vorst (8k) of de Lotto Arena (5k). Een artiest als Howard hoort niet in zo’n zaal als Vorst te spelen maar in kleinere middelgrote zaal (2-5k). Maar misschien ben ik voor niets aan het zagen, idk. :p

Koninklijk Circus, maar dan moet het nepotisme bij de stad Brussel wel eerst ophouden.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En Interpol 27 november in Tivoli. Zit wel even te twijfelen of ik daar 46 euro(!!) voor over heb.
28 November in Vorst Nationaal.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Voor wie komend weekend naar het Amsterdamse bos gaat:
https://pitchfork.com/news/death-cab-for-cutie-announce-new-album-share-new-song-listen/

DCFC lijkt mij voor volgend jaar ook kanshebber voor een subspot op bks, ll of dtrh
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
PwoperFish wrote:
En Interpol 27 november in Tivoli. Zit wel even te twijfelen of ik daar 46 euro(!!) voor over heb.

Duur maar die nieuwe single is lekker man. Ik heb ze ook nog nooit gezien.
Als je ze nog nooit gezien hebt, zou ik zeker gaan. Ik twijfel nog wel stevig, gezien de prijs en het feit dat ik ze afgelopen jaar ook al heb gezien (nota bene hun hele debuut heb zien spelen, één van mijn favoriete albums).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Als je ze nog nooit gezien hebt, zou ik zeker gaan. Ik twijfel nog wel stevig, gezien de prijs en het feit dat ik ze afgelopen jaar ook al heb gezien (nota bene hun hele debuut heb zien spelen, één van mijn favoriete albums).

Het is zeker duur, maar Interpol is live echt wel de moeite ja.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Voor wie komend weekend naar het Amsterdamse bos gaat:
https://pitchfork.com/news/death-cab-for-cutie-announce-new-album-share-new-song-listen/

DCFC lijkt mij voor volgend jaar ook kanshebber voor een subspot op bks, ll of dtrh
Ze touren in het voorjaar dus weer. Death Cab For Cutie 5 februari in de grote zaal van Tivoli.
Zat nog te twijfelen om via Ticketswap iets voor DCFC voor morgen te regelen, maar ik denk dat ik nu maar even het nieuwe album afwacht en dan Tivoli meepak als dat mij bevalt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Death Cab is altijd heel vermakelijk tijdens een zaalshow. Kan me elke keer weer 1,5 uur met gemak boeien!

Pusha T en Sigrid naar de Melkweg. Ik weet echt niet meer waar ik naartoe moet...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Death Cab is altijd heel vermakelijk tijdens een zaalshow. Kan me elke keer weer 1,5 uur met gemak boeien!

Zeker. Gisteren nog de livestream van het concert in Londen meegepakt, dat weer heel anders was dan in het Amsterdamse bos. Topband.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken