Concertaankondigingen

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Bloc Party @ Vorst Nationaal - 'Silent Alarm' wordt er integraal gebracht. Toch wel eentje die het overwegen waard is, hun debuut is echt een fantastisch album.
Ook Thom Yorke in AB moet echt wel de moeite zijn, maar vrees dat tickets meteen zullen uitverkocht zijn en bovendien best duur zullen uitvallen.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
En 4 juni in Carré. Ik heb eigenlijk al kaarten voor Beck op dezelfde datum, maar dit kan ik echt niet missen eigenlijk. :-o
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.667
2.293
Bloc Party @ Vorst Nationaal – ‘Silent Alarm’ wordt er integraal gebracht. Toch wel eentje die het overwegen waard is, hun debuut is echt een fantastisch album.
Ook Thom Yorke in AB moet echt wel de moeite zijn, maar vrees dat tickets meteen zullen uitverkocht zijn en bovendien best duur zullen uitvallen.

€58 voor Thom in de AB.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Betreft Thom York
May 2018
Mon 28 Teatro Verdi Florence Italy
Tue 29 Fabrique Milano Milan Italy
Wed 30 Halle 622 Zurich Switzerland

June 2018
Fri 1 Tempodrom Berlin Germany
Sun 3 Ancienne Belgique Brussels Belgium
Mon 4 Royal Theatre Carre Amsterdam Netherlands
Thu 7 Usher Hall EdinburghUK
Fri 8 Roundhouse London UK
Sun 10 Palace Theatre Manchester UK
Tue 12 L'Olympia Paris
Wed 13 Le Transbordeur Lyon France
Sat 16 Sonar, Fira de Barcelona Barcelona Spain
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
https://www.aol.com/article/entertainment/2018/04/02/counting-crows-announce-25-years-and-counting-2018-world-tour/23400575/
Tour 25 Years and Counting...
Counting Crows samen met Live, onder Live Nation.
Voorlopig enkel nog 40 data Noord Amerika eind juni tm eind eind september.
Enkel een uitstapje van Live naar Bospop waar ze enkele data niet met Counting Crows touren.

Tour kan in de winter of in 2019 in Europa langs komen gok ik...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Liam Gallagher 23 November in de Ziggo Dome. Had niet verwacht dat hij zo snel daar al weer zou gaan spelen.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
En Volbeat 25 Juni in Tivoli(Met Tremonti als voorprogramma).

Nu dus Pearl Jam, Liam en Volbeat die vrijdag in de verkoop gaan. Dag bankrekening
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
En Volbeat 25 Juni in Tivoli(Met Tremonti als voorprogramma).

Nu dus Pearl Jam, Liam en Volbeat die vrijdag in de verkoop gaan. Dag bankrekening

Dan staat Volbeat dus drie keer in Nederland (Tivoli, Zwarte Cross, voorprogramma GnR) waarvan geen 1 keer op Pinkpop, vreemd.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Ik ben zelf groot Liam fan, maar is de Ziggo niet een beetje heel ambitieus?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Joris wrote:
Ik ben zelf groot Liam fan, maar is de Ziggo niet een beetje heel ambitieus?

Let wel, de kaarten zijn niet bijzonder duur (45€) dat zal dus wel schelen in de verkoop!

Waarschijnlijk vliegt er ook een heel blik Britten in, zeker vanwege makkelijke connectie schiphol --> ziggo
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
James wrote:

Joris wrote:
Ik ben zelf groot Liam fan, maar is de Ziggo niet een beetje heel ambitieus?


Let wel, de kaarten zijn niet bijzonder duur (45€) dat zal dus wel schelen in de verkoop!

Waarschijnlijk vliegt er ook een heel blik Britten in, zeker vanwege makkelijke connectie schiphol –> ziggo

En daarbij tot mijn verbazing verkocht hij AFAS best wel gemakkelijk uit. Of hij Ziggo Dome gaat uitverkopen(zeker zo snel al) vind ik wel discutabel en ik denk eigenlijk van niet, maar het valt te zien.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.292
6.484
En Volbeat 25 Juni in Tivoli(Met Tremonti als voorprogramma).

Nu dus Pearl Jam, Liam en Volbeat die vrijdag in de verkoop gaan. Dag bankrekening

60 euro. Ik ga ze op de zwarte cross zien voor 28,5. En dat is een hele dag met veel andere muziekkanten, theater en dergelijke. Raar dat het dan zo in elkaar steekt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
De verkooop van dat concert van Liam Gallagher gaat niet echt lekker zo te zien. Staanplaatsen nog beschikbaar, veel zitplaatsen nog beschikbaar en 2e ring gesloten.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Calexico 25 augustus naar Tivoli Ronda - helaas niet mogelijk om daarbij te zijn.

Baal van de datum, namelijk precies gelijk met Once In A Blue Moon. Toch ergens wel beetje vreemd, want zal beide in dezelfde doelgroep vissen. Hadden de show in Tivoli eigenlijk 1 dag ervoor of erna moeten plannen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De verkooop van dat concert van Liam Gallagher gaat niet echt lekker zo te zien. Staanplaatsen nog beschikbaar, veel zitplaatsen nog beschikbaar en 2e ring gesloten.

Is toch niet zo gek?

Er zijn waarschijnlijk meer staanplaatsen in de Ziggo dan in de gehele AFAS. Dat volk heeft hem mooi al gezien.
Denk dat velen net zoals ik mooi wachten en kijken of ze nog een avondje zuipen in Amsterdam kunnen betalen. Die Britten die komen nog wel verwacht ik. Dat die show gaat uitverkopen zie ik inderdaad niet gebeuren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.889
6.105
Gent Jazz:
29/6 David Byrne
1/7 Melanie De Biasio
3/7 Tom Jones (+ Lady Linn & Her Magnificant Band)
5/7 Hudson (+ Chico Freeman Plustet, Brad Mehldau Trio, Nathalie Loriers Trio)
6/7 Paolo Conte (+ Kandace Springs, Jef Neve 'Spirit Control, Igor Gehenot's DELTA)
7/7 Pharaoh Sanders Quartet (+ Vijay Iyer Sextet, Jason Moran and The Bandwagon, FUNDAMENT)
8/7 The Roots (+ Selah Sue, Blackwave.)

@mattman, denk dat die eerste je wel interesseert? ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.920
8.560
Gent Jazz:
29/6 David Byrne
1/7 Melanie De Biasio
3/7 Tom Jones (+ Lady Linn & Her Magnificant Band)
5/7 Hudson (+ Chico Freeman Plustet, Brad Mehldau Trio, Nathalie Loriers Trio)
6/7 Paolo Conte (+ Kandace Springs, Jef Neve ‘Spirit Control, Igor Gehenot’s DELTA)
7/7 Pharaoh Sanders Quartet (+ Vijay Iyer Sextet, Jason Moran and The Bandwagon, FUNDAMENT)
8/7 The Roots (+ Selah Sue, Blackwave.)

@mattman, denk dat die eerste je wel interesseert?
1f609.svg

Jazeker. Al denk ik dat ik het bij de Barn op RW hou. Verwacht niet dat er veel verschil zal zitten in beide shows. En dan liever het publiek/de sfeer op RW. Maar ik ben wel blij voor dit festival, dat 2 straten van m'n appartement ligt. Doen ze erg goed!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken