Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Misschien offtopic, ik wilde net een parkeerkaart kopen voor de Arena voor morgen. Maar die zijn “uitverkocht” is daar nog wat anders te doen morgen? Afas niet zag ik, raar dat er nu geen (veel te dure) parkeerkaarten meer zijn.
Per se bij de Arena? Anders lijkt een andere P+R me ook nog wel een optie en vandaar het ov natuurlijk.

Anders: volgens mij kan het ook via een andere website (zie onderaan deze site:
https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-tijdens-evenementen-johan/). Geen idee of 't werkt, maar volgens de gemeente wel.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Per se bij de Arena? Anders lijkt een andere P+R me ook nog wel een optie en vandaar het ov natuurlijk.

Anders: volgens mij kan het ook via een andere website (zie onderaan deze site:
https://www.amsterdam.nl/parkeren/parkeren-tijdens-evenementen-johan/). Geen idee of 't werkt, maar volgens de gemeente wel.
Ja doe ik vrijwel altijd. Ik wil gewoon zonder al te veel gedoe (ok minimaal 2x klagen dat het te duur is) kunnen parkeren zo dicht mogelijk bij een locatie.

Met die tweede link is het wel gelukt, raar dat die van TM dan uitverkocht is. Thanks
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.584
7.291
Misschien offtopic, ik wilde net een parkeerkaart kopen voor de Arena voor morgen. Maar die zijn “uitverkocht” is daar nog wat anders te doen morgen? Afas niet zag ik, raar dat er nu geen (veel te dure) parkeerkaarten meer zijn.

Heb ook al een of twee keer bij RAI geparkeerd en dan 10 minuten metro. Dat scheelde bij wegrijden voor mijn gevoel ook flink, dat je uit een rustige parkeergarage kan wegrijden
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.237
3.799
Voor de Prog fans hier: Jon Anderson op 5 augustus in het Openluchttheater Valkenburg met een speciale 50 years of Close To The Edge show. Uiteraard aangevuld met andere Yes klassiekers.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
499
Heeft iemand ervaringen met concerten in het Rheinenergiestadion in Keulen? De beschikbare plaatsen worden veelal aangeduid met "evtl. sichtbehindert", maar ik heb geen idee waardoor het zicht beperkt zou worden voor onderstaande plaatsen.

Plattegrond Rheinenergiestadion Keulen.JPG
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
672
464
Heeft iemand ervaringen met concerten in het Rheinenergiestadion in Keulen? De beschikbare plaatsen worden veelal aangeduid met "evtl. sichtbehindert", maar ik heb geen idee waardoor het zicht beperkt zou worden voor onderstaande plaatsen.

Bekijk bijlage 4537
In 2012 op die plaatsen gezten bij Coldplay. Uiteraard heel hard zijaanzicht maar op zich niets moeten inboeten qua beleving. Voordeel was wel dat zij met een heel open podium (dus geen zijkanten) speelden, maar als het je niet stoort dat je niet 100 procent alles ziet is dat vaak een goede compromisoplossing. Geluid was best oké naar stadionnormen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ja, dat lijkt me gewoon een indicatie dat die plekken een zijaanzicht hebben en je dus misschien niet alles zal meekrijgen op de schermen etc.
Als je kan wachten tot juni, kan ik je meer specifieke info doorgeven want dan ben ik daar voor Beyoncé.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Misschien offtopic, ik wilde net een parkeerkaart kopen voor de Arena voor morgen. Maar die zijn “uitverkocht” is daar nog wat anders te doen morgen? Afas niet zag ik, raar dat er nu geen (veel te dure) parkeerkaarten meer zijn.
Staat nu nog 1 op ticketswap.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
John Coffey, Magic Tom & Yuri, The Covids, To Adelaide en Boni Macaroni op 20 mei naar Beton-T (Utrecht). Verkoop 6 april 10.00.
Gladys Knight op 1 juni naar Carré. Verkoop 6 april 10.00.
Bongeziwe Mabandla op 3 juni naar Bitterzoet. Verkoop 7 april 10.00.
Miss Montreal op 24 juni naar het Zuiderparktheater. Verkoop 7 april 10.00.
End It op 2 juli naar Little Devil. Verkoop 6 april 10.00.
Meau op 16 juli naar het Zuiderparktheater. Verkoop 7 april 10.00.
Vintage Trouble op 16 juli naar OLT Valkenburg. Geen idee wanneer de verkoop is, maar binnenkort!
OSEES, Library Card en The People's Pleasure Grounds op 16 augustus naar de Maassilo. Verkoop vandaag 12.00.
Racoon op 24 augustus naar het Zuiderparktheater. Verkoop 7 april 10.00.
Aiofe O'Donovan op 28 augustus naar Tolhuistuin. Verkoop 7 april 10.00.
Snelle op 14 september naar het Zuiderparktheater. Verkoop 7 april 10.00.
Maaike Outboter op 20 september naar Tivoli. Verkoop 7 april 10.00.
Jazzanova en DJ Amir op 27 september naar Tolhuistuin. Verkoop 7 april 10.00.
thuy op 10 oktober naar Lovelee (Amsterdam). Verkoop 14 april 9.00.
Larry June op 11 oktober naar de Melkweg. Verkoop 21 april 10.00, VVK 19 april 10.00.
Livin' Blues op 22 oktober naar Paard en 9 november naar Gebouw-T. Tickets zijn al in de verkoop.
Dub FX op 10 november naar de Melkweg. Verkoop 11 april 11.11.
Warhaus ook op 9 november naar Metropool Hengelo, 12 november Patronaat, 14 november naar Paard. Verkoop 7 april 10.00.
De Toegift op 30 november naar het Der-Aatheater. Verkoop 12 april 11.00.
The Doors Alive op 22 december naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Bibi and the Boys en The Samuels op 22 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Sonu Nigam op 28 mei naar Ahoy. Verkoop vandaag 16.00.
Takeshi's Cashew op 30 augustus naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
The Three Degrees op 16 september naar Musis. Verkoop 5 april 10.00.
DeWolff op 30 september naar Philharmonie Haarlem. Verkoop 19 april 13.00.
The Winery Dogs op 5 november naar 013 (Main). Verkoop 21 april 10.00.
Warhaus ook op 11 november naar Luxor Live. Verkoop 7 april 10.00.
Chris Potter Circuits Trio op 18 november naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Nonchelange op 30 november naar Altstadt. Verkoop 7 april 12.00.
The Vices op 9 december naar 013 (Next). Verkoop 14 april 11.00.
The Doors Alive ook op 21 december naar Metropool Hengelo. Verkoop vandaag 16.00.
The Dutch Queen Tribute ook op 30 december naar de Oosterpoort. Verkoop 7 april 12.00.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Stromae komt volgende week niet naar Nederland. De Belgische artiest heeft zijn drie concerten in de Ziggo Dome in Amsterdam afgezegd, heeft hij dinsdag bekendgemaakt via sociale media.

Ook diverse andere optredens in de komende maanden zijn uit zijn agenda gehaald.

Stromae zegt dat hij vanwege zijn „huidige gezondheid” niet kan optreden. De zanger, die eerder last had van een burn-out, moest vorige maand al verschillende concerten afzeggen in Frankrijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken