Concert Aankondigingen

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
373
121
Heel benieuwd hoe Blur gaat verkopen. Ik had Afas verwacht.
Wellicht is de AFAS niet beschikbaar. Ik denk dat ze nooit meer dan 10.000 gaan verkopen. Je zit in een propvolle concertperiode nét voor DTRH/Werchter. Daarnaast moeten we de populariteit van Blur ook niet te hoog in schatten. Tweede Wembley show is niet uitverkocht, Lokeren ook niet. Show is doordeweeks. Als de show in het weekend was hadden een hoop Britten de oversteek gemaakt. Dat zal nu ook wel tegenvallen
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
44 euro en dan zit je volledig achterin tweede ring. Vraag is maar of die kaarten er überhaupt gaan zijn.
Er gaat in ieder geval eentje naar mij. Vind de Ziggo Dome sowieso niet heel prettig om te staan, en eerste of tweede ring maakt mij ook niet echt uit qua beleving.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Net zoals in het Lokerse Feesten topic, stel ik me hier de vraag: gaat Paul Weller die special guest zijn? Lijkt me een gepast voorprogramma.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Paradiso is totaal niet gemaakt voor grote mensenmassa. Die zaal heeft misschien sfeer, maar die sfeer verdwijnt als sneeuw voor de zon als het is uitverkocht. Het geluid is ook 9 van de 10 keer net goed, helemaal op het balkon. Hopelijk wordt alles beter na de verbouwing. Melkweg kleine zaal is wel prima, maar de grote zaal is ook niet sterk.

Tolhuistuin is qua geluid echt subliem. Keer of 10 geweest, maar echt elke keer onder de indruk geweest. En om Tolhuistuin een 'nietszeggend zaaltje' te noemen, sla je de plank even volledig mis dus ik weet ook niet in hoeverre ik je bericht serieus moet nemen.
Het zaaltje zegt mij totaal niks, dat is gewoon persoonlijke mening heh. Ik heb een totaal andere opvatting over een uitverkocht Paradiso, dat is mijn persoonlijke ideale setting om zo’n beetje elke mogelijke act te zien, maar dat jij een andere mening hebt doet mij niet opeens twijfelen in hoeverre ik je bericht serieus moet nemen… beetje flauw, verschillende meningen kunnen gewoon naast elkaar bestaan.

Dat gezegd hebbende begrijp ik jouw mening nu beter, dus dank voor je antwoord :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Timmetje

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
590
545
Net zoals in het Lokerse Feesten topic, stel ik me hier de vraag: gaat Paul Weller die special guest zijn? Lijkt me een gepast voorprogramma.
Zou ik erg toejuichen maar hij staat in mei ook al in verschillende zalen in be, de en nl dus ik denk van niet...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Het zaaltje zegt mij totaal niks, dat is gewoon persoonlijke mening heh. Ik heb een totaal andere opvatting over een uitverkocht Paradiso, dat is mijn persoonlijke ideale setting om zo’n beetje elke mogelijke act te zien, maar dat jij een andere mening hebt doet mij niet opeens twijfelen in hoeverre ik je bericht serieus moet nemen… beetje flauw, verschillende meningen kunnen gewoon naast elkaar bestaan.

Dat gezegd hebbende begrijp ik jouw mening nu beter, dus dank voor je antwoord :)
Een mening is helemaal prima wanneer dit een beetje gegrond is. Een nikszeggend zaaltje doet vermoeden alsof het geen bijdrage heeft binnen de uitgaanscultuur van Amsterdam en dat is gewoon niet waar.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Een mening is helemaal prima wanneer dit een beetje gegrond is. Een nikszeggend zaaltje doet vermoeden alsof het geen bijdrage heeft binnen de uitgaanscultuur van Amsterdam en dat is gewoon niet waar.
Ik had het wat duidelijker als mening kunnen verwoorden ja. Het speelt zeker zijn rol in Amsterdam, heb er goede concerten gezien en het is ook top bereikbaar, maar de zaal zelf is voor mij van weinig toegevoegde waarde.

Ach ja. Zal er ook wel precies vanaf hangen welke shows je zelf gezien hebt en op welke plek. Paradiso is twee jaar lang een soort thuisbasis voor mij geweest in Amsterdam dus ik sta daar ook totaal niet neutraal in. Ook in de Melkweg heb ik zelf gavere shows gezien. Misschien is het gewoon wachten tot ik een concert in de Tolhuistuin tegenkom wat me over de streep trekt... Heb het even teruggezocht, ik ben er 5 keer geweest, Jade Bird was best leuk maar verder waren het ook gewoon weinig memorabele artiesten voor mij die ik daar heb gezien.

Dus deze pagina maar goed in de gaten houden voor aankondigingen van artiesten die me meer aanspreken in de Tolhuistuin, I guess ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.451
Denk niet dat Blur minder wou als de Ziggo hoor. Vaak gaat dat ook over aanzien en dergelijke.

Denk eerlijk gezegd dat het voor henzelf ook allemaal wat tegenslaat. Onder de verwachtingen blijft. Lijkt me dat de verwachtingen vooraf hoger lagen. Vorige keer zijn ze verder gegaan in de flow van die megashows, waardoor er een hype was.
Btw, Paul Weller... lijkt me toch speciaal voor die grote shows bij de Britten.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Denk niet dat Blur minder wou als de Ziggo hoor. Vaak gaat dat ook over aanzien en dergelijke.

Denk eerlijk gezegd dat het voor henzelf ook allemaal wat tegenslaat. Onder de verwachtingen blijft. Lijkt me dat de verwachtingen vooraf hoger lagen. Vorige keer zijn ze verder gegaan in de flow van die megashows, waardoor er een hype was.
Btw, Paul Weller... lijkt me toch speciaal voor die grote shows bij de Britten.
Twee keer Wembley in Londen, terwijl hun Hyde Park show in Londen in 2015 verre van goed liep. Dan doen ze het daar dit jaar in ieder geval beter dan toen toch?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Stel je voor zeg. Maar een dag in Hyde Park is capaciteit is 65K.

Nu zijn er al twee keer 90K verkocht met die Wemblys.
Beperkt zich alleen tot de UK. Zie ze die Ziggo nooit uitverkopen. Maar goed, aan mij zal dat niet liggen. Wil ze wel 1x gezien hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Support bij Stromae in april komt van Claude.
Welshly Arms en Tors op 28 april naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
The Windowsill op 6 mei naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Avalon Emerson & the Charm op 19 mei naar Bitterzoet. Verkoop 3 maart 10.00.
Call It Off en Summersile op 20 mei naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
BARTH. op 26 mei naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Will and the People ook op 15 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Claw Boys Claw met een clubtour: 25 mei Metropool Hengelo, 26 Rotown, 28 Mezz, 2 juni Paradiso, 3 Burgertuin Deventer, 8 Victorie, 22 Tivoli en 24 Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.
Peach Pit op 11 juni naar Paradiso. Verkoop 3 maart 10.00.
Chatlein I Su Zumbi (Vernon Chatlein) op 15 juni naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Cordovas ook op 22 juni naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
Philip Sayce op 24 juni naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.556
Berget Lewis op 5 juli naar Paradiso. Verkoop 3 maart 10.00.
British Lion en Airforce op 10 juli naar Q-Factory. Tickets zijn al in de verkoop.
Hitklup op 11 juli naar Paradiso. Verkoop 3 maart 10.00. Een jaren-'70-coveravond o.l.v. Leo Blokhuis en de band van Jan Robijns (met grote soloartiesten).
Joss Stone op 17 juli naar Paradiso. Verkoop 3 maart 10.00.
Jamie Webster op 14 oktober naar Paradiso. Verkoop 2 maart 11.00.
Ntjam Rosie en SMANDEM. op 19 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Bouke & the ElvisMatters Band ook op 20 oktober naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 3 maart 10.00.
Lord of the Lost op 1 november naar 013 (Next). Verkoop vandaag 17.00.
Bohren & Der Club of Gore op 8 november naar de Arminiuskerk. Tickets zijn al in de verkoop.
Electric Six ook op 24 november naar de Bosuil. Verkoop 3 maart 10.00.
Tiktok Tammo op 2 december naar Stadsschouwburg Groningen. Verkoop 2 maart 13.00.
Night Fever op 13 januari naar Muziekgebouw Eindhoven. Verkoop 3 maart 10.00.
Kim Wilde ook op 5 april (2024) naar de Oosterpoort. Verkoop 10 maart 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Zaterdag BKS voor Peach Pit en zondag dus Paradiso? Misschien toch nog een kaartje voor de zaalshow overwegen…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken