Concert Aankondigingen

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
[BE]
George Baker op 25 oktober naar Kursaal Oostende. Tickets te koop vanaf 27 januari, 10 uur.
Mabel Matiz, 30 april in de Stadsschouwburg van Antwerpen. Tickets al te koop.
Calema op 24 november naar het Koninklijk Circus in Brussel. Tickets al te koop.
SAEZ op 12 november naar het Koninklijk Circus. Tickets vanaf straks, 16u.
Van Morrison op 5 juli naar het Koninklijk Circus. Tickets vanaf 1 februari (middernacht?)
Jacques Brel hommage op 8 december naar het Kursaal Oostende. Tickets vanaf straks, 12u.
Madonna zal ook nog op zondag 22 oktober het Sportpaleis aandoen. Tickets zullen wel snel in verkoop gaan wellicht.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Dat is precies wat ik net in een app groep ook zei, zolang mensen deze absurde bedragen blijven betalen, zal er steeds een beetje meer bovenop gelegd worden
Een concertje wordt in bepaalde gevallen al bijna net zo duur als een weekendje center parcs.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Concerten zijn beiden nog niet uitverkocht trouwens. Al is het voor het eerste concert een handjevol tickets volgens mij.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Had gedacht dat deze veel sneller zou gaan ja. Geen Harry Styles of The Weeknd taferelen voor Metallica.
Tja de een is dan ook continu op de radio te horen en de ander is een 40 jaar oude band die thrashmetal maakt. Lijkt me geen schande dat dit niet binnen 1 dag 2(!) volle Arena's uitverkoopt toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Tja de een is dan ook continu op de radio te horen en de ander is een 40 jaar oude band die thrashmetal maakt. Lijkt me geen schande dat dit niet binnen 1 dag 2(!) volle Arena's uitverkoopt toch?
Ja maar toch had ik ergens verwacht dat het nog sneller zou gaan. Een lotterij, zoals we dat dus ook zagen bij The Weeknd, Styles, Coldplay, Rammstein, Springsteen, Swift.

Over een schande spreek ik zeker niet, Metallica zal zich nooit zorgen moeten maken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Een ouderwetse karige vrijdag...

Brutus neemt wat artiesten mee op tour. 1 februari Tolhuistuin met Quentin Sauvé (van Birds in Row) (40 kaarten over), 3 AB met The Guru Guru en Quentin Sauvé (uitverkocht), 25 februari De Kreun met The Christian Club (uitverkocht), 1 maart Tivoli en 2 Doornroosje met Doodseskader en Psychonaut (was al bekend), 25 Cactus Club en 26 JC De Bilding met The Christian Club (beide uitverkocht) en 20 april Vera met Psychonaut. Tickets zijn al even in de verkoop.
Sun-Mi Hong Quintet op 12 februari naar de Verkadefabriek (Den Bosch). Tickets zijn al in de verkoop. Ook op 7 april naar De Tor (Enschede) en 8 april in Sounds (Brussel).
Laylo en Hang Chow Crow op 25 februari naar Mezz. Tickets zijn al in de verkoop.
EMMY op 7 maart naar Patronaat. Verkoop 23 januari 10.00.
Van Morrison net als Madonna met een extra concert. Hij staat nu ook op 30 maart in Carré Tickets zijn al in de verkoop.
Jan van Duikeren's & Fingerprint ft. Martijn van Iterson en Shirma Rouse op 8 april naar Lantarenvenster. Tickets zijn al in de verkoop.
The Partysquad op 14 juli naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dead South op 20 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 23 januari 12.00. Geen idee waarom deze qua verkoop afwijkt van alle andere data in Caprera.
Jonathan Jeremiah op 24 augustus naar OLT Caprera. Verkoop 26 januari 12.00, VVK 24 januari 12.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
156
83
The Cult heeft z'n eerste Europese gig aangekondigd in Bilbao.
Hopelijk doen ze ook Tilburg, Amsterdam en Antwerpen aan.

Ik wacht al zo lang op die gasten!
❤️
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
The Cult heeft z'n eerste Europese gig aangekondigd in Bilbao.
Hopelijk doen ze ook Tilburg, Amsterdam en Antwerpen aan.

Ik wacht al zo lang op die gasten!
❤️
Staat ook al op Hellfest. Als die NL aandoen, krijg je echt maar één datum hoor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Derde concert voor Chris Brown in Ziggodome.


Kaartverkoop start vrijdag om 10u.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Kalaallit Nunaat is het voorprogramma bij de show van Preoccupations in Ekko.
Alexander Stewart op 23 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Nickms op 25 februari naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop.
The Far Side (Imani, Fatlip & Slimkid 3, Formerly of the Pharcyde) op 6 maart naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00.
Gerald Clayton op 8 maart naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
Luciano Tue op 14 maart naar de Melkweg. Verkoop 27 januari 10.00.
Autarkh en Inferum in Willem Twee verplaatst naar 2 april. Tickets zijn al in de verkoop.
Clubtour Bløf: 8 en 9 april Oostkerk (Middelburg), 13 Metropool Enschede, 16 Hedon, 18 Paard, 9 mei Luxor Live, 12 Bibelot, 13 Muziekgieterij Maastricht, 18 Patronaat, 20 Handelsbeurs Gent, 23 Oosterpoort, 26 Trix, 27 Het Depot en 1 juni Victorie. Verkoop 26 januari 10.00.
Die Wilde Jagd op 14 april naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Deborah Parlor en Pieternel (onder de noemer Nashville Now!) op 14 april naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Guilt Trip op 14 april naar Little Devil. Verkoop 25 januari 11.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken