Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Jeshi op 8 maart naar Paradiso. Verkoop 8 december 10.00.
Bill Frisell & Thomas Morgan op 22 april naar LantarenVenster. Tickets zijn al in de verkoop.
De show van HEF en Crooks in Bibelot is verplaatst naar 3 februari omdat de wedstrijd van het Nederlands Elftal net te veel in de weg zit. Zeg dan gewoon dat je heel graag die wedstrijd wil kijken. In de Pul in Uden lossen ze het trouwens anders op bij een concert van Voltage (9 december). Voorprogramma om 19.00, dan de wedstrijd, en dan om 22.00 pas Voltage. Ook vreemd, maar wel een betere oplossing...?

Zo... Hij is weer volledig geüpdatet t/m dit bericht. https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Ik hou het nog regelmatig bij, maar buiten van die random Franse zangers (zoals Slimane inderdaad, wie?) passeren er helaas niet veel interessante dingen.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Ik hou het nog regelmatig bij, maar buiten van die random Franse zangers (zoals Slimane inderdaad, wie?) passeren er helaas niet veel interessante dingen.
Er komt inderdaad af en toe maar iets echt interessants bij.

Zoals bijvoorbeeld deze: Stromae op 8 en 9 december 2023 naar Paleis 12... Tickets vanaf 14 december. 👀
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zit ook geen stop op die man hè, heerlijk! Ik hoop na vandaag een ticket voor RW te halen en eindelijk Stromae live te zien
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Het jammere van die Stromae show is wel dat als je hem 1 keer hebt gezien dat je het dan ook echt hebt gezien. Letterlijk alles schijnt elke show 1 op 1 hetzelfde te zijn. Van de grapjes tot de dansjes. Door het zo uit te smeren gaat het unieke en exclusieve er wel een beetje vanaf imo. Daarom ook jammer dat hij ook 2023 weer festivals headlined.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Het jammere van die Stromae show is wel dat als je hem 1 keer hebt gezien dat je het dan ook echt hebt gezien. Letterlijk alles schijnt elke show 1 op 1 hetzelfde te zijn. Van de grapjes tot de dansjes. Door het zo uit te smeren gaat het unieke en exclusieve er wel een beetje vanaf imo. Daarom ook jammer dat hij ook 2023 weer festivals headlined.
Ik mag dan toch wel hopen dat die in Paleis 12 (en hopelijk ook al op Rock Werchter), nieuwe shows zullen zijn...
Anders zie ik die 2 toch allesbehalve verkopen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Ik mag dan toch wel hopen dat die in Paleis 12 (en hopelijk ook al op Rock Werchter), nieuwe shows zullen zijn...
Anders zie ik die 2 toch allesbehalve verkopen.
Ik denk dat hij pas een nieuwe show productie gaat maken als hij een nieuw album uitbrengt. En dat zie ik niet gebeuren voor die tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Ik mag dan toch wel hopen dat die in Paleis 12 (en hopelijk ook al op Rock Werchter), nieuwe shows zullen zijn...
Anders zie ik die 2 toch allesbehalve verkopen.
Zal zoals Hannibal zegt tot hij een nieuw album uitbrengt inderdaad wel deze show zijn.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.799
1.719
Nou je zou de laatste trein (of in dit geval bus) maar moeten halen, dan is het toch behoorlijk zuur als de starttijd ineens zo wordt verlaat.

Het is volgens mij erg simpel, of je gaat die wedstrijd bekijken of je doet wat anders met je avond. Dat alles daarvoor moet wijken wat irritant zeg.
Eerlijk gezegd geen idee hoe dat zit in Uden. Hoe komen de meeste mensen naar de Pul?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Nou je zou de laatste trein (of in dit geval bus) maar moeten halen, dan is het toch behoorlijk zuur als de starttijd ineens zo wordt verlaat.

Het is volgens mij erg simpel, of je gaat die wedstrijd bekijken of je doet wat anders met je avond. Dat alles daarvoor moet wijken wat irritant zeg.
Oh, mee eens hoor. Maar ze geven wel gewoon de optie om je geld terug te krijgen als je het er niet mee eens bent.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Tribute to Bob Marley op 4 februari naar Patronaat. Verkoop 9 december 11.00.
Roofman op 24 februari naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Boaz met een clubtour. 22 maart Paradiso, 25 Mezz, 30 Fluor, 31 Paard, 14 april De Nieuwe Nor, 16 De Bosuil, 20 Willem Twee, 28 Merleyn en 12 mei Het Bolwerk. Tickets zijn al in de verkoop.
Glashart op 23 maart naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
New Candys en The Third Sound ook op 23 maart naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Dirty Loops op 8 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Dobrawa Czocher op 6 maart naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Märzfeld op 9 april naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
K's Choice ook op 16 mei naar Doornroosje. Verkoop 9 december 10.00. Ik denk dat ik ze zo allemaal heb...
Lijpe op 19 mei naar AFAS Live. Verkoop 12 december 10.00.
The Musical Box op 17 april 2024 (!) naar Tivoli. Verkoop vandaag 17.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Woody Sings op 8 januari naar de Effenaar. Tickets zijn al in de verkoop.
Sprints, Fiep en Poodle op 20 januari naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Nogu Svelo! op 1 februari naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Orange Skyline op 4 maart naar de Oosterpoort. Verkoop 19 december 10.00. Clubtour?
Intergalactic Lovers op 15 maart naar Paard. Verkoop 9 december 10.00.
Kamelot op 18 maart naar Mainstage (Den Bosch). Verkoop 9 december 12.00.
Fun Lovin' Criminals op 16 april naar de Melkweg. Verkoop 12 december 10.00.
Someone met wat shows. 25 mei Luxor Live, 26 Simplon en 27 de Nijverheid.
Mooneye op 27 mei naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop.
Guus Meeuwis en Flemming staan met een extra show op 18 juni in het Phillips Stadion. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor de Belgen: Dark Fortress, The Spirit en Asphagor op 6 mei naar Asgaard Gentbrugge.
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken