Concert Aankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ja, true. Ben ook wel benieuwd of ze die AFAS show op volle capaciteit hebben verkocht of dat ze al wat rekening hadden gehouden met eventuele maatregelen en eer een andere zaalopzetting (zitplaatsen oid) gaat zijn ofzo.

Al is dat meer hoop dan realisme wellicht. :p
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Voor het tweede Stromae concert zijn inmiddels vrijwel alleen nog maar plekken op de tweede ring over, en dan met name de achterste rijen. Zal niet heel lang duren voordat ook dit concert uitverkocht is.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Voor het tweede Stromae concert zijn inmiddels vrijwel alleen nog maar plekken op de tweede ring over, en dan met name de achterste rijen. Zal niet heel lang duren voordat ook dit concert uitverkocht is.
Helemaal uitverkocht. Dat was dan toch niet eens een gekke headliner voor Pinkpop geweest zeg. Lowlands gaat daar veel plezier aan beleven...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Komodo op vrijdag 25 maart naar de Melkweg. Verkoop start morgen om 12.00.
The Libertines op maandag 14 november naar de Melkweg. Verkoop start 11 februari 11.00.
Klangstof op zaterdag 16 april naar de Melkweg. Verkoop start vrijdag om 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Meh, vindt eens een leuker concert!
Wil ik zelf ook verdomd graag. Krijg jammer genoeg nooit de echt grote acts te pakken, altijd dit soort B- en C-artiesten, om het zo maar te zeggen.

Misschien voor jou wat, maar de progressieve rockband Camel viert in 2023 z'n 50ste verjaardag met een show in Tivoli.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
@wenteldave, deze mis je dan weer he:


Wil deze mannen graag nog eens meepakken in een eigen show. Verrassend genoeg nog geen NL datum.
Ik doe alleen Nederlandse data via Ticketmaster, dus beetje flauw om me hierop af te rekenen, haha. Mag inderdaad gerust een Nederlandse datum voorbijkomen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.120
Ik doe alleen Nederlandse data via Ticketmaster, dus beetje flauw om me hierop af te rekenen, haha. Mag inderdaad gerust een Nederlandse datum voorbijkomen.
Haha ja I know. Mocht je een NL datum vinden dan houd ik me aanbevolen! Al vind ik een tripje Brussel ook niet verkeerd. Nog nooit in de AB geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Muziekodroom ook verplaatst inderdaad. Wat een shitshow weer. Kansloos.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.657
1.841
De Italiaanse rockband Måneskin stelt hun Europese tour en ArenasTour in Italië uit vanwege het coronavirus, deelt de band net op Instagram.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken