Concert Aankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Weet niet zo goed waar ik dit moet neerzetten, maar wie nog zat te hopen op meer Europese tourdata van Porcupine Tree: die gaan er voorlopig niet komen. Wilson zegt dat die plannen er niet zijn en dat het gewoon een gelimiteerd setje aan concerten is. België wordt dus niet aangedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Mocht je Tenacious D nou leuk vinden... Kyle Gass komt met z'n band Trainwreck op woensdag 11 mei naar 013. Verkoop start 5 januari 10.00.
Verder komt ook Ice Nine Kills naar 013 op donderdag 9 juni. Verkoop start 20 januari 10.00.
€22,90 in de Next voor Kyle Gass. Dat is tenminste schappelijker dan Tenacious D zelf.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ik heb Tenacious D 2x live gezien, en die vond ik ook 2x tegenvallen. Leuk om naar uit te kijken, maar heel spannend was niet.
Ik heb Tenacious D 1x gezien op pinkpop en vond het heel leuk. Niet al te serieus nemen, lekker keten met de rest van het publiek en meezingen. Wel beter op een festival dan los denk ik.
Kyle Gass ook een keer gezien met zijn band in Metropool. Vond het wel vermakelijk. Kleine verkleed partijtjes, ook iets met een duivel en een dubbel blokfluit solo. Al met al, ook niet serieus nemen en beetje Tenacious D in het klein. Al was dat met een andere samenstelling waar hij nu mee tourt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ik heb Tenacious D 1x gezien op pinkpop en vond het heel leuk. Niet al te serieus nemen, lekker keten met de rest van het publiek en meezingen. Wel beter op een festival dan los denk ik.
Kyle Gass ook een keer gezien met zijn band in Metropool. Vond het wel vermakelijk. Kleine verkleed partijtjes, ook iets met een duivel en een dubbel blokfluit solo. Al met al, ook niet serieus nemen en beetje Tenacious D in het klein. Al was dat met een andere samenstelling waar hij nu mee tourt.
Eerste keer op Rock Am Ring, toen viel de show letterlijk en figuurlijk in het water. Ivm een flinke regen en onweersbui waarbij ook gewonden waren gevallen. Later ging de show wel door, maar ik was er mentaal niet meer helemaal bij op dat moment. De show kon me niet opbeuren, maar een optreden van Volbeat daarna herriner ik me weer. Dus toen heb ik ze een tweede kans gegeven en ben hun laatste show in ZiggoDome geweest. Maar ook dat kon me echt niet boeien, ook zonder het serieus te nemen deed het me weinig.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Eerste keer op Rock Am Ring, toen viel de show letterlijk en figuurlijk in het water. Ivm een flinke regen en onweersbui waarbij ook gewonden waren gevallen. Later ging de show wel door, maar ik was er mentaal niet meer helemaal bij op dat moment. De show kon me niet opbeuren, maar een optreden van Volbeat daarna herriner ik me weer. Dus toen heb ik ze een tweede kans gegeven en ben hun laatste show in ZiggoDome geweest. Maar ook dat kon me echt niet boeien, ook zonder het serieus te nemen deed het me weinig.
Bah, zeker met dat filmpje erbij snap ik dat wel. Knap dat het Volbeat dan wel lukte.
Tenacious d is ook gewoon een gimmick met een vaste set en een repertoire aan vaste grappen. Op pinkpop 2019 ging het publiek na elk nummer aftellen van 10 naar 0 om dan met z'n allen te gaan juichen en de sfeer was heel uitgelaten en vrolijk. Dat maakte het leuk. Dan komt zo'n band (net als bijv Dropkick Murphy's) beter tot zijn recht op een festival dan in een zaal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Poeh. €39,- betaalt voor een staplaats in Paleis 12. Dik verschil met die €78,40 die ze in Ziggo vragen.
Maar Paleis 12 is meer een showcase voor het album niet? Terwijl de Ziggo shows de full show is.

Niet dat die showcase niet vet kan worden, maar daar zit wel het verschil denk ik.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Poeh. €39,- betaalt voor een staplaats in Paleis 12. Dik verschil met die €78,40 die ze in Ziggo vragen.
Klein vermoeden dat Mojo wederom uit is op een klein beetje winst. Zit nu toch met dat Festileaksinterview in mijn hoofd waar die boeker aangaaf dat ze gewoon de prijzen lekker hoog maken (of daar kwam het uiteindelijk op neer).
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
541
404
Die Stromae komt wel met een flinke reeds concerten zeg.
Nog steeds blij met m'n ticket voor boutique, zie hem nergens anders met de gorillaz als voorprogramma ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ik snap niet zo goed waarom al die concerten van Stromea allemaal tegelijkertijd aangekondigd moeten worden. Die 2023 shows kunnen toch prima tot na de zomer wachten?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Vind het zelf niet erg als kaarten wat vroeger in de verkoop gaan. Plant soms wat makkelijker. En hij kan nu mooi nog op die comeback hype varen. Wellicht dat die na de zomer na de eerste shows weer wat minder is. (Al zal Ziggo wel behoorlijk (uit)verkopen denk ik.)

Ben wel blij dat Brussel eerst in de verkoop ging. Had toch wel wat gebaalt als ik die prijzen daar later had gezien.:)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken