Concertaankondigingen

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110

Op vrijdag 11 en zaterdag 12 februari 2022 slaat het Concertgebouworkest een nieuwe weg in met de Britse singer-songwriter, producer en componist Damon Albarn. Albarn heeft zich dankzij zijn eclectische muziekstijl en zijn beschouwende teksten ontwikkeld tot een van de meest invloedrijke en consequent interessante musici van het Verenigd Koninkrijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
KNOTFEST-Germany-Poster-kl-2022.jpg
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en jaydee76

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Poeh, weet ik niet. Zou graag The Nearer the Fountain ook live willen horen....

Dit klinkt fantastisch. Maar met €75,- wel wat aan de prijs.
Ik sla m denk ik over, vooral vanwege de prijs. En ik zie Damon al in Eindhoven, hopelijk wordt dat ook een prachtige show.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.455
1.592
Ik ben ook gezwicht voor Albarn. Geloof niet dat deze show en de show in Eindhoven op de geplande datums doorgaan, maar dan houd ik het maar tegoed.
 

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Valt wel mee precies, die verkoop van Tame Impala
Komt denk ik ook deels door de doelgroep en de onzekerheid met corona, ik verwacht dat zijn doelgroep voornamelijk studenten zijn en dan is zo’n ticket een flinke inverstering zonder enorm veel zekerheid
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.208
4.447
Ik stond voor iemand in de wachtrij en er stonden 15.000 mensen voor me, ziggo dome had ze dus ook prima aangekund
Ja, ik las ook een berichtgeving als antwoord op de vraag waarom ze daar niet is geplaatst en het antwoord was - kort gezegd - dat het niet gebruikelijk is dat nieuwe artiesten gelijk naar zo'n grote zaal gaan. Vind het wel een bijzondere overweging, dus omdat ze pas net komt kijken, plaatsen ze haar niet in een zaal die ze makkelijk kan vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken