Concert Aankondigingen

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Stromae heeft een tour voor 2023 door het Franstalige deel van Europa bekend gemaakt. Hier zal naar mijn verwachting wel een (of meer) Ziggodome(s) / Ahoy (hopelijk) aan toegevoegd worden.

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik zie net op Twitter dat mensen die eerder een concert van The Cure hebben bezocht een mail hebben gehad van Mojo met een presale link.

Is er iemand hier die die mail heeft gehad?

Edit: Even nagevraagd bij Mojo, die geven aan dat het een presale morgen is en dat mensen die eerder tickets hadden voor een Cure concert mail krijgen.. Zal dan wel dezelfde zijn die op de site van The Cure staat. :)
 
Laatst bewerkt:

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Stromae heeft een tour voor 2023 door het Franstalige deel van Europa bekend gemaakt. Hier zal naar mijn verwachting wel een (of meer) Ziggodome(s) / Ahoy (hopelijk) aan toegevoegd worden.

15, 16 en 17 maart 2023 in Paleis 12 in Brussel. Dat zullen volwaardige shows zijn, hier ga ik wel proberen bij te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Van een heel ander level maar Marco Borsato heeft nu zijn hele clubtour door Nederland welke eerst onlangs is uitgesteld nu alsnog geannuleerd. Er konden geen nieuwe data worden gevonden zo vermeld het AD.
Mwoah....ik denk dat Marco zijn witte licht te vaak ergens ingestoken heeft dan wenselijk is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Doom010

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik zie net op Twitter dat mensen die eerder een concert van The Cure hebben bezocht een mail hebben gehad van Mojo met een presale link.

Is er iemand hier die die mail heeft gehad?

Edit: Even nagevraagd bij Mojo, die geven aan dat het een presale morgen is en dat mensen die eerder tickets hadden voor een Cure concert mail krijgen.. Zal dan wel dezelfde zijn die op de site van The Cure staat. :)
Ja ik heb hem gehad :)
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik zie net op Twitter dat mensen die eerder een concert van The Cure hebben bezocht een mail hebben gehad van Mojo met een presale link.

Is er iemand hier die die mail heeft gehad?

Edit: Even nagevraagd bij Mojo, die geven aan dat het een presale morgen is en dat mensen die eerder tickets hadden voor een Cure concert mail krijgen.. Zal dan wel dezelfde zijn die op de site van The Cure staat. :)
Neem aan dat een festival niet meetelt daarvoor? ;)

Ik ga morgen ook de presale link van de website gewoon proberen.
Weet er iemand hoe snel de show in 2016 uitverkocht was? Ik zou zeggen dat het wel eventjes duurt maar misschien onderschat ik het?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik ga morgen ook de presale link van de website gewoon proberen.
Weet er iemand hoe snel de show in 2016 uitverkocht was? Ik zou zeggen dat het wel eventjes duurt maar misschien onderschat ik het?

Ik had tickets voor 2016 maar heb ook geen mail van MOJO gehad. Hopelijk is er geen unieke code waardoor de presale morgen niet werkt voor mensen die de mail niet hebben ontvangen. :)
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Is het een algemene link of krijg je een speciale code?
Ik heb de link niet. Ben ook niet eerder naar The Cure geweest dus ik denk dat dat een vereiste is om deel te nemen aan de presale. Zal wel redelijk snel uitverkocht zijn denk ik..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken